AnonymBruker Skrevet 6. april #61 Del Skrevet 6. april Enig med kritikken av Wisting. Jeg har likt de andre sesongene, men denne var virkelig dårlig. Noen av skuespillerne var flaut dårlig og det virket som den var klippet feil eller noe..? Plutselig skjedde det noe som ikke hadde sammenheng med det som var kommet frem tidligere. Den tok seg litt opp mot slutten. Anonymkode: 59f2d...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 6. april #62 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Enig med kritikken av Wisting. Jeg har likt de andre sesongene, men denne var virkelig dårlig. Noen av skuespillerne var flaut dårlig og det virket som den var klippet feil eller noe..? Plutselig skjedde det noe som ikke hadde sammenheng med det som var kommet frem tidligere. Den tok seg litt opp mot slutten. Anonymkode: 59f2d...cc5 Hvilke skuespillere var dårlig? Dattera til Wisting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #63 Del Skrevet 6. april jaeols skrev (19 minutter siden): Hvilke skuespillere var dårlig? Dattera til Wisting? Hun er vel OK. Men moren til det forsvunnede barnet, bestefaren. Egentlig hele den familien gjorde storyen dårlig. Barnet ditt er borte - hvor er fortvilelsen, den hysteriske redselen? De narkoskurkene var også helt krise. Men det verste var egentlig at mye bare ikke hang sammen på et vis. Mads Ousdal og han som spiller Tommy redder serien. De er flinke. Anonymkode: 59f2d...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 6. april #64 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun er vel OK. Men moren til det forsvunnede barnet, bestefaren. Egentlig hele den familien gjorde storyen dårlig. Barnet ditt er borte - hvor er fortvilelsen, den hysteriske redselen? De narkoskurkene var også helt krise. Men det verste var egentlig at mye bare ikke hang sammen på et vis. Mads Ousdal og han som spiller Tommy redder serien. De er flinke. Anonymkode: 59f2d...cc5 Jeg synes serien var råbra! Men mye dårlige skuespillere, de er ikke akkurat fra øverste hylle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #65 Del Skrevet 6. april jaeols skrev (7 timer siden): Hvilke skuespillere var dårlig? Dattera til Wisting? Moren til det forsvunnede barnet var jo helt krise. Synes også den familien og reaksjonene deres var veldig urealistiske. Om barnet ditt er borte, så blir man jo redd, hysterisk, gråter osv. Når moren ikke fant barnet på rommet, reagerte hun jo knapt... Anonymkode: 3c470...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 6. april #66 Del Skrevet 6. april I famnen på ein mordar er den eneste jeg har sett så langt. Uhyggen snek seg inn i det øyeblikket da Ben kom inn i klasserommet. At britiske romantiske lyrikere trekkes inn, minner meg om Lewis (Hathaway er ekspert), men dette er jo en ekte sak. Strålende laget, glimrende skuespillere. Musikken (Bach, Mozart …) var ikke så verst heller. Temmelig nye episoder av Vera, så vidt jeg kan se. Jeg er en fan av Brenda Blethyn, så disse må jeg se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6. april #67 Del Skrevet 6. april Pawn Hearts skrev (32 minutter siden): I famnen på ein mordar er den eneste jeg har sett så langt. Uhyggen snek seg inn i det øyeblikket da Ben kom inn i klasserommet. At britiske romantiske lyrikere trekkes inn, minner meg om Lewis (Hathaway er ekspert), men dette er jo en ekte sak. Strålende laget, glimrende skuespillere. Musikken (Bach, Mozart …) var ikke så verst heller. Temmelig nye episoder av Vera, så vidt jeg kan se. Jeg er en fan av Brenda Blethyn, så disse må jeg se. Virkelig kvalitet over produksjonen til i favnen på en morder, utrolig gjennomført og uhyggelig. Vera var bra, Vera er alltid bra! 🤩 Nettopp sett ferdig The Marlowe murder club nå, det er mer lettbeint og fornøyelig… Samantha Bond er helt herlig som alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå