Cookiesandcream Skrevet 23. mai 2024 #221 Del Skrevet 23. mai 2024 Blåttvann skrev (1 time siden): Har det noen gang vært 3 så stygge kjøkken i samme sesong? Denne gangen var det bare vinnerne som hadde et kjøkken jeg kunne oppholdt meg i lengre enn ett minutt uten å få hodepine. Venninnene sitt var vel også sånn halvveis rolig i uttrykket, men for enkelt og dårlig utført. Et Lego-sirkuskjøkken og et rotten banankjøkken... hva er det der for noe!??!?? 🤣🤣🤣 Jeg trodde etter introen i starten av sesongen at Jamina og Stine skulle kjøre en norsk-marokkansk stil, men det ble jo bare en grusomt ikke-stil. Og det blå Legosirkuset er faktisk så stygt at det er på nivå med dansken og sønnens kjøkken for noen sesonger siden. Dette er grusomme greier! Og hva er det Aina har røyket som skryter dette opp i skyene... 😅 Denne sesongen er det lite inspirasjon å hente. 🫣 Haha, måtte le av denne. Trodde også at Jamina og Stina skulle levere bra i starten. Tror nordisk/marokkansk stil kunne blitt skikkelig fint, men har blitt veldig skuffet. Ville tro at de skulle vise litt hva slags stil de ville gå for da de ble castet, slik at det ble litt variert osv. Men i år skjønner jeg null og nada av castingen. De andre årene har jeg klødd i fingrene etter å snekre og har faktisk bygget noe selv hjemme hvert år fordi jeg har blitt inspirert. I år kjenner jeg ikke på det i det hele tatt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 24. mai 2024 #222 Del Skrevet 24. mai 2024 Heartland skrev (På 21.5.2024 den 22.14): Helene i gang med klagingen igjen. Til og med tålmodige Henrik måtte be henne være litt mindre negativ. Og hun mener at hun «tuller for å holde humøret oppe»? Nei, det er ikke tulling for å holde humøret oppe, det er som Henrik sier, negativ energi. Glad jeg ikke er Henrik, hun er en sånn som virkelig suger energi. Og så hva? Sliter ikke hun psykisk? Det er så lett for dere å sitte på nett og dømme andre, grøss. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. mai 2024 #223 Del Skrevet 24. mai 2024 (endret) Blåttvann skrev (På 23.5.2024 den 21.30): Har det noen gang vært 3 så stygge kjøkken i samme sesong? Denne gangen var det bare vinnerne som hadde et kjøkken jeg kunne oppholdt meg i lengre enn ett minutt uten å få hodepine. Venninnene sitt var vel også sånn halvveis rolig i uttrykket, men for enkelt og dårlig utført. Et Lego-sirkuskjøkken og et rotten banankjøkken... hva er det der for noe!??!?? 🤣🤣🤣 Jeg trodde etter introen i starten av sesongen at Jamina og Stine skulle kjøre en norsk-marokkansk stil, men det ble jo bare en grusom ikke-stil. Og det blå Legosirkuset er faktisk så stygt at det er på nivå med dansken og sønnens kjøkken for noen sesonger siden. Dette er grusomme greier! Og hva er det Aina har røyket som skryter dette opp i skyene... 😅 Denne sesongen er det lite inspirasjon å hente. 🫣 Jeg stusset veldig på at Aina, som skal være fagperson, to ganger sa at de hadde brukt komplementærkontrast på kjøkkenet, fordi de hadde brukt rødt og blått i pastellutgave. Sist jeg sjekket er ikke rødt og blått komplementærfarger. Komplementærkontrast eller ikke, det blå kjøkkenet var stygt. Synes også alle hadde valgt veldig lik kjøkkeninnredning. Får de ikke velge type selv, eller er det fordi de må velge det billigste? Eller er de bare helt blottet for fantasi? Endret 25. mai 2024 av Ardwinna Komplimentær skulle være komplementær :P 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. mai 2024 #224 Del Skrevet 24. mai 2024 Sen ve ben skrev (1 time siden): Og så hva? Sliter ikke hun psykisk? Det er så lett for dere å sitte på nett og dømme andre, grøss. Poenget er vel at hun burde vært beskyttet mot seg selv og fjernet fra programmet. Det er trist å se på dynamikken. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 25. mai 2024 #225 Del Skrevet 25. mai 2024 Kålrota skrev (21 timer siden): Poenget er vel at hun burde vært beskyttet mot seg selv og fjernet fra programmet. Det er trist å se på dynamikken. Nettopp, hun burde aldri vært castet i utgangspunktet. Kjører de ikke ganske harde personlighetssjekker på de som blir vurdert til casten? Eller er det sparebluss også der i år? Finner det høyst merkelig at hun har kommet gjennom det nåløyet. Men så er det jo veldig mye som er kritikkverdig i årets sesong. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 25. mai 2024 #226 Del Skrevet 25. mai 2024 Tenk hvordan de jobbet i de første sesongene, spesielt 2 og 3. De flisla hele bad, fra topp til tå. Fetterne gipset og sparklet alle flater. Her kommer de til ferdig dekket vegger, presparklet, gulv på bad er lagt, de skulle ha to vegger med flis, der nederste rad er lagt.. Skjønner at de ikke vil at de fucker opp alt, men da tenker jeg grundigere opplæring. Og enkelte av deltagerne i år er så slitene at de kunne gitt seg etter uke 2... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeeKind Skrevet 26. mai 2024 #227 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg forstår Helene veldig godt. Jeg er selv følsom og har litt begrenset kapasitet, og blir overveldet lett - og da kan ting bare stoppe opp. Det er ikke hennes feil, spesielt hvis hun ikke helt har oppdaget før dette hvor skjør hun selv er. Men det er casting-ansvarlige sin feil som har castet en person som ikke håndterer stress godt. Det er så ubehagelig å se på, til forskjell fra de andre som har det kjempegøy og koser seg til tross for slitne dager og varierende humør. Har de ikke undersøkt på forhånd hvordan folk fungerer og personlighetstype og psykisk helse osv? Henrik og Helene var mine favoritter fra start, og jeg liker best deres interiørstil. Men jeg må si at jeg etterhvert bare synes det er veldig vondt å se på dem og ikke synes at de burde vært med. Synes ikke Helene takler hans adhd så godt heller. Har selv add og hvis jeg får jobbe med flere ting samtidig og utnytte interessen/motivasjonen kan jeg få så ekstremt mye gjort og så nøye også! Men det må skje på hennes premisser og i en rekkefølge og orden som hun er komfortabel med. Skjønner at det kan bli frustrerende for henne, men tror de kunne fått så mye mer gjort og hatt det bedre hvis hensyn og forståelse gikk begge veier, og begge to prøvde å tilpasse seg den andre og legge til rett for at de kan fungere slik de gjør best. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekanne Skrevet 26. mai 2024 #228 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg har stor forståelse for at Helene kan slite psykisk. Men det som jeg undres ved, er hvordan hun da kunne melde seg på til et slikt stort prosjekt. Hun burde jo kjent sine begrensninger. Og det er ikke hyggelig tv-kos når en på programmet klager så vanvittig mye. Jeg orker nesten ikke se på mer, og er på nippet til å spole over hver gang hun dukker opp. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 27. mai 2024 #229 Del Skrevet 27. mai 2024 Det må jo være vanskelig for deltagere å jobbe i så små rom. Det er ikke nødvendig sånn at det er så mye mindre jobb med små rom. Jo da, litt mindre sparkling og litt mindre maling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 27. mai 2024 #230 Del Skrevet 27. mai 2024 Kaffekanne skrev (13 timer siden): Jeg har stor forståelse for at Helene kan slite psykisk. Men det som jeg undres ved, er hvordan hun da kunne melde seg på til et slikt stort prosjekt. Hun burde jo kjent sine begrensninger. Og det er ikke hyggelig tv-kos når en på programmet klager så vanvittig mye. Jeg orker nesten ikke se på mer, og er på nippet til å spole over hver gang hun dukker opp. Vi er så forskjellige vi mennesker. Jeg syns Mina er slitsom å se og høre på, og hadde neppe holdt ut å være sammen med henne lenge om gangen. Jamina er også litt ‘mye’ av og til : kommanderer og kjefter på Stine, som bare tar imot. Dominerende damer på hver sin måte. Alle har sitt., venneparet/ kollegene Linn Veronika & Reidar derimot, virker å være det mest harmoniske ‘paret’, selv om fargevalgene ikke er like harmoniske😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 27. mai 2024 #231 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg prøver å ikke kommentere så mye på hvordan andre er og hva de gjør. Men må innrømme at den nasale stemmen til Reidar begynner å bli litt mye 🤪 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tufsetrollet Skrevet 27. mai 2024 #232 Del Skrevet 27. mai 2024 Mollami skrev (9 timer siden): Jamina er også litt ‘mye’ av og til : kommanderer og kjefter på Stine, som bare tar imot. Helt enig om det med Jamina! Ser ut som hun ofte føler seg litt «over» Stine. Måten hun lytter til de andre på syns jeg oser arroganse og litt sånn «Ja… Ok?» på en måte. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tufsetrollet Skrevet 27. mai 2024 #233 Del Skrevet 27. mai 2024 Drikkelek! Skal vi ta en shot hver gang ordet «prosjektleder» blir nevnt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 28. mai 2024 #234 Del Skrevet 28. mai 2024 tufsetrollet skrev (12 timer siden): Helt enig om det med Jamina! Ser ut som hun ofte føler seg litt «over» Stine. Måten hun lytter til de andre på syns jeg oser arroganse og litt sånn «Ja… Ok?» på en måte. Enig. Veldig mye arroganse og sole seg i glansen av Stines gode arbeid. Det at Stine dultet borti treverket i går var vist helt forferdelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 28. mai 2024 #235 Del Skrevet 28. mai 2024 2 hours ago, melatonin said: Enig. Veldig mye arroganse og sole seg i glansen av Stines gode arbeid. Det at Stine dultet borti treverket i går var vist helt forferdelig. Så nok med andre briller for jeg oppfattet ikke det at hun synes det var forferdelig. Jeg tolket det som humor. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 28. mai 2024 #236 Del Skrevet 28. mai 2024 Heartland skrev (På 25.5.2024 den 10.38): Nettopp, hun burde aldri vært castet i utgangspunktet. Kjører de ikke ganske harde personlighetssjekker på de som blir vurdert til casten? Eller er det sparebluss også der i år? Finner det høyst merkelig at hun har kommet gjennom det nåløyet. Men så er det jo veldig mye som er kritikkverdig i årets sesong. Jeg skjønner ikke at noen av de kom gjennom, kjedeligere gjeng skal du lete lenger etter.🥱😴 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 28. mai 2024 #237 Del Skrevet 28. mai 2024 fjær skrev (1 time siden): Så nok med andre briller for jeg oppfattet ikke det at hun synes det var forferdelig. Jeg tolket det som humor. Godt mulig du har rett, jeg bare synes hun er så utålmodig og snakker så nedlatende om sin partner til tider. Er for treg, for nøye osv. Men det er jo Stine som gjør det krevende arbeidet. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayne Skrevet 28. mai 2024 #238 Del Skrevet 28. mai 2024 tufsetrollet skrev (19 timer siden): Drikkelek! Skal vi ta en shot hver gang ordet «prosjektleder» blir nevnt? 3 shots på deg idag da 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tufsetrollet Skrevet 28. mai 2024 #239 Del Skrevet 28. mai 2024 Jayne skrev (1 minutt siden): 3 shots på deg idag da 🙂 Trodde det var mange flere, virket sånn da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 28. mai 2024 #240 Del Skrevet 28. mai 2024 tufsetrollet skrev (51 minutter siden): Trodde det var mange flere, virket sånn da 😅 Enig. Etter jeg leste innlegget dit, synes jeg at jeg hørte det HELE tiden. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå