Elsker sjokolade Skrevet 7. juni 2024 #301 Del Skrevet 7. juni 2024 kvinneguide skrev (3 timer siden): Sommerhytta 2025: 🤣🤣🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 7. juni 2024 #302 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg skjønner at jeg har gått glipp av mye denne sesongen....har ikke sett alle episodene....men, jeg liker Helene. Synes hun er helt ok 🙈😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 7. juni 2024 #303 Del Skrevet 7. juni 2024 Mollebolle skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner at jeg har gått glipp av mye denne sesongen....har ikke sett alle episodene....men, jeg liker Helene. Synes hun er helt ok 🙈😀 Nei, du har ikke gått glipp av mye. 🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 7. juni 2024 #304 Del Skrevet 7. juni 2024 4 hours ago, kvinneguide said: Sommerhytta 2025: Haha. Spot on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 7. juni 2024 #305 Del Skrevet 7. juni 2024 kvinneguide skrev (4 timer siden): Sommerhytta 2025: Ja! Og i 2026; 11 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 8. juni 2024 #306 Del Skrevet 8. juni 2024 Hanne67 skrev (På 6.6.2024 den 22.27): Veldig fortjent, og jeg håper de vinner hytta! 🤞🤞 Enig! De eller grønt lag😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 8. juni 2024 #307 Del Skrevet 8. juni 2024 Blåttvann skrev (På 6.6.2024 den 22.32): Linn Veronika og Reidar har tatt inspirasjon fra hundehytta for noen år siden, det er så utrolig stygt. 😅 Jeg skjønner ikke den kjøkkenøya til lesbene, den virker fortsatt for stor for meg. Den går jo helt oppi spisebordet. Men de hadde gjort desidert mest arbeid denne uka, er kanskje derfor de vant? HH nailet dessverre ikke helt stilen i dag. Men det gjorde Mina og Isabel! Synd de er så dårlige på finish, denne kunne de tatt. Linn Veronika og kompanjong er jo veldig flinke! Synd de ‘ødelegger’ med den ville fargebruken…Hytta er for liten til så mange forskjellige farger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 8. juni 2024 #308 Del Skrevet 8. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (På 7.6.2024 den 19.09): Ja nå må jo alle ha likt kjøkken, servant på bad, alt er halvveis.. enda sliter de 10x mer enn på de første sesongene når ALT måtte gjøres og velges selv. Kjipe hytter og tomter er det også kontra i de første sesongene. Nei, få tilbake den originale sommerhytta sier jeg bare 😭🤞 Mye møbelsnekring i år! Kjedelig og sjelden det blir særlig pent, bortsett fra enkelte hagemøbler, synes jeg . Hvor ble det av loppis, bruktmøbler og slikt, som kan pusses opp? Det ville gitt en mulighet for litt variasjon og personlighet🧐👌 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 8. juni 2024 #309 Del Skrevet 8. juni 2024 Blåttvann skrev (På 7.6.2024 den 22.03): Ja! Og i 2026; 😂😂🤣🤣🤣😅👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeeKind Skrevet 9. juni 2024 #310 Del Skrevet 9. juni 2024 Blåttvann skrev (På 7.6.2024 den 19.26): Bare fordi noen synes noe er respektløst så betyr ikke det at det er det. Det er juni og Pridemåned, gå ut i gatene og feir, det gjør jeg! Har prideflagg på husets veranda og pridearmbånd. 🏳️🌈 Happy gay month!! Hele kalaset skal selvfølgelig krones med å gå i Pridetog siste lørdag i måneden, sammen med alle mine stolte venner. 👧👧🏼👧🏻 Å bli kalt lesbisk er ikke et skjellsord, jeg er interessert i jenter selv. Jeg bruker ordene homo, lesbe, bi osv ganske ofte i hverdagen, det er liksom bare helt naturlig, som alle andre ord, som f.eks kake, sjokolade og is. Jo mer man skal hysje ned ting eller ta det som nedsettende vil vi aldri komme noen vei. Visste du forresten at det at man kalles "skeiv" i dag hvis man ikke er hetero er fordi det skeive miljøet tok det nedsettende uttrykket og omgjorde det til noe positivt? De omgjorde ordet til noe å være stolt av, det inngår i pride. "Skeiv" betyr jo noe som ikke er rett eller riktig, men jammen er det få som tenker sånn om ordet i dag. På tide! Men tilbake til trådens tema Sommerhytta; Det var så fint å se at de flagget med regnbueflagget i bakgrunnen av hyttene i år, helt fantastisk! 🏳️🌈 Jeg tror det er forskjell på «lesbisk» og «lesbe». Er ikke «lesbe» litt som «homse», et nedsettende slangord for homofili? Greit nok om en lesbisk jente vil bruke det om seg selv, men kanskje ikke lurt å skrive på nettforum. Tenker noen kan oppfatte det som nedsettende og bli lei seg ❤️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeeKind Skrevet 9. juni 2024 #311 Del Skrevet 9. juni 2024 kaleidoskop skrev (På 7.6.2024 den 11.12): De hyttene må være så utrolig små. Den øya til Stine og jaminia står jo i både stua og kjøkkenet 🙈 jeg synes den virker lur. Man kan ikke få nok benkeplass. Jeg tenkte på det da Reidar mistet ingrediensene til smørgårstårtaen fordi han prøvde å sette det fra seg i trappa 😂 at han skulle hatt øya til Stine og Jamina! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 10. juni 2024 #312 Del Skrevet 10. juni 2024 Den bedømmingen av smørgåstårtan irriterte meg. At det var kjærligheten dem i mellom som var utslagsgivende var bare klissete og blæææ. Jeg ville høre om smaker og sammensetning! De konkurransene er så tåpelige. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 10. juni 2024 #313 Del Skrevet 10. juni 2024 Håper Jamina og Stine vinner!🤩 Fineste hytta uten tvil🧡 både innvendig og utvendig🫶🏻 Og så er de heeeelt rå!🔨🪚 lite sutring og klaging å, virker som de oppriktig koser seg veldig med prosjektene uke etter uke🤩 Synd at Helene har fått så mye hat, syns både hun og Henrik virker som greie personer! Litt beskjedne og forsiktige kanskje, men ikke noe galt i det😌 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. juni 2024 #314 Del Skrevet 10. juni 2024 Siste uka står for tur. Etter å ha sett 10 minutter (på i bakgrunnen) med bare masse snakk om tanker og følelser, ja da gadd jeg ikke mer av dagens episode 😅 Blir nok å se de to konkurransene i de to neste episodene i tillegg til å se finale episoden. Jeg er lei, og klar for at dette er ferdig! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 10. juni 2024 #315 Del Skrevet 10. juni 2024 Utrolig kjedelig start på finaleuka ja 🥱😴 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 11. juni 2024 #316 Del Skrevet 11. juni 2024 Håper Jamina og stine vinner 😍 Men får en liten mistanke om at Helene og henrik kanskje stikker av med hytta. Føler det er så mye fokus på de. Og, jeg elsker farger, men HVA driver LV og R med?! 😅 spent på sluttresultatet for pr nå synes jeg det ser heeelt crazy og all over the place. Ikke en fargeskala de har valgt men knallfarger opp mot nesten pastell. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 11. juni 2024 #317 Del Skrevet 11. juni 2024 fjær skrev (1 time siden): Og, jeg elsker farger, men HVA driver LV og R med?! 😅 spent på sluttresultatet for pr nå synes jeg det ser heeelt crazy og all over the place. Ikke en fargeskala de har valgt men knallfarger opp mot nesten pastell. Det at Aina synes at det Linn Veronika og Reidar velger av farger er kult gjør at jeg mister all respekt for henne som interiørdesigner. Jeg hadde heller sluppet Tid for hjem-gjengen inn i mitt hjem framfor henne, og det sier alt. Knæsj farge kan være kult det, men den tryninga i malespannet som Linn Veronika og Reidar har gjort er bare forstyrrende. Det er gjennomført ja, gjennomført grusomt. Som å se et barn som har lånt mammas sminke for første gang. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 11. juni 2024 #318 Del Skrevet 11. juni 2024 1 hour ago, Me for life said: Det at Aina synes at det Linn Veronika og Reidar velger av farger er kult gjør at jeg mister all respekt for henne som interiørdesigner. Jeg hadde heller sluppet Tid for hjem-gjengen inn i mitt hjem framfor henne, og det sier alt. Knæsj farge kan være kult det, men den tryninga i malespannet som Linn Veronika og Reidar har gjort er bare forstyrrende. Det er gjennomført ja, gjennomført grusomt. Som å se et barn som har lånt mammas sminke for første gang. Enig, Aina klarer ikke å være objektiv. På tide hun blir byttet ut. Espen som har kommet inn for Blomster-Finn, synes jeg har vært et postivitv bytte. Aina neste ut! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronto Skrevet 11. juni 2024 #319 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg ville mye heller sett et nytt konsept. Feks uten ho programlederen, men istedet to eller tre eksperter som fungerte som programleder. Ingen oppsummering, tilbakeblikk, intervju og føleri. og han ene eksperten kunne være en sånn blid jovial streng og flink fyr som han i Sinnasnekkern. Og at konkurrentene kunne litt om bygging osv så det ikke blir ræl og bare føleri fordi de aldri har sett en elektrisk sag før eller laget en list. Blir jo helt feil med amatører og dårlig tid og han über strenge men søte snekker eksperten i Sommerhytta. Og hvem som helst andre enn Aina hadde uansett blitt bra til å dømme, rose og oppmuntre deltakernes kreativitet. Og de må slutte å ha ferdige kjipe mongo hytter der man istedet for å bære kreativ og gjøre alt selv, kan velge mellom to tre «stiler» fra en kjøkken og bad kjede. Da de laga ting og kjøpte og fant ting på loppemarked og finn osv og laga, var mye mer interessant. Jeg savner å se en kul kreativ servant laga av noe som enten har vært en kun eller utslagsvask, eller laga til å bli det, satt sammen kreativt med noe annet så det blir en nydelig og original servantbenk. Og at alt må være snekra… gud så stygt med et tynt lite bord og sofa laga av noen tynne planker skrudd sammen! Noen koselige second hand møbler hadde vært mye mer spennende og alle hadde fått det forskjellig. Mtp at vi skal være så politisk korrekt at man filmer pride flagget stadig vekk, burde vel second hand og miljø også vært et grunn element i konseptet. Planker,flis og ikke minst liiiitervis med lim som blir slengt på de tinga de skrur sammen..som mest sannsynlig er søppel to min etter kun den ene hytta er vunnet. Bare det og oser trist og miljøsvineri av hva skjer med de tre andre hyttene som ikke blur vunnet? Stemmer det at de blir rivd? Iallefall invetaret? Så mye grining og føleri gjør at det lille hjertet mitt blør av tanken på at det er kun ett par som vinner. De burde i det minste kunne få kjøpt hytta for en liten sum. Kanskje. Ett eller annet sånt. Redd de må i terapi etter de åtte ukene eller hva det er, de står i dype føleser og fokus på å vinne Nå kjøper de jo boblebad og ting de vil ha til privat bruk. Kanskje fordi de vet de ikke kommer til å vinne, eller at fokuset er på materialistiske saker. syns heller ikke man skal kunne vinne pga bruk av de teite «gavene» fra de teite konkurransene de har. Hjelp av proffe håndtverkere og dyre flotte tekstiler og duppedingser blir helt merkelig som gaver. Syns jeg. Dette ble langt men om flere er enige så kaaanskje det når ut tip tv2 endag. Så vi kan få tilbake et peogram der man kan se kreativitet og prosessen til deltagerne. Ikke hvor mye de føler om ditt og datt, og hvor flinke de er til å pille reker, ord og uttrykk fra et annet land, og lage en ubrukelig ting på kort tid, med fokus på en av de rare ekspertenes smak, som de må ha fremme i hytta. Og skal bli en del av dems egen stil. Da klarte jeg å lage tråden enda lengre. Men jeg er vel ikke alene om det siste jeg skreiv heller 😅 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 11. juni 2024 #320 Del Skrevet 11. juni 2024 Stusselig når alt presses til å være helt likt. Hyttene er knøttsmå sånn at møblering ikke kan gjøres som man vil. Jeg HATER plassbygd, ubekvem sofa. De får til en behagelig i eventyrlig oppussing med skrået rygg, men i tid for hjem og sommerhytta er alle enten uten rygg eller med en der man må sitte som en rett L eller lene seg mot lave puter som gir etter og flytter seg. Kjedelig at alle måtte ha like kjøkkenfronter og male, og malingen sitter dessuten aldri så bra som spannet lover på slike ting. Det ble fort litt urettferdig når de brukte ulike hytter på tomter med ulik kvalitet, men herrefred, så mye kjekkere det var å se på! Skjønner at de måtte ha noe som blir mer rettferdig, men kan de ikke være over 30 kvadrat og ha litt privatliv- må det være kaninbur i rekke? Aina favoriserer alltid noen, og ikke alltid på godt grunnlag. De som maler hytta i ørten farger ser jo ut som de lager lekehytte i barnehage. Elsker farger, men hater bruk av primærfarger og neonfarger innendørs. Altfor skrikende. Elsker programmet i seg selv, det er fast tradisjon å lade opp til sommeren med det, men synes TV2 bør gjøre ting annerledes til neste sesong. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå