Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #1 Del Skrevet 22. mars 2024 (endret) Jeg har aldri vært på yoga før siden det alltid er på kvelden og jeg jobber hver kveld. Men jeg har tatt meg fri de inneklemte dagene til uka så da skal jeg benytte muligheten. Men jeg ser på timeplanen at yoga er rett etter spinning og vet ikke om jeg rekker å gå å dusje og skifte i mellom. Er det vanlig at folk kommer svett på yogatime som er lagt inn etter trening man svetter av eller skal man helst ikke være svett på yoga? Er det noen som bryr seg om det? Hvis det er tilfelle at man ikke skal lukte svette på yoga så burde det vært lagt inn 15 min mellomrom sånn at folk rekker en dusj? Endret 22. mars 2024 av MillA666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Del Skrevet 22. mars 2024 Kan være nok å bare skifte tøy, med mindre du svetter og lukter? Kommer vel an på hvor svett du blir og. Anonymkode: ccc00...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Del Skrevet 22. mars 2024 Dropp de siste fem minuttene av spinningen og ta deg en lynkjapp dusj og skift? Anonymkode: fd4ac...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #4 Del Skrevet 22. mars 2024 Det er helt normalt med doble timer på mitt senter i hvert fall, ingen som dusjer/skifter mellom. Anonymkode: 4a38b...eaf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #5 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være nok å bare skifte tøy, med mindre du svetter og lukter? Kommer vel an på hvor svett du blir og. Anonymkode: ccc00...a5d Jeg svetter veldig på spinning. Jeg gir alt jeg har og prøver å forbrenne mest mulig kalorier. Prøver å gå ned i vekt og øke kondisjonen så spinningtimene utnytter jeg til det fulle 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #6 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt normalt med doble timer på mitt senter i hvert fall, ingen som dusjer/skifter mellom. Anonymkode: 4a38b...eaf Ok da ser jeg hva de andre gjør bare..:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #7 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dropp de siste fem minuttene av spinningen og ta deg en lynkjapp dusj og skift? Anonymkode: fd4ac...32c Det går jo an selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #8 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er helt normalt med doble timer på mitt senter i hvert fall, ingen som dusjer/skifter mellom. Anonymkode: 4a38b...eaf Altså, på yoga er du 10 cm unna et annet menneske. Det er utrolig ekkelt å gjøre yoga så nært noen som er full av svette og ganske sikkert lukter. Anonymkode: fd4ac...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #9 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan være nok å bare skifte tøy, med mindre du svetter og lukter? Kommer vel an på hvor svett du blir og. Anonymkode: ccc00...a5d Ok. Jeg liker ikke å ta på rene klær uten å dusje etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #10 Del Skrevet 22. mars 2024 MillA666 skrev (3 minutter siden): Ok. Jeg liker ikke å ta på rene klær uten å dusje etter trening. Det er bare midlertidig, går sikkert fint. Anonymkode: ccc00...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #11 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, på yoga er du 10 cm unna et annet menneske. Det er utrolig ekkelt å gjøre yoga så nært noen som er full av svette og ganske sikkert lukter. Anonymkode: fd4ac...32c Ja det er jeg enig i. Æsj .Var dette med avstand til andre jeg var litt usikker på men glemte å skrive det. Men jeg har sett de på de rommene som blir brukt til yoga og de er ganske små. Jeg får heller velge mellom spinning og yoga.:) eller gå ut av spinningtimen litt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 22. mars 2024 #12 Del Skrevet 22. mars 2024 Det går jo greit å bare bytte t-skjorte, det er jo der man svetter mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #13 Del Skrevet 22. mars 2024 (endret) Tvist skrev (6 minutter siden): Det går jo greit å bare bytte t-skjorte, det er jo der man svetter mest. Jeg svetter over alt jeg. er dårlig ventilasjon og ac i sykkelsalen desverre. Noe de skal få fikset. Instruktørene må ofte sette opp døra for vi får ikke nok oksygen der inne. Derfor blir vi ekstra svette pga det også Endret 22. mars 2024 av MillA666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 22. mars 2024 #14 Del Skrevet 22. mars 2024 Her kjører de fleste doble timer. Først spinning/løping og så yoga/ lignende timer. Her har treningssenteret lagt opp til at man kan gå fra en time til en annen. Noen skifter t skjorte eller tar på seg genser, eller naturlig bytte fra sykkelshorts til tights. Aldri vært noe problem her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #15 Del Skrevet 22. mars 2024 Vegglampe skrev (Akkurat nå): Her kjører de fleste doble timer. Først spinning/løping og så yoga/ lignende timer. Her har treningssenteret lagt opp til at man kan gå fra en time til en annen. Noen skifter t skjorte eller tar på seg genser, eller naturlig bytte fra sykkelshorts til tights. Aldri vært noe problem her. Ok:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #16 Del Skrevet 22. mars 2024 MillA666 skrev (7 timer siden): Er det vanlig at folk kommer svett på yogatime som er lagt inn etter trening man svetter av eller skal man helst ikke være svett på yoga? Her er det helt vanlig i alle fall. Jeg tar flere timer på rad stadig vekk, ny svette stinker da ikke så ille? Anonymkode: 6f801...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MillA666 Skrevet 22. mars 2024 #17 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Her er det helt vanlig i alle fall. Jeg tar flere timer på rad stadig vekk, ny svette stinker da ikke så ille? Anonymkode: 6f801...7f6 Nei det er ikke så ille. Kommer an på hva man har spist. Jeg synes jeg lukter ille hvis jeg har spist masse Løk eller hvitløk dagen før trening. Jeg spiser mye indisk og sterk mat generelt med chili osv. Men jeg kan jo bare unngå det den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #18 Del Skrevet 23. mars 2024 MillA666 skrev (9 timer siden): Kommer an på hva man har spist. Åja, haha, nei, det merker ingen tror jeg. Man merker det mest selv. Anonymkode: 6f801...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #19 Del Skrevet 23. mars 2024 De fleste spinningtimer slutter med litt tøying. Den får du på yoga uansett, så da rekker du å stikke en tur i garderoben. Bare si fra til instruktøren først. Anonymkode: 38c81...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå