Gå til innhold

Sier h*n ikke vil møte noen men møter andre folk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en venn, vedkommende har slitt mye psykisk den siste tiden. Det er min eneste venn. Greia er at jeg har hele tiden prøvd å vært oppmuntrende, spurt om vi skal finne på ting, møtes, se film, eller bare prate sjit. Hver gang kommer vedkommende med unnskyldninger og sist da vedkommende at h*n ikke var klar for å måte noen som helst og ville være alene. Nå er vedkommende ute med andre venner og har vært det flere ganger til tross for at den personen sier at h*n ikke vil møte noen. Da begynner jeg å gruble spm bare faen på om det er noe galt med meg, siden vedkommende ikke vil møte meg og kommer bare med unnskyldninger. Føler meg så alene for tiden. Har slitt veldig selv, og har ingen å prate med. Vet egt ikke hva jeg skal gjøre.. 

Anonymkode: bb670...b10

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han vet at du også har slitt/sliter med en del, og at akkurat med å gå ut og møte andre kan føles lettere for både han og deg hver for dere, da det kan være mer befriende og lettere å da se lyst på livet? 

Kanskje han bare ble dratt med på det sosiale, og egentlig ikke blitt spurt. Hadde han blitt spurt, hadde han muligens sagt nei til dem og. Mens du er grei og tar hensyn og aksepterer hans nei. Mens de andre ikke har akseptert et nei for et nei? 

Kanskje han føler på det at du anstrenger deg for å være oppmuntrende for hans del, og så føler han på at han må late som at han er mer på topp enn det han er. Eller at han ikke klarer å være så på "topp" eller oppmuntrende som du er, og så blir han heller tunget av å føle skuffelse over seg selv.

Det kan være mange grunner.

Kan du slenge deg på å bli med ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir ikke vennen din pluss-energi, rett og slett. 

Anonymkode: 68f21...18d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok dessverre deg han ikke vil treffe... Kanskje han trenger utelukkende positive personer rundt seg for tiden, og at du også sliter gjør samvær med deg at han føler seg enda verre psykisk?

Anonymkode: df773...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen din ønsker ikke å være sammen med deg.. Vondt, men sånn er det 😔

Anonymkode: d70d5...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet egt ikke hva jeg skal gjøre.. 

Anonymkode: bb670...b10

Du skal ta hintet, som egt er i klartekst: Personen gidder deg ikke. Slutt å mas. 

Anonymkode: 99990...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...