AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #1 Del Skrevet 19. mars 2024 Hei. Vi venter på forsamtale for IVF i Porsgrunn. Vi har begge opprettet profil i Crypho og sendt det vi skal av nødvendig skjemaer osv. Jeg sendte mld for 2 uker siden om det var noe mer vi måtte sende og om de hadde mottatt meldingene våre, vi har ikke fått noe svar. jeg er helt ny i dette så jeg vet ikke hva jeg kan forvente, og om det i det hele tatt skal komme noe svar på det som nå er sendt. de har heller ikke tlf de kan nås på. noen med erfaringer på svartid på appen? Er det noe jeg trenger å stresse med? Anonymkode: c2fb2...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #2 Del Skrevet 19. mars 2024 Er til St.Olavs. På min Crypho står det at "alle andre spørsmål vil ikke bli besvart" og at man må ringe på telefon. Altså ser det ut til at de kun besvarer ting ang mens og eggløsning på min crypho. For å være helt ærlig forstår jeg ikke greia med Crypho. Noen ganger svarer de kjapt og andre ganger treigt. Her skjer det meste av kommunikasjon på telefon. Vil tro du kommer lengre med å ringe. Googlet ivf Porsgrunn og der er det et telefonnummer. 😊 Hvis du har sendt inn nødvendige skjemaer så burde alt være i orden, men min erfaring er at det ALLTID er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. IVF er en knotete prosess og man på selv passe på at begge parter har den infoen man trenger. Anonymkode: dd3dc...2e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #3 Del Skrevet 19. mars 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Er til St.Olavs. På min Crypho står det at "alle andre spørsmål vil ikke bli besvart" og at man må ringe på telefon. Altså ser det ut til at de kun besvarer ting ang mens og eggløsning på min crypho. For å være helt ærlig forstår jeg ikke greia med Crypho. Noen ganger svarer de kjapt og andre ganger treigt. Her skjer det meste av kommunikasjon på telefon. Vil tro du kommer lengre med å ringe. Googlet ivf Porsgrunn og der er det et telefonnummer. 😊 Hvis du har sendt inn nødvendige skjemaer så burde alt være i orden, men min erfaring er at det ALLTID er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. IVF er en knotete prosess og man på selv passe på at begge parter har den infoen man trenger. Anonymkode: dd3dc...2e1 Takk for svar. Off ja jeg så det nå at de ikke svarer på andre spørsmål, så blind kan man bli😅. Men vi har iallfall sendt alt, og vi har krysset ut på sjekklista, så da tror jeg at vi lar det ligge med det. På nettsiden stod det iallfall at de ikke har telefontider, og ber alle ta kontakt på app, så ikke lett å bli klok på det her. Anonymkode: c2fb2...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmiraFrost Skrevet 19. mars 2024 #4 Del Skrevet 19. mars 2024 De pleier å svare på alle meldinger så jeg tror de kanskje bare har glemt eller oversett denne. Om det er viktig kan du bare sende en melding til så får du nok svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #5 Del Skrevet 19. mars 2024 52 minutter siden, EmiraFrost said: De pleier å svare på alle meldinger så jeg tror de kanskje bare har glemt eller oversett denne. Om det er viktig kan du bare sende en melding til så får du nok svar! Vil liksom ikke mase heller…. Men nå sendte jeg alt av skjemaer, attester og bilder for 3 uker siden, spørsmål om det var noe mer de skulle ha for 2 uker siden og om meldinger var mottatt for en uke siden, så nå har jeg mast ferdig føler jeg… Jeg vet jeg har sendt det riktig også fordi jeg fikk velkomstmelding av de så, får bare håpe alt er i boks. ts Anonymkode: c2fb2...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. mars 2024 #6 Del Skrevet 20. mars 2024 De svarte på alt jeg spurte om, relativt fort også. Men de kan ikke nås på telefon. Hvis man ringer resepsjonen ber de deg bare sende melding i crypho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå