AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Altså MultiLevelMarketing. Finner eksempler om du googler. Er noen nær deg i ett eller flere MLM-selskap? Påvirker det relasjonen mellom dere? Har det endret oppførselen deres, og hvordan? Anonymkode: cb102...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Har en tante som driver på med slikt. Har dratt inn sine barn og. Pengene er nok tapt. Har forsøkt å advare om det. Men jeg taler for døve ører. Men relasjon oss imellom er like god som før. Hvordan de velger å bruke sine penger er da ikke min business. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Mor til en av jentene i klassen driver med noe så teit som frønæring. MLM er tegnet på manglende intelligens, ass. Styrer langt unna hun mammaen. Hun er pen, velkledd og velstelt og sånn sett god reklame for produktet sitt. Men man må være bra dum om man tror at frønæring er det som gjør henne sånn. Anonymkode: 28ca7...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Ei venninne drev med Herbalife et par år. Hun var heldigvis ikke den verste på salg og sånt, drev mest for sin egen del. Men solgte litt til familie. Helt utrolig at alt som skal til for å få lov til å selge, er at du må bruke det selv. Du trenger ikke å være så opptatt av eller i det hele tatt ha peiling på hva produktene inneholder og hva det kan gjøre med kroppen. Jeg trodde der var det essensielle ved salg - å ha kunnskap om det du skal selge. Anonymkode: 52c13...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Søsteren min. Jeg kjøpte produkter én gang og sa deretter at det ikke var noe for meg. Har ikke snakket med henne siden. Det er 12 år siden. Anonymkode: df8f8...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Svigerinnen min. Noe vitamintilskudd. Hun er helt hekta. Prøver å pushe det på alle i familien, er helt fanatisk. Anonymkode: ab48c...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå