mari Skrevet 12. november 2006 #21 Skrevet 12. november 2006 Jeg har nettopp fått meg pupper! Jeg er kjeme stolt, ikke av puppene, men at jeg faktisk gjorde det! Jeg har fått 2 barn, lagt på meg 30 kilo fra første, til slutten av andre graviditet, jeg har gått ned 37 kilo fra jeg var gravid (27 fra jeg var ferdig med barn i magen), puppene har gått fra å være noe som har vært helt greit til å være noe jeg skammer meg over!! Det er ingen som har tenkt på at jeg har små eller stygge pupper, fordi jeg stortsett har på meg bra nok BH til at man ikke ser det, men jeg vil at den personen jeg ser i speilet naken, er samme som den jeg føler meg som, og det var det ikke!!! Jeg er fornøyd med mitt valg, jeg skammer meg ikke for puppene mine, og har heller ikke noe problem med folks reaksjon, fordi alle må få lov å reagere som de vil! mitt valg er alikevel det viktigste! Og som en venn av meg sa; jeg skjønner ikke at ikke alle jenter gjør det, hadde det vært meg så hadde det ikke vært tvil, man lever jo bare en gang, og da må man jo være fornøyd med den man er og hvordan man ser ut!!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #22 Skrevet 12. november 2006 Jeg kunne aldri tenkt meg å lagt med under kniven for å bli mer " HOT". Jeg har jo endel komplekser, men jeg tror faktisk ikke at man bare kan bli kvitt komplekser av å skjære i kroppen, man hadde sikkert bare funnet noe annet som han hadde fått komplekser for. Dersom jeg skulle tatt noen plastisk operasjoner, måtte det ha vært av medisinske grunner...At noen deler av kroppen min måtte fjernes pga sykdom eller ulykker. Som feks brannskader, brystkreft...ect. Men nå har jeg ikke blitt rammet av noe slikt enda, så da er jeg imot all form for "endring av plastisk karakter". jeg skjønner ikke jenter som tar silikon...de må jo virkelig slite. Men jeg tror mange jenter skaffer seg silikon, pga at det er en trend...mange modeller, skuespillere gjør det, og da skal vanlige jenter gjøre det også for å se like bra ut....Jaja..vi lever i en forskrudd verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå