Irja Skrevet 13. juni 2024 #361 Del Skrevet 13. juni 2024 solsolsol skrev (2 timer siden): Er det likt mellom HH og R+LV? Nei, R og LV har en hammer mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. juni 2024 #362 Del Skrevet 13. juni 2024 Det er likt mellom HH og SJ, vel? Jeg tegner med at LR og R vinner, men synes alke de tre andre parene fortjener det mer. Jeg liker underdogs. Glad jeg slipper å vinne en slik «hytte», det finnes jo ikke noe oppbevaring eller bodplass? Hvor skal de gjøre av alt? Hageredskaper under senga og hageputer oppe på kjøkkenskapene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 13. juni 2024 #363 Del Skrevet 13. juni 2024 Hvis LV og R vinner, så gir eg opp Sommerhytta. Tipper HH og SJ kommer likt og så vinner HH på at de fikk nabostemmen og vinner...de har den mest nøytrale hytten som "alle" liker..viser lite personlighet...og kan dermed vinne på det. Stine og Jamina har imponert mest både med ivrighet, seriøsitet, humør og gleden over å bygge en hytte! Tatt til seg alle tilbakemeldinger! Blir veldig glad hvis de vinner! Og den vil bli brukt masse!Perfekte hyttefolk! Og hytta er flott!! Men, fargene skiller seg ut fra HH.... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollie Skrevet 13. juni 2024 #364 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg heier på Stine og Jamina, selv om det ikke er deres hytte jeg liker best. De virker rett og slett som flotte, positive og varme mennesker. De har laget et flott uteområde da, og den sitteplassen på siden av hytta ble flott når de fikk litt skjerming foran. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 13. juni 2024 #365 Del Skrevet 13. juni 2024 Jaja. Takk til VG som avslørte vinneren. Godt jobba. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. juni 2024 #366 Del Skrevet 13. juni 2024 Spoiler Hadde egentlig ikke trodd det, men ble fornøyd med vinneren. Gøy med et ungt par og at de vant selv om de har hatt det tøft. Synes også hytta er veldig fin. For en spennende finale altså! Men er det bare meg eller virket dommerne (og publikum) litt ekstra preget over hvor brutalt det er denne gangen? For det er jo egentlig den verste realityserien sånn sett… SÅ mye jobb og de legget hele sjela si i det og så mye står på spill. Må være grusomt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 13. juni 2024 #367 Del Skrevet 13. juni 2024 refill skrev (10 minutter siden): Jaja. Takk til VG som avslørte vinneren. Godt jobba. Så det jeg også, men har VG egentlig lov til det, før episoden går på.TV? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookies Skrevet 13. juni 2024 #368 Del Skrevet 13. juni 2024 (endret) Det er jo varslet med spoileralert på forsiden i VG? Og det er jo bilde av alle deltakerne. Endret 13. juni 2024 av cookies 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 13. juni 2024 #369 Del Skrevet 13. juni 2024 (endret) cookies skrev (3 minutter siden): Det er jo varslet med spoileralert på forsiden i VG? Og det er jo bilde av alle deltakerne. Neida, de la det ut på fb med navn og det hele i innlegget en god stund før klokken hadde nådd 1845. Innlegget fjernet de igjen, men så ut som mange rakk å se det. Endret 13. juni 2024 av refill 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookies Skrevet 13. juni 2024 #370 Del Skrevet 13. juni 2024 refill skrev (10 minutter siden): Neida, de la det ut på fb med navn og det hele i innlegget en god stund før klokken hadde nådd 1845. Innlegget fjernet de igjen, men så ut som mange rakk å se det. Oi, nei det er ikke bra! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 13. juni 2024 #371 Del Skrevet 13. juni 2024 Spoiler Veldig spennende finale. Håpet at Stine og Jamina skulle vinne. Men Helene og Henrik fortjente det også. De hadde vel den hytta jeg likte best. Merkelig at Linn Veronica og Reidar ikke fikk en eneste stemme. Var sikker på at de skulle gå av med seieren. Men likte ikke deres hytte no særlig, alt for mye kræsj av farger. Men men, nå er det over for denne gang. Så får vi se neste år, om det blir Sommerhytta eller om de tar en sesong til med Sommerpraten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 13. juni 2024 #372 Del Skrevet 13. juni 2024 cookies skrev (1 minutt siden): Oi, nei det er ikke bra! Ja det var litt kjedelig. Altså, her har man irritert seg over et program i 10 uker også maxer bare irritasjonen sånn i siste øyeblikk? 😳😅 Spoiler Uansett, gratulerer til Henrik og Helene 🎉 Synes det var fortjent, og selv om jeg nok er i "klubb kjedelig", så var det deres hytte som tiltalte meg mest. Men det er jo som @Cookiesandcream sier, egentlig et ganske "brutalt" konsept. Man jobber døgnet rundt for å skape et hjem vekke fra hjemmet, også blir alt revet vekk. Da kan vi glede oss til neste sesong med tre rom og kjøkken i utebod fra Jula 😉🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. juni 2024 #373 Del Skrevet 13. juni 2024 Spoiler Det manglet ikke på spenning hvertfall! Meget fornøyd med at vinnerene ble dem det ble siden jeg heiet på dem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 13. juni 2024 #374 Del Skrevet 13. juni 2024 Teller naboens hammer mer? Siden vinnerparet endte opp med like mange hammere som det andre paret? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. juni 2024 #375 Del Skrevet 13. juni 2024 Linazer skrev (3 minutter siden): Teller naboens hammer mer? Siden vinnerparet endte opp med like mange hammere som det andre paret? Ja. Sånn har det vært i alle sesongene, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. juni 2024 #376 Del Skrevet 13. juni 2024 Spoiler Fin og spennende finale, koselig å se hvor glade H og H ble. De er unge og eier ingenting, det er jo rørende og fint at de klarte det. Jeg synes fremdeles at Stine og Jamina burde vunnet og det må være surt for dem nå. Synes de taklet nederlaget bra uansett. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 13. juni 2024 #377 Del Skrevet 13. juni 2024 Spoiler Ble det egentlig likt mellom HH og JS? HH er de jeg minst håpet på skulle vinne, menmen. Har bare kommet meg til kjøkkenuka, kanskje de får finere hytte etter hvert 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. juni 2024 #378 Del Skrevet 13. juni 2024 Da var det over, godt er det. Har ingen store tanker om laget så vant, fint for dem. En ting jeg lurer på er jo om det diskuteres på forhånd hvem dommerne stemmer på, og om de sjekker hvem naboene har stemt på. For noen år er nabohammeren den første de gir ut, andre år ikke. Må jo være for å få det så spennende som mulig tenker må jeg 😅 Men da er det bare å tenke videre på neste sesong. Håper de kan finne tilbake til slike fine hytter i naturen. Men tviler jo sterkt. Selv om jeg liker moderne stil som hyttene i de siste sesongene, så er det jo ikke akkurat en hytte, men disse «rekke-hyttene» som er identiske og nærmest plantet på bakken en etter en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. juni 2024 #379 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg ble litt satt ut av vinnerduoen.. Spoiler Har irritert meg grønn ( ) over H & H i hele sesongen.. Har føltes som de har fungert mer som støttekontakter, enn partnere.. Men særlig Helene blomstret siste uka. Selv preget av nerver, fant hun motivasjon. Så selv om jeg absolutt ikke forventet at de vant, heiet jeg fra om med tirsdag.. Ble skikkelig glad på deres vegne og reaksjonen var jo hèlt fantastisk ❤️🙂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 13. juni 2024 #380 Del Skrevet 13. juni 2024 (endret) Eg fikk rett om det eg spådde!! At naboene skal avgjøre er så dårlig!! Lars sin gullhammer var IKKE fortjent!!! Dette er rigget!!🙄 Endret 13. juni 2024 av Moongirl 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå