AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Spiller ingen rolle når jeg er på Sats, beinpress-apparatet er ALLTID opptatt. Om jeg er tidlig, midt på dagen eller sent. Og jeg trener flere dager i uka på ulike sentre, men de er alltid opptatt. Ofte er det sånne skumle guttegjenger som står der så jeg tør ikke gå bort og spørre om de er ferdige, siden de ser så skumle ut. Trener på ulike SATS-sentre i Oslo men er sånn overalt. Noen som vet om et senter som ikke er så hektisk med skumle guttegjenger som breier seg ut med disse apparatene hele tida? Er det bedre på andre sentre som Fresh/EVO? Anonymkode: c2086...4c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars På min Sats er det stort sett pensjonister på dagtid. Karlsrud. Anonymkode: 8affd...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): På min Sats er det stort sett pensjonister på dagtid. Karlsrud. Anonymkode: 8affd...9cf Takk for tips Jeg jobber ikke for tiden så har tid til å trene på dagtid. Colosseum er altså det verste Sats-senteret i Oslo når det gjelder styrketrening, er der det er flest av disse guttegjengene. Og de har vært ganske aggressive mot flere så er ikke bare jeg som er redd. Skal sjekke ut Karlsrud. Er Sats Ryen ok? Anonymkode: c2086...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for tips Jeg jobber ikke for tiden så har tid til å trene på dagtid. Colosseum er altså det verste Sats-senteret i Oslo når det gjelder styrketrening, er der det er flest av disse guttegjengene. Og de har vært ganske aggressive mot flere så er ikke bare jeg som er redd. Skal sjekke ut Karlsrud. Er Sats Ryen ok? Anonymkode: c2086...4c3 Rolig på Njårdhallen og Røa i 9-10-tiden også. Anonymkode: 68e5d...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Apropos Karlsrud: Lambertseter er cirka fem minutters gange unna, så det er to sentre å prøve seg på i området. Anonymkode: 8affd...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars Du kan trene backsquats i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars Ta en prat med ledelsen om det er mulig å kjøpe inn et beinpress apparat til, og gi beskjed om disse guttegjengene som tar over visse apparat. Her hvor jeg trener er det øst europeiske menn som trener "superset", og det ødelegger mine treninger for mange kommer aldri til. Anonymkode: 33be9...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 9.00): Spiller ingen rolle når jeg er på Sats, beinpress-apparatet er ALLTID opptatt. Om jeg er tidlig, midt på dagen eller sent. Og jeg trener flere dager i uka på ulike sentre, men de er alltid opptatt. Ofte er det sånne skumle guttegjenger som står der så jeg tør ikke gå bort og spørre om de er ferdige, siden de ser så skumle ut. Trener på ulike SATS-sentre i Oslo men er sånn overalt. Noen som vet om et senter som ikke er så hektisk med skumle guttegjenger som breier seg ut med disse apparatene hele tida? Er det bedre på andre sentre som Fresh/EVO? Anonymkode: c2086...4c3 Hvis du absolutt ikke må trene i sentrum: Prøv Skullerud Sport Senter. Anonymkode: 47c38...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Er jo bare å stille deg i kø, jeg opplever sjeldent å vente mer enn 5 min. Gjør noen andre øvelser i mellomtiden Anonymkode: 15f4d...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars (endret) Men det er jo sp dårlig øvelse.. hvorfor ikke kjøre knebøy muligens Goblin squat om du er helt fersk. Endret 24. mars av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars 19 hours ago, Blåmonster said: Men det er jo sp dårlig øvelse.. hvorfor ikke kjøre knebøy muligens Goblin squat om du er helt fersk. Beinpress er ikke en dårlig øvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars Blåmonster skrev (19 timer siden): Men det er jo sp dårlig øvelse.. hvorfor ikke kjøre knebøy muligens Goblin squat om du er helt fersk. Aaaahhh Kg på sitt beste 🤣 Anonymkode: 85570...95a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Aaaahhh Kg på sitt beste 🤣 Anonymkode: 85570...95a Er jo så mye bedre øvelser man kan utføre, føler folk ikke vil utføre disse helt primer øvelsene som alltid har fungert så bra. Men klart det er jo enda en mulighet til å ligge eller sitte 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Del Skrevet 24. mars issoras skrev (33 minutter siden): Beinpress er ikke en dårlig øvelse. Den er kurant på det beste. Anonymkode: f7168...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars Ta det opp med ledelsen. Jeg har observert sånne guttegjenger selv. Hvis jeg feks gjennomfører en økt på tredemølle ser jeg den samme gjengen som okkuperer en maskin hele tiden, uten å egentlig bruke den til trening. Tiden går med til å scrolle på mobilen, bråke og dytte hverandre. Spesielt utsatt er maskiner som er utformet som en "stol", hvor enkelte bare blir sittende veldig lenge. Anonymkode: de3a6...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #16 Del Skrevet 24. mars En god legpress er ABSOLUTT ingen dårlig øvelse. Faktisk en av de bedre for quads, også bra for glutes dersom riktig benplassering. Fantastisk øvelse!! Anonymkode: 15f4d...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #17 Del Skrevet 24. mars Skumle guttegjenger. 🤣 Anonymkode: 364f7...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #18 Del Skrevet 25. mars Hva gjør du ellers i livet når du møter en hindring? Må bare tilpasse seg, er sånn for oss alle, har samme situasjon med noen mødre som henger på studio i flokk som prater mer en de trener. Anonymkode: f7168...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 25. mars #19 Del Skrevet 25. mars Hva gjør man når et apparat er opptatt? - gjør noen andre øvelser fra programmet ditt først - modifiser programmet , Finn en kurant erstatning ( utfall, Lårcurl, knebøy , Goblin knebøy med mer. - bytter treningstudio kort oppsummert man skaper en løsning selv. Selv spør jeg om de har mange sett igjen da får de plutselig fart i ræva😅, kommer alltid lengst med å være hyggelig ikke vær en Karen iallfall😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #20 Del Skrevet 25. mars Det er forskjell på legpress apparatene. Sats Sagene og Schous plass har gode legpress apparater (den hvor det er skiven som beveger seg, ikke setet). Spektrum hadde to stk før senteret ble nedlagt. Man må nesten bare følge med og være rask når noen går av maskinen. Tren noe annet i mellomtiden. Anonymkode: 287e6...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå