AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars På søndag hadde jeg avtalt å hjelpe ei venninne. Hun var glad for det pga at hun har ikke mange som hjelper henne. På Fredag ble mann og sønn syk. Feber og hoste. På Søndag våknet jeg og da hadde jeg blitt smittet. Prøvde å ringe til venninne, men fikk ikke svar. Sendte melding om at jeg var syk. Klarte ikke å komme meg bortover for å hjelpe. Ok svarte hun bare. Har ikke hørt noe fra henne etter det. Vi bruker å snakke sammen hver dag. Er det noe å bli sur for? Anonymkode: 1621f...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Hadde du litt føling på sykdom eller hva? Om du var skikkelig syk forstår jeg avlysning, samtidig som det selvfølgelig er kjipt for venninna. Anonymkode: adf38...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Hvorfor tror du hun er sur? Er vel bare skuffet... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars Hun hørtes lei seg ut, og kanskje hun er sliten. Du høres dømmende ut som tenker hun er sur. Høres ikke som du er så god på å se henne og den situasjonen hun står i Anonymkode: d8832...96b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Har du kontaktet henne siden da? Ettersom du sier at dere pleier å ha daglig kontakt... Jeg ville like gjerne tenkt at hun ikke ville forstyrre deg når du er syk, og at det er like naturlig at ballen nå ligger hos deg. Man kan ikke noe for at man er syk, men det er også lov å bli skuffet (ikke sur - de følelsene trenger ikke henge sammen) over avlysninger på kort varsel. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars Du kunne jo ta å ringe henne og si at formen er bedre - for å høre om hun trenger hjelp? Anonymkode: adf38...dce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars Hvorfor tenker du at hun er sur? Anonymkode: 3d60d...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars Jeg skjønner godt at hun ble skuffet, og da kan det beste være å ikke si så mye, for da høres man gjerne sur ut. Ta kontakt igjen å si at du er lei deg for at du ikke kunne hjelpe, men at formen nå er bedre Anonymkode: c1a66...d52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars Hun kan være skuffet og det er helt lov. Og synes det er feil at du mener det er hun som skal kontakte deg. Hvorfor ikke motsatt? Anonymkode: 0b348...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars Spurte du om du skulle hjelpe en annen dag? Anonymkode: 3d08e...03c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 22. mars #11 Del Skrevet 22. mars Skjønner ikke helt. Du skulle hjelpe venninne, ble syk og måtte avlyse. Venninne svarer ok og ikke noe mer enn det? Venninne er dritkjip! Å bli syk er ikke valgfritt, det bør jo hun også skjønne. Hun virker selvsentrert. Hadde ikke brydd meg noe mer om hele saken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Del Skrevet 22. mars Hva skulle du hjelpe henne med? Anonymkode: 78745...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Del Skrevet 22. mars Det er ikke normalt å si "ok" når noen sier de er syk. Det er normalt å si "god bedring". Og gjør man ikke det er man selvopptatt som faen! Anonymkode: dac7c...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå