Gå til innhold

Syk forelder og påskefri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville sendt barnet i barnehagen. Mye kjekkere der enn hjemme med syk mor. Noen timers lek er jo bare positiv,og ferien er lang! Onsdag til tirsdag uka etter,nok tid sammen. Hadde jeg gjort,og gjorde hver påske vi ikke hadde planer også.

Anonymkode: 6e717...bda

Man kan ikke bare sende i bhg når de har tatt fri

Anonymkode: 7ebf7...4c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan jo ikke vite allerede nå at du er så syk i morgen at du ikke klarer å ta deg av barnet? Jeg tror det går helt fint, noen ganger må man bare ta seg sammen litt. 

Anonymkode: 25a43...fcb

Det kan man vel, dy mener at om man er innlagt så må man bare ta seg sammen?🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 7ebf7...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be far ta egenmelding eller sykt barn ( ja vet mot er syk) men ikke send i barnehagen. Du har satt fri og har en far som kan passe.

Og litt hvor syk er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Misbruket består i å ikke sjekke med barnehagen først om de har kapasitet til ts sitt barn.

Anonymkode: 19171...a26

Nemlig, det er det jeg mener bør være andrevalget her, etter at den som egentlig skulle vært hjemme med barnet kjenner etter i morgen om den er i stand til å ta seg av barnet. Tredjevalget er at den som skal på jobb tar en "syk barnepasser". 

Anonymkode: e55b7...5c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kan man vel, dy mener at om man er innlagt så må man bare ta seg sammen?🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 7ebf7...4c3

Er TS innlagt?

Anonymkode: e55b7...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det kan man vel, dy mener at om man er innlagt så må man bare ta seg sammen?🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 7ebf7...4c3

Det står ingen steder at ts er lagt inn på sykehus. Om det er tilfelle, så vil sikkert barnehagen være litt mer velvillig til å ta imot til tross for at det er meldt om fridag også. 

Anonymkode: 25a43...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det står ingen steder at ts er lagt inn på sykehus. Om det er tilfelle, så vil sikkert barnehagen være litt mer velvillig til å ta imot til tross for at det er meldt om fridag også. 

Anonymkode: 25a43...fcb

Bhg kal ikke bare ta inn om de ikke har nok folk. 

Anonymkode: 7ebf7...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er TS innlagt?

Anonymkode: e55b7...5c2

Det vet ingen

Anonymkode: 7ebf7...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter aldri barnet opp på fri jeg i slik ferier. Pga jeg er 100% aleine og jeg opplevde en gang at jeg tok barnet fri, men så ble jeg veldig syk og hadde ikke sjans å kunne være en god forelder. Men barnehagen sa ja da jeg spurte om barnet mitt kunne komme i bhg pga jeg var syk. Setter de opp på fri, men så styrer jeg litt på sparket. Skjønner poenget med å sette opp fri slik at de som jobber i bhg evt kan få fri og, men jeg har betalt for plassen🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 89e87...4be

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg setter aldri barnet opp på fri jeg i slik ferier. Pga jeg er 100% aleine og jeg opplevde en gang at jeg tok barnet fri, men så ble jeg veldig syk og hadde ikke sjans å kunne være en god forelder. Men barnehagen sa ja da jeg spurte om barnet mitt kunne komme i bhg pga jeg var syk. Setter de opp på fri, men så styrer jeg litt på sparket. Skjønner poenget med å sette opp fri slik at de som jobber i bhg evt kan få fri og, men jeg har betalt for plassen🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 89e87...4be

Fabtastisk argument det der siste der🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 7ebf7...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang kan dere spørre barnehagen. Vi gjorde det en ferie da vi hadde satt dem opp på fri, men jeg ble innlagt og far skulle jobbe. De sa barna var velkommen, far fikk levert og jobbet. 

Syk barnepasser/sykt barn er et godt andrevalg 

Anonymkode: 41941...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...