AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hva skal man snakke om med kolleger på jobb for å være sikker på å ikke komme i lupen på noen? Har vært litt blåøyd og trodd at alle er snille men så får man anmerkning for å ha vært privat bare ved å snakke om en forelskelse uten å nevne noen intime detaljer. Kun at han virker flott, i motsetning til eksen som var kontrollerende. De har alle vært private med meg så skjønner ikke. Vet mye mer om dette om alle jeg har snakket med uten at jeg har motivert dem til det. Kunne aldri anklagd noen av de for å si det samme heller. Hva kan man snakke om for å helgardere seg for slikt? Hilsen helsesøster Anonymkode: cdf39...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Ikke ha privatlivet på jobb, er jo så masse å snakke om ellers Må man snakke om så mye da? Selv skiller jeg jobb og fritid 100%, funnet ut gjennom ca 25år i arbeidslivet. Anonymkode: d5f43...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Å tusen takk for svar! Anonymkode: cdf39...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå