Gå til innhold

Han husker ikke samtaler..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men ingen av dem er jo bra. For begge er på sitt vis ute av stand til å bli kjennt med deg. 

Anonymkode: 4e97a...e0e

Det er helt sant. Men han her har potensiale med mindre han har begynnende demens, misbruker rus eller gir seg døyten? 🤷🏼‍♀️😂 Neida, jeg har fortsatt et håp om at det finnes noen for meg. Vært singel i 2,5 år nå og har møtt noen merkelige mennesker. Men hjelper liksom ikke å senke standarden av den grunn. TS

Anonymkode: b0464...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er helt sant. Men han her har potensiale med mindre han har begynnende demens, misbruker rus eller gir seg døyten? 🤷🏼‍♀️😂 Neida, jeg har fortsatt et håp om at det finnes noen for meg. Vært singel i 2,5 år nå og har møtt noen merkelige mennesker. Men hjelper liksom ikke å senke standarden av den grunn. TS

Anonymkode: b0464...e9a

Hvis han ikke husker viktige ting i starten, da det teller mest i datingfasen så ikke regn med at det blir bedre, men heller verre. Men det er jo det dating er for da for å finne ut om man er en match. Hvis man kan leve med noen som glemmer alt så go for it.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 2ed89...227

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis han ikke husker viktige ting i starten, da det teller mest i datingfasen så ikke regn med at det blir bedre, men heller verre. Men det er jo det dating er for da for å finne ut om man er en match. Hvis man kan leve med noen som glemmer alt så go for it.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 2ed89...227

Ja tenker også det. Det er jo en bekymring og derfor jeg spør om litt guiding her. Jeg er 45. TS

Anonymkode: b0464...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på grensen. Mannfolk kan legge ting som blir sagt i det "bakre minnet" (les: info inn, info ut) - Dette er veldig normalt for par som har vært sammen lenge.

Siden dere er såpass nye sammen, så tenker jeg at han blander kortene med andre jenter han snakker med. Alternativt, rus/diagnose

De tingene du nevner er av en såpass alvorlig art og er noe enhver burde ha fanget opp og lagt i det "fremre minnet" (les: info inn, blir der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja du har rett i at det er mye info. Men sist gang var vi sammen en hel helg, og jeg røkte ikke den helga. Likevel fikk jeg spørsmålet etterpå. Jeg har også bare et søsken, som jeg ikke har kontakt med av årsaker som er minneverdig. Men kanskje bare i min verden. Jeg legger nok lista høyt. TS

Anonymkode: b0464...e9a

Røyker dere til vanlig? Hvis dere gjør så kan det vel ha noe med saken og gjøre?

Anonymkode: fd11a...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Røyker dere til vanlig? Hvis dere gjør så kan det vel ha noe med saken og gjøre?

Anonymkode: fd11a...08b

Hasj? Da skal man vel røyke MYE for at det skal føre til såpass med demens som han fyren har.

Anonymkode: 2ed89...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja du har rett i at det er mye info. Men sist gang var vi sammen en hel helg, og jeg røkte ikke den helga. Likevel fikk jeg spørsmålet etterpå. Jeg har også bare et søsken, som jeg ikke har kontakt med av årsaker som er minneverdig. Men kanskje bare i min verden. Jeg legger nok lista høyt. TS

Anonymkode: b0464...e9a

Altså - Sitter dere på hver deres kant og røyker tjall? Og så forventer du at han ikke skal huske at du utbroderer livshistorien din selvom DU ikke røyka den helga?

Fyren har jo garantert vært potte stein når du har sittet og utlevert deg og så forventer du at han skal huske rubb og stubb selvom du var nykter?

............................... (Håper jeg har misforstått og at han kun røyker Prince)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (3 timer siden):

Mulig han har noe som gjør at hukommelsen blir påvirket, kanskje en diagnose, medisiner, nervøsitet? 

Tenkte rusbruk også. Kjenner en som bruker lette narkotiske rusmidler og hans hukommelse er preget.

Anonymkode: fa5d3...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble til slutt fullstendig sprø av å date en sånn type, i starten kunne jeg smile lett og se det har jeg fortalt deg før, men når det skjedde igjen og igjen og igjen om de samme spørsmålene begynte jeg å koke. Føler de mangler noe elementært. Helt greit å glemme hvor du gikk på skole og spør igjen altså, men når alt er sånn gjentagende, nei det orker jeg ikke 😅

Anonymkode: 0e6d2...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor

Høres ut som exen min. Alt gikk inn det ene øret og ut det andre. Han kunne nikke og lage mhm-lyder mens jeg snakket men han hørte ikke etter. Hvis det ikke var han og hans interesser det gjaldt så var det heller ikke intresant 🙄

Kanskje typen din er sånn og? Eller kanskje han har en diagnose? Har han hatt korona? Etter jeg hadde korona har jeg slitt en del med hukommelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har garantert andre, og holder ikke styr på info fra den enkelte. Burde laget seg et excel-skjema.

Anonymkode: 18292...e1f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humlemor skrev (16 minutter siden):

Etter jeg hadde korona har jeg slitt en del med hukommelsen...

Hukommelse og long-covid er påvist å være bløff og innbildning.

Anonymkode: 18292...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hukommelse og long-covid er påvist å være bløff og innbildning.

Anonymkode: 18292...e1f

Pfft, ikke tro på alt du leser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hukommelse og long-covid er påvist å være bløff og innbildning.

Anonymkode: 18292...e1f

Hva er kilden din, you tube...? 

Anonymkode: 1365e...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Da må man bare avslutte. Enten er han ikke interessert i deg som person, eller så har han påbegynnende demens. Ingen av delene er bra.

Anonymkode: 2ed89...227

Dette er tolkninger og antagelser, du vet ikke om.det er dette eller andre årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva er kilden din, you tube...? 

Anonymkode: 1365e...619

Nei, studien som skal påvise hukommelsessvikt er basert på hva man selv føler, og er i beste fall unøyaktig.

Hadde man gjennomgått en faktisk hukommelsesstest, ville funnene ha vært mye mer pålitelige.

Nordmenn som har hatt covid-19, har dårligere hukommelse enn før de ble syke

 

Anonymkode: 18292...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Røyker dere til vanlig? Hvis dere gjør så kan det vel ha noe med saken og gjøre?

Anonymkode: fd11a...08b

Røyker overhodet ikke. Aldri gjort. Ikke han heller. TS

Anonymkode: b0464...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (11 timer siden):

Altså - Sitter dere på hver deres kant og røyker tjall? Og så forventer du at han ikke skal huske at du utbroderer livshistorien din selvom DU ikke røyka den helga?

Fyren har jo garantert vært potte stein når du har sittet og utlevert deg og så forventer du at han skal huske rubb og stubb selvom du var nykter?

............................... (Håper jeg har misforstått og at han kun røyker Prince)

Haha 😂 Ja du har misforstått.  Ingen av oss røyker, jeg røyker heller ikke «tjall» eller annet. Men vet jo ikke hva han gjør. Han har sagt at han aldri har rørt noe annet enn alkohol. Så må jo tro han på det? Ts

Anonymkode: b0464...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha 😂 Ja du har misforstått.  Ingen av oss røyker, jeg røyker heller ikke «tjall» eller annet. Men vet jo ikke hva han gjør. Han har sagt at han aldri har rørt noe annet enn alkohol. Så må jo tro han på det? Ts

Anonymkode: b0464...e9a

Puh! Det var enda godt 😂

Da er han nok ekstremt distrè. Han burde allikevel ha fanget opp og lagret de tingene du har fortalt han som er av alvorlig art 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket. Min eks var av typen omgjengelig og pratsom, men med mindre temaet var noe som opptok ham, huska han ingen samtaler. Det vil si at alt jeg snakket om som opptok meg, men som ikke var innenfor hans snevre felt, husket han ingenting av. Siden vi hadde noen felles områder, tok det tid før jeg oppfattet det og innså at jeg ble mer og mer visket ut i forholdet. Jeg orket jo ikke lenger å snakke om ting som opptok meg, han huska det jo uansett ikke... 

Anonymkode: ace37...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...