AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hei Jeg skal på date i morgen… noen som vil se hvordan det går? Anonymkode: 78bf3...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Dere kommer til å finne tonen og daten går som på skinner, ser store muligheter for sex og intimitet så om du ikke er helt klar for det så sett på bremsene tidlig. Anonymkode: 78170...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere kommer til å finne tonen og daten går som på skinner, ser store muligheter for sex og intimitet så om du ikke er helt klar for det så sett på bremsene tidlig. Anonymkode: 78170...a89 Ha ha, morsomt 😅 Anonymkode: 78bf3...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars Jeg ser en slags hodepine, og muligens en sliten kveld. Om det betyr daten i seg selv blir bra eller, vet jeg ikke. Anonymkode: 333bd...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser en slags hodepine, og muligens en sliten kveld. Om det betyr daten i seg selv blir bra eller, vet jeg ikke. Anonymkode: 333bd...c98 Det hørtes jo ikke helt bra ut 😕 Anonymkode: 78bf3...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ha ha, morsomt 😅 Anonymkode: 78bf3...2be Jeg tulla ikke, ga deg helt kortversjonen, men du har veldig gode kort for denne daten, hva som skjer videre er mer usikkert så ikke ha sex med mindre du hadde gjort det uansett. :) Anonymkode: 78170...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tulla ikke, ga deg helt kortversjonen, men du har veldig gode kort for denne daten, hva som skjer videre er mer usikkert så ikke ha sex med mindre du hadde gjort det uansett. Anonymkode: 78170...a89 Kommer ikke til å ha det på første date nei ☺️ må hjem tidlig også, så det går ikke Anonymkode: 78bf3...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer ikke til å ha det på første date nei ☺️ må hjem tidlig også, så det går ikke Anonymkode: 78bf3...2be Bra, dere får nok en morsom date Anonymkode: 78170...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra, dere får nok en morsom date Anonymkode: 78170...a89 Håper det 🙈 hater å gå på dates, så håper det blir greit Anonymkode: 78bf3...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars Flere som vil se?🌸 Anonymkode: 78bf3...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 8.43): Dere kommer til å finne tonen og daten går som på skinner, ser store muligheter for sex og intimitet så om du ikke er helt klar for det så sett på bremsene tidlig. Anonymkode: 78170...a89 Jeg kan bare si at vi fant ikke tonen dessverre, men skal på en ny date med en annen nå på torsdag Anonymkode: 78bf3...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #12 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 8.48): Jeg ser en slags hodepine, og muligens en sliten kveld. Om det betyr daten i seg selv blir bra eller, vet jeg ikke. Anonymkode: 333bd...c98 Du hadde faktisk litt rett, det ble en sliten kveld, men det var ikke pga daten, men en annen hendelse som skjedde samme dag Anonymkode: 78bf3...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå