Gå til innhold

hvor ofte er bra nokk?


Tuva1230

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Snakker du for mannen din også, eller er dette en beslutning du har tatt på vegne av dere begge? 

 

Anonymkode: 02631...f0f

Jeg snakker for kona mi også. 
Det er ikke en beslutning noen av oss har tatt. Vi bestemmer ikke på forhånd hvor ofte eller sjeldent vi skal ha sex hvert år, mnd eller uke. Vi har sex når vi vil ha sex. Om det er ofte eller sjeldent er uvesentlig så lenge begge er fornøyd.

 

Anonymkode: e1d8c...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvis dette er vedkommende som ofte kommenterer lignende svar så er dette en mann. Finnes faktisk menn som er tilfredse med mindre sex også. 
 

 

Anonymkode: 62dd6...f86

Det er helt riktig.

Ikke at kjønnet mitt er så viktig her, men ja.

De siste årene har jeg vært mer en fornøyd med sex 3-4 ganger i året. Før det var jeg fornøyd med sex 3-4 ganger i uken. Dette varierer igjennom livet for min del.

Men dette er jo uvesentlig. Det betyr null og niks hvor ofte eller sjeldent jeg og kona ønsker sex. Det som betyr noe er at jeg har en kompatibel partner. Frustrasjon og konflikt pga sex har vært fraværende i vårt forhold igjennom 20 år. Det er for meg langt viktigere en om vi har sex x eller xx antall ganger 😊

Anonymkode: e1d8c...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i måneden kan være ofte nok nå som vi er 50.

Går det flere måneder (det har skjedd) så kjennes det absolutt ikke OK for meg. Da får jeg et negativt syn på forholdet og savner en kjæreste. Jeg blir misunnelig på de som er skilt og sannsynligvis har et bra sexliv med ny partner. Jeg ser på andre par og misunner dem.

Anonymkode: 5af27...813

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst daglig, det har forsåvidt min kjære også. Men han er mer påvirket av ytre ting som stress, jobb, sliten, trøtt osv. Jeg har alltid lyst, flere ganger for dag. 

Håper vi har ukentlig sex også etterhvert som alderen stiger og man runder 15-20 år sammen.

Anonymkode: 6a849...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...