Kålrota Skrevet 28. mai 2024 #241 Del Skrevet 28. mai 2024 Dagens episode besto stort sett av at de fire parene kjørte og raket jord. Ikke spesielt inspirerende. Ja, bare avbrutt av at programlederen har påtatt seg en terapeutrolle ala sinnanekkern med intetsigende pjatt om relasjoner. Bah! De har ødelagt programmet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 28. mai 2024 #242 Del Skrevet 28. mai 2024 Altså, det er så vannvittig tett mellom byggene? Der de står å diskuterer gress og hvor de skal legge det og flytter på steinene. De er jo borti husene til hverandre nesten og de ødelegger jo fullstendig for det bygget som ligger vegg i vegg med Linn og Reidar. Får helt klaus av å se på, man kan ikke ha mange på besøk i disse små plassene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojoen Skrevet 28. mai 2024 #243 Del Skrevet 28. mai 2024 Er det noen som vet hva den gulfargen p Jamina og Stines kjøkkenvegg heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 28. mai 2024 #244 Del Skrevet 28. mai 2024 Mollami skrev (På 27.5.2024 den 11.48): Jamina er også litt ‘mye’ av og til : kommanderer og kjefter på Stine, som bare tar imot. Ja, jeg synes Jamina ofte kommer med litt syrlige stikk mot Stine. Vet ikke om det er humoristisk ment (i så fall forstår jeg ikke humoren), eller om hun har "behov" for å få ut frustrasjon mot noe eller noen. Jeg hadde klikka helt over å stadig måtte høre på henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tufsetrollet Skrevet 28. mai 2024 #245 Del Skrevet 28. mai 2024 Jojoen skrev (53 minutter siden): Er det noen som vet hva den gulfargen p Jamina og Stines kjøkkenvegg heter? Tror det var Velvet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 29. mai 2024 #246 Del Skrevet 29. mai 2024 Jojoen skrev (7 timer siden): Er det noen som vet hva den gulfargen p Jamina og Stines kjøkkenvegg heter? Er det den som heter masala? Eller er den i gangen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 29. mai 2024 #247 Del Skrevet 29. mai 2024 Skulle begynne på ukens episoder i går. Skrudde av da de fikk ukesoppdraget. Jobbe i Hagen….. hvilken hage?? Greit at de er uerfarne, men 10 uker på å pusse opp et bøttekott… hadde mannen og jeg fått anledning til å konse 100% på oppussing hadde vi trengt et par-tre uker - maks! Kanskje to om vi ikke hadde trengt å jobbe i «Hagen». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. mai 2024 #248 Del Skrevet 30. mai 2024 Spoiler Dette var en hyggelig episode. Helene er jo NY og vinnerene av dagens episode ble de jeg håpet på for en gangs skyld. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 30. mai 2024 #249 Del Skrevet 30. mai 2024 Den hammeren var ikke fortjent, men lå i kortene.. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. mai 2024 #250 Del Skrevet 30. mai 2024 Har så vidt egentlig sett noe denne uka. Gøy at de faktisk skulle få gress på hyttene, men forstår ikke at det ikke ble lagt ned fra begynnelsen av. Og jeg lurer oppriktig på, etter at et par vinner hytta, beholder de faktisk mye av dette hjemmesnekkra greiene, eller ryker slikt ut og de kjøper ting de egentlig ønsker seg 👀😅 Ukas finale, grønt løft og halv hems. Spoiler Jeg tenkt før jeg egentlig hadde sett noe av hva noen hadde gjort at hammeren ville gå til et lag 😅👀 Av det lille jeg så, tror jeg st jeg likte hemsen og uteområdet til Henrik og Helene best denne gangen. Jeg sier det etter å ha sett med et øye på mens dommerne gikk gjennom 😅 har ikke sett noe særlig av ukas episoder heller. Jeg kjenner jeg er lei, og klar for at sesongen er over 😅 Jeg kjenner meg lite engasjert i år. Ingen par jeg føler at jeg heier på mer enn andre. Det var mer gøy å se på når de virkelig måtte jobbe for hammerne. Nå så sliter deltagerne med å fullføre halve jobben av det som var før. Programmet er blitt noe annet med årene. Selv om jeg ikke ønsker deltagerne vondt, så var det mer action før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 30. mai 2024 #251 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg tror det var riktig vinner, fulgte ikke så godt med. Jeg føler også at dette var uken da kunne vunnet, bortsett fra gangen (på tross av de stygge listene). Jeg skjønner ikke at Linn Veronica og Reidar får skryt for fargekombinasjonene sine, de er så forferdelig grusomme! Kanskje Aina egentlig er fargeblind? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 30. mai 2024 #252 Del Skrevet 30. mai 2024 Hvem vant i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 30. mai 2024 #253 Del Skrevet 30. mai 2024 solsolsol skrev (11 minutter siden): Hvem vant i dag? Mina og Isabell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 30. mai 2024 #254 Del Skrevet 30. mai 2024 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tufsetrollet Skrevet 30. mai 2024 #255 Del Skrevet 30. mai 2024 Spoiler Denne uken fortjente Henrik og Helene å vinne! Men, fy søren så rørende at det ble Mina og Isabel 🫶🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 31. mai 2024 #256 Del Skrevet 31. mai 2024 Sympatihammer. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 31. mai 2024 #257 Del Skrevet 31. mai 2024 Denne uken synes jeg faktisk Helene og Henrik hadde fortjent å vinne. Personlig synes jeg de hadde gjort det veldig fint både inne og ute. Min favoritt blant alle de "rare" interiørstilene. Kryssfinér som er småskjeivt og pastellfarger all over.....not my cup of tea. Men, heldigvis....smaken er som baken. (ikke rart hyttene ikke blir solgt i etterkant). 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 31. mai 2024 #258 Del Skrevet 31. mai 2024 hudorm1 skrev (1 time siden): Sympatihammer. Akkurat det jeg skulle si selv. De blir bedre og bedre, men de var langt unna best. De fortjente mer å vinne for kjøkkenet, så kanskje det ble gjort opp for tabben der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet 31. mai 2024 #259 Del Skrevet 31. mai 2024 Mina og Isabell var fortjente vinnere, de burde egentlig fått hammeren etter kjøkkenet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 31. mai 2024 #260 Del Skrevet 31. mai 2024 Mina og Isabel var kanskje ikke best når man sammenligner med alle de andre denne uka - men sammenlignet med seg selv fra starten av serien til nå, så er vel Mina og Isabel de som har hatt størst progresjon/ brattest lærekurve blant alle deltakerne? Og DET bør belønnes! Syns derfor hammeren var fullt fortjent! De har jo blitt råflinke fra start til nå. 2 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå