Gå til innhold

Bytte ut bugabooen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en lang gutt på 18 mnd og ser at nå må vi snart bytte ut bugabooen. Han har åpenbart fortsatt behov for vogn, men hva slags?

Han sover duppen sin i vogna hver dag både hjemme og i bhg, hvordan skal vi gjøre den overgangen?

Anonymkode: 388aa...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel bare å kjøpe ny vogn som han legges i? Vi hadde bugaboo fox 3, ungen fikk deretter baby jogger city elite. Trengte ikke noe tilvenning. Lå i vognposen sin som vanlig han.

Anonymkode: dfcd3...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel bare å kjøpe ny vogn som han legges i? Vi hadde bugaboo fox 3, ungen fikk deretter baby jogger city elite. Trengte ikke noe tilvenning. Lå i vognposen sin som vanlig han.

Anonymkode: dfcd3...312

Jeg vet ikke jeg? Dum førstegangsmamma. Han liker den vogna si godt og vet ikke om en ny blir godkjent til å «bare legge» i. Derfor jeg spør om tips, også gjerne om når det er vanlig å bytte og om noen har gode erfaringer med vogner de vil anbefale.

Var det virkelig et så dumt spm?

Anonymkode: 388aa...158

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også bugaboo og gikk over til city elite da barnet var ca 2 år, mye bedre plass i den. La han bare i den nye vognen, det var ikke noe problem. Han fikk bli med å montere den nye vognen og var veldig stolt av den, så gledet seg til å sove der.

Anonymkode: 9dbf7...951

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...