lillefinger Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Jeg har nettopp begynt på Call the midwife, men hvor realistisk er serien medisinsk sett? Jeg synes bare veldig mye virker veldig avansert til å være på 50tallet. Men jeg vet jo ikke, kan jo godt hende det var sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Hva virker avansert? Anonymkode: 00a82...a6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Mama Doctor Jones (gynekolog på YouTube) har videoer der hun reacter til noen av episodene og kommenterer medisinsk sett. Anonymkode: 97794...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Den første serien er basert på bøkene til hovedpersonen, hvertfall. . Dette er jo en ekte jordmor som har skrevet sine memoarer. Anonymkode: 07157...5fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Kvinner har jo født barn i alle år, og ulike teknikker er jo utviklet for å få barnet ut. De er jo ikke «avansert» føler jeg. Synes serien virker ganske realistisk, de tar alltid også hensyn til at morkaka skal ut, det skjer jo aldri ellers på film. Anonymkode: d8735...5fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars Flott serie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars Åh, elsker den serien!!!🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 25. mars #8 Del Skrevet 25. mars Nydelig serie! 😍 oppfatter den realistisk, forstår det også sånn på godt voksne familiemedlemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå