Ctrl Skrevet 5. juni 2024 Forfatter #281 Del Skrevet 5. juni 2024 (endret) Blåttvann skrev (På 31.5.2024 den 21.46): Hvor er du @Ctrl? Hyggelig å bli etterlyst! Men jeg har sluttet å se på. Har heller sett på Norway Chess siste tiden, og har ikke vært innom KG. Gidder engang ikke se ukesfinalene. Kunne ikke brydd meg mindre hvordan det går. Denne sesongen er så bunnløs dårlig og lite engasjerende at jeg føler jeg håner mitt eget liv ved å svi bort dyrebar levetid på denne elendigheten. Synes ikke noen av parene fortjener å vinne heller. Hyttene er nær ferdigsnekret, og de få valgene deltakerne kan ta er mye av det samme. Ingen variasjon. Hvem som vinner hammeren står og faller på fargevalg og en blomstervase. Når det kommer til fargevalg er deltakerne helt ute å kjøre, der Aina går imot alle sine egne prinsipper når hun applaudere galskapen på høyst falsk vis. Samt har man dette uteområdet som er så kaotisk at det halve kunne vært nok. Og disse intetsigende konkurransene, all gnag om å vinne hammer, all syting og all prat med og om hverandre er ikke underholdning for min del. Sommerhytta er ikke et byggeprogram lenger, men et relasjonsmessig pjatteprogram. Det er ikke noe for meg. Mulig jeg ser selve finaledagen bare for å se hvordan det ender. Får se. Endret 5. juni 2024 av Ctrl 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 6. juni 2024 #282 Del Skrevet 6. juni 2024 Heier så på grønn hytte jeg. De lager absolutt den fineste hytta, både ute og inne. Og så synes jeg Helene har fått ufortjent mye kritikk og muligens misforstått. Ho var syk faktisk! Imponerende å komme tilbake👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 6. juni 2024 #283 Del Skrevet 6. juni 2024 Det irriterer meg at i konkurransene har alle lagene t-skjorter med Sommerhytta-logo trykt på, unntatt gult lag som bare har vanlig gule t-skjorter uten logoen. Sånn, det var det mest engasjerende som skjedde på Sommerpraten denne uka. 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. juni 2024 #284 Del Skrevet 6. juni 2024 5by5 skrev (5 timer siden): Det irriterer meg at i konkurransene har alle lagene t-skjorter med Sommerhytta-logo trykt på, unntatt gult lag som bare har vanlig gule t-skjorter uten logoen. Sånn, det var det mest engasjerende som skjedde på Sommerpraten denne uka. 😂 Har gått meg hus forbi, men kommentaren brakte frem smil om leppene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayne Skrevet 6. juni 2024 #285 Del Skrevet 6. juni 2024 (endret) lin skrev (7 timer siden): Heier så på grønn hytte jeg. De lager absolutt den fineste hytta, både ute og inne. Og så synes jeg Helene har fått ufortjent mye kritikk og muligens misforstått. Ho var syk faktisk! Imponerende å komme tilbake👏 Hun kommer fortsatt med unødvendige kommentarer, i en penere innpakking Det er irriterende å høre på når hun etterpå skal hente seg inn igjen med skryt. Hun har kommet seg, men sjokkerende hvor stygg hun var mot Henrik i starten Endret 6. juni 2024 av Jayne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 6. juni 2024 #286 Del Skrevet 6. juni 2024 Spoiler Såå enig ang.vinneren i dag!! Den finerveggen med hyllene var rååå!!🤩 Og likte alt for engangsskyld..sofaen, tekstilene, ny kjøkkenøy OG laget utebord! 👏👏 Såå mye bra denne uken!🤩 1.Stine og Jamina 2.Henrik og Helene 3. Mina Og Isabell 4.Linn Veronica og Reidar 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 6. juni 2024 #287 Del Skrevet 6. juni 2024 lin skrev (14 timer siden): Heier så på grønn hytte jeg. De lager absolutt den fineste hytta, både ute og inne. Og så synes jeg Helene har fått ufortjent mye kritikk og muligens misforstått. Ho var syk faktisk! Imponerende å komme tilbake👏 Det hjalp veldig når hun la fra seg tanken om at alt skulle være helt perfekt. Greit nok å være nøye når man bygger, men SÅ nøye går det ikke an å være, - da blir det dårlig med fremdrift. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 6. juni 2024 #288 Del Skrevet 6. juni 2024 Moongirl skrev (6 timer siden): Vis skjult innhold Såå enig ang.vinneren i dag!! Den finerveggen med hyllene var rååå!!🤩 Og likte alt for engangsskyld..sofaen, tekstilene, ny kjøkkenøy OG laget utebord! 👏👏 Såå mye bra denne uken!🤩 1.Stine og Jamina 2.Henrik og Helene 3. Mina Og Isabell 4.Linn Veronica og Reidar Veldig fortjent, og jeg håper de vinner hytta! 🤞🤞 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6. juni 2024 #289 Del Skrevet 6. juni 2024 Linn Veronika og Reidar har tatt inspirasjon fra hundehytta for noen år siden, det er så utrolig stygt. 😅 Jeg skjønner ikke den kjøkkenøya til lesbene, den virker fortsatt for stor for meg. Den går jo helt oppi spisebordet. Men de hadde gjort desidert mest arbeid denne uka, er kanskje derfor de vant? HH nailet dessverre ikke helt stilen i dag. Men det gjorde Mina og Isabel! Synd de er så dårlige på finish, denne kunne de tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 6. juni 2024 #290 Del Skrevet 6. juni 2024 Ser for øverig sesong 2 av sommerhytta nå, du verden så de måtte jobbe, og fy søren så flinke de ble! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 7. juni 2024 #291 Del Skrevet 7. juni 2024 De hyttene må være så utrolig små. Den øya til Stine og jaminia står jo i både stua og kjøkkenet 🙈 jeg synes den virker lur. Man kan ikke få nok benkeplass. Håper virkelig de får større hytter til neste år. Stilen til gult lag er ikke helt min stil. Men synes det er så gøy at de gjør noe helt annet en de andre. Sjansen deres for å vinne røyk vel i går. De hadde nok ikke vunnet uansett, men så gøy om de faktisk gjorde det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 7. juni 2024 #292 Del Skrevet 7. juni 2024 lin skrev (På 6.6.2024 den 8.22): Heier så på grønn hytte jeg. De lager absolutt den fineste hytta, både ute og inne. Og så synes jeg Helene har fått ufortjent mye kritikk og muligens misforstått. Ho var syk faktisk! Imponerende å komme tilbake👏 Ufortjent mye kritikk? Hun finnes jo ikke robust og er selve definisjonen hvordan veldig mange av dagens unge kommer til å bli: 1) takler motgang dårlig 2) klarer ikke å takle stress 3) dårlig arbeidsmoral 4) lite robusthet når ting ikke går rett vei med en gang (gir lett opp) 5) går inn i ting med negativ holdning fra start 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. juni 2024 #293 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg er en av dem som har falt litt av. Jeg har sett bittelitt av uka. Merker jeg bryr meg lite om hvem som fikk hammeren 😅 Kommer til å se siste uka, for å fullføre sesongen, men programmet har tapt seg altså. Føler jeg jo sier det hvert år, men ja, det er ikke det samme lengre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tufsetrollet Skrevet 7. juni 2024 #294 Del Skrevet 7. juni 2024 Blåttvann skrev (17 timer siden): Linn Veronika og Reidar har tatt inspirasjon fra hundehytta for noen år siden, det er så utrolig stygt. 😅 Jeg skjønner ikke den kjøkkenøya til lesbene, den virker fortsatt for stor for meg. Den går jo helt oppi spisebordet. Men de hadde gjort desidert mest arbeid denne uka, er kanskje derfor de vant? HH nailet dessverre ikke helt stilen i dag. Men det gjorde Mina og Isabel! Synd de er så dårlige på finish, denne kunne de tatt. Hvordan har det seg at du orker å skrive Linn Veronika og Reidar- ikke f.eks venneparet? Kollegaene? Mina og Isabel skriver du også- ikke venninnene f.eks. Helene og Henrik har du kortet ned til HH- det er jo greit. Men, Stine og Jamina- de skal være lesbene. Hvorfor bruker du ikke navnene? Eller kaller de ekteparet f.eks? 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 7. juni 2024 #295 Del Skrevet 7. juni 2024 tufsetrollet skrev (29 minutter siden): Hvordan har det seg at du orker å skrive Linn Veronika og Reidar- ikke f.eks venneparet? Kollegaene? Mina og Isabel skriver du også- ikke venninnene f.eks. Helene og Henrik har du kortet ned til HH- det er jo greit. Men, Stine og Jamina- de skal være lesbene. Hvorfor bruker du ikke navnene? Eller kaller de ekteparet f.eks? Fordi jeg glemmer navnene, så enkelt. Hva tror du ligger bak egentlig, og hvorfor plager det deg? 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 7. juni 2024 #296 Del Skrevet 7. juni 2024 Blåttvann skrev (31 minutter siden): Fordi jeg glemmer navnene, så enkelt. Hva tror du ligger bak egentlig, og hvorfor plager det deg? 🤷♀️ Du har fått reaksjoner på dette tidligere, hvorfor ikke ta det til deg? Drt virker sleivete og respektløst i min bok. Du kan skrive ekteparet? Jeg håper Stine og Jamina vinner nå. De er flinke. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 7. juni 2024 #297 Del Skrevet 7. juni 2024 kaleidoskop skrev (6 timer siden): De hyttene må være så utrolig små. Den øya til Stine og jaminia står jo i både stua og kjøkkenet 🙈 jeg synes den virker lur. Man kan ikke få nok benkeplass. Håper virkelig de får større hytter til neste år. Stilen til gult lag er ikke helt min stil. Men synes det er så gøy at de gjør noe helt annet en de andre. Sjansen deres for å vinne røyk vel i går. De hadde nok ikke vunnet uansett, men så gøy om de faktisk gjorde det! Sommerhytta 2025: 16 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 7. juni 2024 #298 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg liker stilen til Linn og Reidar. Digget sofaen. De andre har kjedelig stol, spesielt HH, snork. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 7. juni 2024 #299 Del Skrevet 7. juni 2024 Ariana807 skrev (3 timer siden): Jeg er en av dem som har falt litt av. Jeg har sett bittelitt av uka. Merker jeg bryr meg lite om hvem som fikk hammeren 😅 Kommer til å se siste uka, for å fullføre sesongen, men programmet har tapt seg altså. Føler jeg jo sier det hvert år, men ja, det er ikke det samme lengre. Ja nå må jo alle ha likt kjøkken, servant på bad, alt er halvveis.. enda sliter de 10x mer enn på de første sesongene når ALT måtte gjøres og velges selv. Kjipe hytter og tomter er det også kontra i de første sesongene. Nei, få tilbake den originale sommerhytta sier jeg bare 😭🤞 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 7. juni 2024 #300 Del Skrevet 7. juni 2024 (endret) Kålrota skrev (3 timer siden): Du har fått reaksjoner på dette tidligere, hvorfor ikke ta det til deg? Drt virker sleivete og respektløst i min bok. Du kan skrive ekteparet? Jeg håper Stine og Jamina vinner nå. De er flinke. Bare fordi noen synes noe er respektløst så betyr ikke det at det er det. Det er juni og Pridemåned, gå ut i gatene og feir, det gjør jeg! Har prideflagg på husets veranda og pridearmbånd. 🏳️🌈 Happy gay month!! Hele kalaset skal selvfølgelig krones med å gå i Pridetog siste lørdag i måneden, sammen med alle mine stolte venner. 👧👧🏼👧🏻 Å bli kalt lesbisk er ikke et skjellsord, jeg er interessert i jenter selv. Jeg bruker ordene homo, lesbe, bi osv ganske ofte i hverdagen, det er liksom bare helt naturlig, som alle andre ord, som f.eks kake, sjokolade og is. Jo mer man skal hysje ned ting eller ta det som nedsettende vil vi aldri komme noen vei. Visste du forresten at det at man kalles "skeiv" i dag hvis man ikke er hetero er fordi det skeive miljøet tok det nedsettende uttrykket og omgjorde det til noe positivt? De omgjorde ordet til noe å være stolt av, det inngår i pride. "Skeiv" betyr jo noe som ikke er rett eller riktig, men jammen er det få som tenker sånn om ordet i dag. På tide! Men tilbake til trådens tema Sommerhytta; Det var så fint å se at de flagget med regnbueflagget i bakgrunnen av hyttene i år, helt fantastisk! 🏳️🌈 Endret 7. juni 2024 av Blåttvann 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå