AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Del Skrevet 23. mars 2024 Får opp denne feilmeldingen under kjøring. Feil - verksted, du må bare sette bilen i P. (Har automatgir, bensinbil). Noen som vet hvorfor? Det varierer når den kommer, den er ikke der hele tiden liksom... - og har dette noe å si for en fremtidig PKK? Anonymkode: 3bb13...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Del Skrevet 23. mars 2024 Kaller bilen deg for "verksted"? Kanskje bilen inneholder en ekstra dose kunstig intelligens og har konkludert med at du bør parkere bilen? Anonymkode: e2a72...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kaller bilen deg for "verksted"? Kanskje bilen inneholder en ekstra dose kunstig intelligens og har konkludert med at du bør parkere bilen? Anonymkode: e2a72...2e7 nå var vel helst jeg interessert i seriøse svar jeg da, ikke morsomheter... 🤦♀️ Anonymkode: 3bb13...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Del Skrevet 23. mars 2024 Ikke farlig å kjøre med. Det er feil på bryteren som registrerer om girspaken står i Park. Løsningen er ettermontering av ny bryter (eller skifte hele girmekanismen, som koster 5x så mye). Pris får du av nærmeste møller verksted. Anonymkode: 3bf0f...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ikke farlig å kjøre med. Det er feil på bryteren som registrerer om girspaken står i Park. Løsningen er ettermontering av ny bryter (eller skifte hele girmekanismen, som koster 5x så mye). Pris får du av nærmeste møller verksted. Anonymkode: 3bf0f...6b4 Jeg har skjønt at det ikke er farlig. Jeg har ikke tenkt å fikse det. Jeg er interessert i å vite om den går gjennom EU kontroll med denne feilmeldingen, og da spesielt hvis feilmeldingen ikke kommer opp i displayet mens de foretar kontrollen. (Den pleier ikke komme opp før jeg har kjørt 3 - 5 mil). Anonymkode: 3bb13...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har skjønt at det ikke er farlig. Jeg har ikke tenkt å fikse det. Jeg er interessert i å vite om den går gjennom EU kontroll med denne feilmeldingen, og da spesielt hvis feilmeldingen ikke kommer opp i displayet mens de foretar kontrollen. (Den pleier ikke komme opp før jeg har kjørt 3 - 5 mil). Anonymkode: 3bb13...486 Den går ikke igjennom PKK med feilmeldinger… Anonymkode: 17617...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #7 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den går ikke igjennom PKK med feilmeldinger… Anonymkode: 17617...8da Men dette er ikke en feilmelding som er der hele tiden. Dukker opp etter 3 - 5 mil på veien som sagt... Anonymkode: 3bb13...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå