Gå til innhold

hvor ofte er bra nokk?


Tuva1230

Anbefalte innlegg

Hvor ofte har dere sex med partneren deres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra nok er så ofte partene i samlivet ønsker.

Vi har nok sex ca 3-4 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva1230 skrev (29 minutter siden):

Hvor ofte har dere sex med partneren deres? 

Vært sammen i 9 år. Varierer mellom 2 ganger per uke til 3-4 ganger per mnd. Kanskje litt mer i ferier. Litt mindre i perioder med sykdom og mye stress på jobb og familielov.

Anonymkode: b5689...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med C_buk over her, så ofte/sjeldent dere ønsker. Dette er superviktig å snakke om partnere i mellom! 
 

Her i huset kan det være alt fra 2 gang om dagen til 2 gang i måneden. Men i gjennomsnitt 1-2 gang i uka. Vært sammen i 2 år, men vært sånn siste året. 
 

Samboer skulle gjerne hatt sex 1-5 gang om dagen, mens jeg klarer meg bra med ca. 1 gang i uka. Men siden jeg har lavere sexlyst, så er jeg gjerne med han når han runker og «hjelper» han. Det både kjennes tennende og pirrende, til tross for at jeg ikke ønsker å ha sex. Dette er en «avtale» vi har, vi har snakket om forskjellene og blitt enig om hva som funker for oss.
 

Det er veldig vanlig at sexlivet er på topp i starten, men faser ut etter en tid. Så må man bare kommunisere hva som funker for en, hvilke behov er tilstede og hvordan kan man møte hverandres behov. Give and take 🫶🏼 

Anonymkode: 243d6...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Enig med C_buk over her, så ofte/sjeldent dere ønsker. Dette er superviktig å snakke om partnere i mellom! 
 

Her i huset kan det være alt fra 2 gang om dagen til 2 gang i måneden. Men i gjennomsnitt 1-2 gang i uka. Vært sammen i 2 år, men vært sånn siste året. 
 

Samboer skulle gjerne hatt sex 1-5 gang om dagen, mens jeg klarer meg bra med ca. 1 gang i uka. Men siden jeg har lavere sexlyst, så er jeg gjerne med han når han runker og «hjelper» han. Det både kjennes tennende og pirrende, til tross for at jeg ikke ønsker å ha sex. Dette er en «avtale» vi har, vi har snakket om forskjellene og blitt enig om hva som funker for oss.
 

Det er veldig vanlig at sexlivet er på topp i starten, men faser ut etter en tid. Så må man bare kommunisere hva som funker for en, hvilke behov er tilstede og hvordan kan man møte hverandres behov. Give and take 🫶🏼 

Anonymkode: 243d6...f16

Hvordan går han fram når han ønsker å runke selvom du ikke ønsker sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Enig med C_buk over her, så ofte/sjeldent dere ønsker. Dette er superviktig å snakke om partnere i mellom! 
 

Her i huset kan det være alt fra 2 gang om dagen til 2 gang i måneden. Men i gjennomsnitt 1-2 gang i uka. Vært sammen i 2 år, men vært sånn siste året. 
 

Samboer skulle gjerne hatt sex 1-5 gang om dagen, mens jeg klarer meg bra med ca. 1 gang i uka. Men siden jeg har lavere sexlyst, så er jeg gjerne med han når han runker og «hjelper» han. Det både kjennes tennende og pirrende, til tross for at jeg ikke ønsker å ha sex. Dette er en «avtale» vi har, vi har snakket om forskjellene og blitt enig om hva som funker for oss.
 

Det er veldig vanlig at sexlivet er på topp i starten, men faser ut etter en tid. Så må man bare kommunisere hva som funker for en, hvilke behov er tilstede og hvordan kan man møte hverandres behov. Give and take 🫶🏼 

Anonymkode: 243d6...f16

Og hvordan får du ikke lyst på sex når fu ser partneren din kose seg? Hvordan tenner det deg ikke såpass mye at du får lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1-2 ganger i måneden er nok for oss. Vi har jobb og studier som tar opp det meste av vår våkne tid og det er lite overskudd til puling.

Anonymkode: f7aa7...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva1230 skrev (8 timer siden):

Hvor ofte har dere sex med partneren deres? 

3-4 ganger i året. Det er ofte nok for oss nå.

For ca 20 år siden hadde vi sex 4-5 ganger i uken. Da var det ofte nok.

»Behovet» og sexlyst er ikke statisk. Det forandrer seg igjennom livet.

Anonymkode: e1d8c...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

3-4 ganger i året. Det er ofte nok for oss nå.

For ca 20 år siden hadde vi sex 4-5 ganger i uken. Da var det ofte nok.

»Behovet» og sexlyst er ikke statisk. Det forandrer seg igjennom livet.

Anonymkode: e1d8c...670

Snakker du for mannen din også, eller er dette en beslutning du har tatt på vegne av dere begge? 

Ofte hører jeg fra kompiser at dama har besluttet at de ikke skal ha noe regelmessig sexliv lenger. Alle disse mennene har begynt å se seg etter noe annet. 

Selv har jeg og samboer sex alt fra 1 til 3 ganger i uka, en sjelden gang 0 eller flere enn 3 ganger. Vi er 49/50 år og vært sammen i snart 20 år. 

Anonymkode: 02631...f0f

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Snakker du for mannen din også, eller er dette en beslutning du har tatt på vegne av dere begge? 

Ofte hører jeg fra kompiser at dama har besluttet at de ikke skal ha noe regelmessig sexliv lenger. Alle disse mennene har begynt å se seg etter noe annet. 

Selv har jeg og samboer sex alt fra 1 til 3 ganger i uka, en sjelden gang 0 eller flere enn 3 ganger. Vi er 49/50 år og vært sammen i snart 20 år. 

Anonymkode: 02631...f0f

Hvis dette er vedkommende som ofte kommenterer lignende svar så er dette en mann. Finnes faktisk menn som er tilfredse med mindre sex også. 
 

For min del (k32) så har jeg høy sexlyst og har alltid hatt det. De siste årene har lysten økt drastisk, så nå "må" jeg ha sex omtrent hver andre dag for å kjenne meg tilfreds. Kunne fint ha hatt det daglig også, men som småbarnsforeldre i full jobb blir det begrensninger. Har ganske jevn lyst som min partner og det varierer hvem som har mest lyst. Har jevnt sex 4-8 ganger i uka og det passer oss begge fint. 

Anonymkode: 62dd6...f86

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gå opptil 3-4 uker imellom (men vi er midt i småbarnsperiode og turnusjobbing) men stort sett får vi til én gang i uka, hvis han har fri den dagen, største er i barnehagen og minste tar dupp 😅 koordinering… 

da vi ble sammen var det 3 ganger om dagen… Good old days. 

Anonymkode: 20db6...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte er ikke det viktigste her. Så lenge begge er engasjert, går det som regel bra. Hvis en av partene ser på sex som noe gjøremål, da har begge partene problem. 

Anonymkode: 1ed01...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 48 og 54, og har vært samboere i seks år. Vi har fortsatt sex 1-3 ganger i døgnet. Vi hadde en periode med mye jobb og oppussing, hvor vi hadde sex rundt en gang i uka. Forholdet vårt ble dårligere av det, så for oss er det viktig at vi har sex oftere enn det.  

Anonymkode: 75071...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 53, samboer i 20 år. En gang i måneden er nok for oss. Sex er ikke så veldig spennende når man har vært sammen i 20 år. 

Anonymkode: 5f319...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva1230 skrev (10 timer siden):

Hvor ofte har dere sex med partneren deres? 

Heldigvis er vår kjærlighet så sterk at vi hverken teller eller får angst om det er sjeldnere en periode. Vi har ca 1 gang per uke, eller av og til 3. Eller av og til 2-3 per måned. ( annenhver uke ses vi litt mindre grunnet barn). Dessuten er jeg syk så sex lyst er dårlig ofte. Klem,kos,kjærtegn hver gang vi ses. 

Anonymkode: 0f295...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir seksuelt frustrert bare av å lese dette 😅 Tidvis har jeg lyst flere ganger om dagen, så dette hadde ikke fungert for meg.

K44

Anonymkode: 8de00...cf5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har lyst hver dag, gjerne flere ganger til dagen. 

I forrige forhold var det vanlig med en gang i uka, av og til annenhver uke. Jeg må si det var vondt å bli avvist så mye, vondt at han ikke hadde like mye lyst på meg som jeg hadde på han.

Så jeg kunne nok vert fornøyd med så lite som to til tre ganger i uken, men ikke så mye mindre. 

Vi snakker da om i snitt tenker jeg, klart det er perioder med mer og perioder med mindre. 

K38

Anonymkode: b3bb8...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4mnd siden sist. Hennes valg.

Anonymkode: 93f3c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva1230 skrev (18 timer siden):

Hvordan går han fram når han ønsker å runke selvom du ikke ønsker sex? 

Vel stort sett så ligger vi enda i senga sammen, så bare skjer det. Er virkelig ingenting å overtenke så lenge man har snakket om det i forveien. Starter ganske så likt som når man ønsker sex, ender bare uten at jeg nødvendigvis må bli penetrert. Han eller jeg runker han bare istedet. Ellers tar han seg en runk ellers når han er alene💁🏼‍♀️ 

Tuva1230 skrev (18 timer siden):

Og hvordan får du ikke lyst på sex når fu ser partneren din kose seg? Hvordan tenner det deg ikke såpass mye at du får lyst

Som jeg skrev er det fortsatt pirrende og tennende både når han koser seg og når han kommer, er bare jeg som ikke ønsker å ha samleie. Hvordan og hvorfor kan jeg ikke svare på, for det vet jeg ikke.

Noen gang ender det i sex for lysten øker og andre ganger ikke. 
Jeg blir jo glad når jeg vet at kjæresten min er tilfredsstilt. 

Anonymkode: 243d6...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daglig, mindre enn det og jeg blir SINT.

Anonymkode: 335dc...63d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...