Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg samler på trøndere og BMW'er! Akkurat nå har jeg en trønder og fire BMW'er, men det var lenge omvendt :ler: Tok også svært lang tid før jeg måtte innse at det var en hobby...

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet
Jeg samler på trøndere og BMW'er! Akkurat nå har jeg en trønder og fire BMW'er, men det var lenge omvendt :ler: Tok også svært lang tid før jeg måtte innse at det var en hobby...

:ler:

Skrevet

Superstjernebøker

Alt med A-ha

Alt med Prinsesse Diana.

Gjest gjest 0
Skrevet
Sparer og sparer...

Men jeg har en stor sko samling, og så er jeg en stringtrusesamler av en eller annen grunn... Liker tanken på å ha masse pent undertøy i skuffen.

De siste årene har jeg fått øynene opp for litt dyre vesker (dyrere enn morris etc), så jeg ønsker meg gjerne det i gaver.

Ellers har jeg dilla på dvd filmer så jeg kjøper så ofte jeg har råd. Og jeg samler på en glasserie.

Jeg vet vel ikke om jeg kvalifiserer som en samler. Da jeg var liten samlet jeg på såper og frimerker så et har jeg masse av liggende på loftet.

Jo og så må jeg si at jeg har blitt en ivrig juletrepynt samler denne jula... Har hamstret fine kuler og figurer og elsker å komme hjem med en ny ting. Jeg gikk og tittet og tok på de fine figurene hver dag når de hang på juletreet :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Min mor samler på grisefigurer. Hun har hundreogørten stykker som hun setter frem til jul. De hun har har hun kun fått i bursdag og julegaver, av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

Jeg samler på

hvitt porselen (servise og tilbehør. Bryr meg ikke så mye om hvilket merke, bare det er hvitt.)

Blomstervaser i klart glass

Deler til et brunt servise fra Arabia

Moro å gå på loppemarked når man har noe spesifikt å lete etter

Gjest -eline-
Skrevet
Moro å gå på loppemarked når man har noe spesifikt å lete etter

Sant det... snart loppis-sesong igjen :sjarmor:

Skrevet

Jeg prøvde å samle på alle 1-kronene, 50-øringene og 5-kronene på en sparegris, men oppdaget etterhvert at en lur en her hjemme bare tok de ut igjen og puttet i lomma si! :lol:

Så nå er jeg på utkikk etter et sånt "sparetårn" som man kan spare kronestykker på, og som må låses opp med nøkkel... Noen som forresten vet hvor en kan finne det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...