Orly Skrevet 4. januar #101 Skrevet 4. januar Julemarsipan skrev (På 29.12.2024 den 22.09): Med inntekt på 97.000 kr i mnd utbetalt , så er det helt sykt at de fremstår som fattige.. slik som hun har fremstått i media har jeg trodd de virkelig hadde dårlig dårlig råd, men med 34.000 i faste utgifter , så er 97.000 kr utbetalt vanvittig bra… De sparer nesten 14000 i mnd står det , nei de har ikke dårlig råd. De solgte huset og puttet største i campingvogn fordi huset de kjøpte ble for lite, det er bare trist når man nå ser inntekt . I tillegg kan de spare inn en god del på mat for der brukte de mye 1
Honey Dew Skrevet 4. januar #102 Skrevet 4. januar bullehurk skrev (På 12.12.2024 den 10.46): Dere "woke og havremelk"-folk vil aldri forstå rå, ramsalt bygdehumor uansett. Så se på Jan-Thomas og Sophie-Elise i stedet for du. 🙄 Fatter ikke hva som er så flott med den lothefyren. Å se skitten og ustelt ut med en sneip i kjeften, finnes ikke mandig. 20 2
Pinkpashion Skrevet 5. januar #103 Skrevet 5. januar Honey Dew skrev (16 timer siden): Fatter ikke hva som er så flott med den lothefyren. Å se skitten og ustelt ut med en sneip i kjeften, finnes ikke mandig. Helt enig. Jeg har alltid tenkt at han virker, og i ifølge han selv er han også, veldig uhygienisk. Jeg kan se sjarm i ei turbukse og en slitt ullgenser, og tenker mangfold er fint; alle gutter trenger ikke gå i hvite skinnyjeans og være glattbarbert for å være kjekk. Men en mann som knapt vasker seg og pusser tenner, røyker som en skorstein og generelt ser sjaber ut - det blir et pent nei takk herifra. 18 1
KrigOgFred Skrevet 5. januar #104 Skrevet 5. januar Bibbi_ skrev (18 timer siden): Hvordan klarer hun å få så mye utbetalt? Er hun stor på snap? Mannen har inntekt - pleiepenger. Hun tjener penger på noe og antar jeg. det hun tjener på snap tar de inn i firmaet, de betalte ut billånet med det. hun har egen tråd - idebank for småbarnsforeldre, siden hun drev den før er liksom den koselige venninna på snap som deler foreldretips, eget forum osv.
KrigOgFred Skrevet 5. januar #105 Skrevet 5. januar Ikke glad i Nina - mamma til 7, er noe merkverdig kynisk med hele dama 1 2
Amberleaf Skrevet 28. mai #106 Skrevet 28. mai Thomas Holstad! En klovn av en mann, som har inntatt Nav-tok (TikTok) og bruker tiden sin på å sitte der og tigge. Kom over noen klipp på TikTok der han mildt sagt håndterer en hund på en forferdelig måte mens han er kanakkas. 4
Gettogirl Skrevet 5. juni #107 Skrevet 5. juni Svartfugl skrev (På 24.12.2024 den 11.37): Uten å henge ut en enkelt influenser: har ikke de damene som filmer kroppen/antrekket sitt i speilet med et merkelig ansiktsuttrykk og vrir sakte på hodet og kroppen som en Ivo Caprino-dukke forståelse for hvor dumme de ser ut, og at selvdiggingen deres kun er interessesant for dem selv? Ja tenker det samme. 2
Vanja2345 Skrevet 9. juni #109 Skrevet 9. juni Janka Wegovy Polliani. Hjeeelpes for en førtiårskrise 4
Hallepalle2 Skrevet 10. juni #110 Skrevet 10. juni Det er en del jeg ikke syns om, men bare noen jeg rett og slett forakter. Caroline Berg Eriksen, Siri Kristiansen, Iselin Guttormsen og Sofie Elise er karakterer uten sjarm, integritet eller noen form for nytte- eller underholdningsverdi. Sanna Sarromaa har ingenting å komme med, hun bare roper høyt og sparker inn åpne dører i et partisk forsøk på å bli sett. Skriftlig er hun talentløs og live er hun både pinlig og fullstendig uten sjarm og snert. Jeg har sjelden sett noe verre enn henne på Nytt på nytt. Resten av panelet var helt månebedottne og slet med å respondere på kommentarene hennes. Harald Eia er også altfor høy på seg selv, og fullstendig ute av stand til å fullføre en samtale eller ytring uten å opplyse om hvor smart han er. Det var helt pinlig å se hvordan Atle Antonsen (som jeg for øvrig liker svært godt) logret for han. 11 2
lillelily Skrevet 3. august #111 Skrevet 3. august Skal jeg velge én, er den jeg kommer på først desidert Fetisha Williams. Klarer henne ikke, og i tillegg har hun den siste tiden (året, kanskje) lagt til seg enda flere usjarmerende "trekk". For eksempel måten å snakke på med ansiktet, masse ekstra greier med leppa, og ting som mest sannsynlig skal være "cute". Trekk det virkelig ser ut til at hun utfører veldig bevisst, av en eller annen grunn. Kanskje for å virke kulere, mer sexy eller noe, men det slår totalt feil vei hos meg. Ser sjeldent på innholdet hennes, men hender ganske ofte at hun dukker opp. 2 5
Ardwinna Skrevet 5. august #112 Skrevet 5. august Vanja2345 skrev (På 9.6.2025 den 19.56): Janka Wegovy Polliani. Hjeeelpes for en førtiårskrise Er vel nærmere femtiårskrise? Jeg er ca like gammel som henne, og det er ikke førtiårene som skremmer meg lenger, for å si det sånn! 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå