AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Er det vanlig å få plager eller merke på kroppen etter å ha fjernet spiral? Mener siden det er en tilvenningsperiode ved innsettelsen? Anonymkode: 6bab1...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Jeg hadde ingen plager etter fjerning. Ble planlagt gravid 3 mnd senere. Anonymkode: a6890...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars Ingen plager etter fjerning. Bortfallsblødning 2 dager etterpå, også ble jeg gravid før første mens. Anonymkode: fbd3c...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars Hadde litt blødninger første ukene. Ble gravid før det var gått en måned Anonymkode: 373c6...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ingen plager etter fjerning. Bortfallsblødning 2 dager etterpå, også ble jeg gravid før første mens. Anonymkode: fbd3c...31e Når tok du graviditetstest da? Anonymkode: 6bab1...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde litt blødninger første ukene. Ble gravid før det var gått en måned Anonymkode: 373c6...c7d Hvor lenge etter fjerning testet du positivt? Anonymkode: 6bab1...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når tok du graviditetstest da? Anonymkode: 6bab1...bf9 4 uker etter å ha fjernet den, hadde gravidsymptomer Anonymkode: fbd3c...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor lenge etter fjerning testet du positivt? Anonymkode: 6bab1...bf9 23-24 dager. Fikk bare en følelse. Hadde hatt en liten blødning dagen før test også, men magefølelsen sa at jeg måtte teste Anonymkode: 373c6...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars PLagene bare forsvant med fjerning av spiralen. Mensen har blitt regelmessig og mye mildere enn i hele mitt liv. Anonymkode: 6e297...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå