Mollami Skrevet 31. mai 2024 #261 Del Skrevet 31. mai 2024 « Pute-TV» - bokstavelig talt!😅 Så mye snakk, og stress om dandering av puter, og de enorme mengder av …PUTER😵💫 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 31. mai 2024 #262 Del Skrevet 31. mai 2024 Synes Mina og Isabell fortjente hammeren, jeg. Synes de er skikkelig flinke og synes de fortjente hammer både i kjøkkenuka (selv om jeg personlig likte H&H sitt aller best) og i gang-uka. Så veldig fint at de fikk den nå. Liker den minimalistiske Japan-inspirerte stilen deres godt, de er helt herlige og for en utvikling de har hatt! ❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 31. mai 2024 #263 Del Skrevet 31. mai 2024 Blåttvann skrev (19 timer siden): Jeg tror det var riktig vinner, fulgte ikke så godt med. Jeg føler også at dette var uken da kunne vunnet, bortsett fra gangen (på tross av de stygge listene). Jeg skjønner ikke at Linn Veronica og Reidar får skryt for fargekombinasjonene sine, de er så forferdelig grusomme! Kanskje Aina egentlig er fargeblind? Veldig enig i fargevalget til Linn Veronica og Reidar. Skulle tru de valgte det verste bare for gøy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 31. mai 2024 #264 Del Skrevet 31. mai 2024 Eva-Lena skrev (2 timer siden): Veldig enig i fargevalget til Linn Veronica og Reidar. Skulle tru de valgte det verste bare for gøy. Enig! At Aina skryter sånn , er merkelig! Er jo rene Pippi-hytte!🙉 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeeKind Skrevet 31. mai 2024 #265 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg synes denne sesongen er fin jeg! Det er første gang jeg ser på, men jeg liker parene veldig godt og unner alle sammen virkelig den seieren! med unntak av litt uforsiktig casting av Helene som ikke tåler stress så godt, syns jeg programmet er skikkelig fint! Liker godt at det er litt personlige ting og ikke bare byggeteknikk. Selv om jeg ikke lærer så mye da. Jeg blir SÅ inspirert!! Spesielt når jeg ser hvor lite de kunne i begynnelsen, og hvor flinke parene er nå. Jeg har kjøpt meg en sag faktisk, haha. Tror det blir noen prosjekter her hjemme i sommer ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 31. mai 2024 #266 Del Skrevet 31. mai 2024 BeeKind skrev (1 time siden): Jeg synes denne sesongen er fin jeg! Det er første gang jeg ser på, men jeg liker parene veldig godt og unner alle sammen virkelig den seieren! med unntak av litt uforsiktig casting av Helene som ikke tåler stress så godt, syns jeg programmet er skikkelig fint! Liker godt at det er litt personlige ting og ikke bare byggeteknikk. Selv om jeg ikke lærer så mye da. Jeg blir SÅ inspirert!! Spesielt når jeg ser hvor lite de kunne i begynnelsen, og hvor flinke parene er nå. Jeg har kjøpt meg en sag faktisk, haha. Tror det blir noen prosjekter her hjemme i sommer ❤️ Jeg kan på en måte skjønne at du liker årets deltakere, men de er litt kjedelige i forhold til tidligere år. Hvis du ser tidligere sesonger så vil du merke at det har vært mer liv i tidligere deltakerne. Men jeg liker godt Stine/Stina og Isabel (venninnen med det korte håret) i år. Jamina har også sine gode sider selv om de dårlige sidene vises tydelig. Ellers er det en helt ok gjeng, men ikke noe å lage TV av. Tidligere år har de fleste deltakerne vært sine personligheter som man blir mer engasjert av. Så denne sesongen er litt kjedelig sånn sett, selv om det ikke er noen å hate på denne sesongen. Og så er interiøret mange hakk ned fra tidligere, så hele programmet er derfor dårligere. ---- Hvor er du @Ctrl? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 1. juni 2024 #267 Del Skrevet 1. juni 2024 Gratulerer til Isabell og Mina! Syns det var fullt fortjent jeg! Syns de like godt kunne vunnet kjøkken uka og jeg selv om jeg personlig likte Helene og Henrik sitt bedre. Helene og Henrik hadde også en fin og helhetlig hems. Reidar og Linn Veronika er fine men jeg syns hele hemsen er grusom... Likte heller ikke det blå kjøkkenet. Syns det i utgangspunktet er kult med farger men dette er for knæsj og for lite glidene overganger for min del. Likte heller ikke finer platene på hemsen. Men Aina er over seg av beundring og elsker det og det matchende sengetøyet med fargene nede! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 1. juni 2024 #268 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg begynte vel å se på den sesongen det var en pappa med som kunne "alt for mye", og folk her inne har klagd på at det var bedre før hvert år 🤪 Synes også årets sesong er bra, liker at Reidar og Linn Veronika kjører på med farger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 1. juni 2024 #269 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg tror h og h måtte vinne kjøkkenuka. Ellers hadde de trukket seg. Mina og isabell har hatt stor progresjon. Så den var velfortjent. Skulle hatt den forrige uke. Kanskje hver av dommerne skulle hatt en hammer hver, hver uke. Så de fikk delt ut litt flere. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. juni 2024 #270 Del Skrevet 1. juni 2024 Er det ikke generelt lite kritikk å hente denne sesongen? Han snekkeren pleier jo å være kritisk, nå er det mye « jo det er litt skeivt her, men det er da så fint og flott alt likevel, så det gjør ingenting!» 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 1. juni 2024 #271 Del Skrevet 1. juni 2024 (endret) Klink skrev (7 minutter siden): Er det ikke generelt lite kritikk å hente denne sesongen? Han snekkeren pleier jo å være kritisk, nå er det mye « jo det er litt skeivt her, men det er da så fint og flott alt likevel, så det gjør ingenting!» Dette begynte for 3 ish sesonger siden. Han ble mye mykere i kantene etter noen sesonger. Nå er alt bare gøyalt og sjarmerende. Endret 1. juni 2024 av hudorm1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. juni 2024 #272 Del Skrevet 1. juni 2024 (endret) hudorm1 skrev (7 minutter siden): Dette begynte for 3 ish sesonger siden. Han ble mye mykere i kantene etter noen sesonger. Nå er alt bare gøyalt og sjarmerende. Åja! Uff jeg syns det er mest morsomt å se resultatet og hvem som vinner gullhammere. Så gidder ikke se alt. Programmet har tapt seg veldig. Ikke er det skikkelige hytter lenger, ikke får vi være med på prosessen med valgene de gjør og ikke er det noen faglig kritikk egentlig heller. Svevende putebonanza, organiske stoffer, lune farger og jammen megsann her manglet det en en listsann det var flotte saker dere! Jeg kunne tenkt meg at man kanskje hadde tema man skulle holde seg innafor i de forskjellige rommene/ukene, men likevel mulighet til å sette sitt eget preg på det da. Skikkelige hytter som i Øyunn sesongen feks og et litt mer kritisk blikk på arbeidet kanskje. Endret 1. juni 2024 av Klink 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 1. juni 2024 #273 Del Skrevet 1. juni 2024 Gøy at gult lag fikk hammeren, men ærlig talt så burde den gått til blått lag. Synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 2. juni 2024 #274 Del Skrevet 2. juni 2024 Om noen av dere er på TikTok så må jeg bare tipse om en konto jeg fikk i fyp 😅 Thomas F (btfliving) har noen on spot sleivspark til sommerhytta 😅 Mulig han er på ig og, har ikke sjekket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayne Skrevet 3. juni 2024 #275 Del Skrevet 3. juni 2024 Henrik blir som «the battered woman», vondt å se på. Helene burde aldri blitt med på dette. Mina og Reidar er mine favoritter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 3. juni 2024 #276 Del Skrevet 3. juni 2024 Hva synes dere om dagens episode av Sommerpraten da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. juni 2024 #277 Del Skrevet 3. juni 2024 At det er lettere å se når Helene har en mer positiv energi, men den konstante fnisingen til Reidar og damen går meg på nervene og ellers husker jeg bare noen boringer av hull og snakk om grønn farge hos Reidar og diskusjon om kjøkkenøy. 'Spennende'... ;) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 4. juni 2024 #278 Del Skrevet 4. juni 2024 Sommerpraten 🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamoramp Skrevet 5. juni 2024 #279 Del Skrevet 5. juni 2024 Sånn, da var dagens episode av sommerpraten sett, tok meg ca 4 minutter med gjennomspoling, perfekt lengde på komprimering av «innhold» (meningsløs prat, landskapsfilming, en evig lang konkurranse, litt mer landskap og litt mer prat). HJELP for et kjedelig konsept dette har blitt🙈 Skjønner at det blir travelt når dagene går med til kaffeprat, prate i synk, konkurranser og handleturer😂 Flaks at de nesten ikke bygger noe denne sesongen da, da hadde de ikke rukket å være så dedikerte til «sommerpraten». 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayne Skrevet 5. juni 2024 #280 Del Skrevet 5. juni 2024 Lamoramp skrev (1 time siden): Sånn, da var dagens episode av sommerpraten sett, tok meg ca 4 minutter med gjennomspoling, perfekt lengde på komprimering av «innhold» (meningsløs prat, landskapsfilming, en evig lang konkurranse, litt mer landskap og litt mer prat). HJELP for et kjedelig konsept dette har blitt🙈 Skjønner at det blir travelt når dagene går med til kaffeprat, prate i synk, konkurranser og handleturer😂 Flaks at de nesten ikke bygger noe denne sesongen da, da hadde de ikke rukket å være så dedikerte til «sommerpraten». Så enig. Synes gårsdagens konkurranse var gøy, men det var vel ukas høydepunkt. Som gjerne sier litt. Denne uka har kanskje vært den kjedeligste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå