Gå til innhold

Operert. Fortelle partnere evt andre!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.3.2024 den 7.13):

Men botox mot f.eks. migrene er greit? Effekten er jo nøyaktig den samme.

Anonymkode: 7e884...8f8

Men det er jo litt risk/nytte her. Jeg vil aldri sprøyte nervegift inn i kroppen for utseendes skyld, jeg er nøye med helsa. Men hvis jeg hadde en livshemmende migrene, så hadde jeg gjort det uten å nøle hvis ikke noe annet hjalp.

Jeg er ikke moralsk i mot det, men synes det er forskjell på å operere noe og å sprøyte inn gift. Hvem vet hva det gjør med kroppen på lang sikt? Jeg synes også at det er veldig  trist at det liksom skal være så forferdelig å ikke være ung hele livet, ingen er jo det, så det er å være i mot naturen selv. Fordrar ikke at det blir brukt mot kvinner som en måte å dytte oss ned på. "Herregud, så gammel hun ser ut!" osv. Kjendiser som blir fotografert uten sminke på en vanlig dag og folk blir sååå overrasket og synes de ser såå grusomme ut, kun fordi vi er vant til å se dem med filter og tonnevis av sminke. Det er jo bare trist. 

Mange skuespillere bl a Nicole Kidman, Sandra Bullock og Lindsey Lohan ødelegger jo filmene de er med i, fordi de ser så fake ut.

Anonymkode: 98ff5...5c9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får Botox pga kronisk migrene og jeg har ikke rynkefri panne. Er det virkelig så stor forskjell på hvordan de setter Botox pga kronisk migrene og til rent kosmetisk?

Anonymkode: 05b15...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2024 den 7.13):

Men botox mot f.eks. migrene er greit? Effekten er jo nøyaktig den samme.

Anonymkode: 7e884...8f8

Absolutt ikke! Jeg får Botox pga kronisk migrene og jeg kan rynke panna. 

Anonymkode: 05b15...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...