Orly Skrevet 4. januar #101 Del Skrevet 4. januar Julemarsipan skrev (På 29.12.2024 den 22.09): Med inntekt på 97.000 kr i mnd utbetalt , så er det helt sykt at de fremstår som fattige.. slik som hun har fremstått i media har jeg trodd de virkelig hadde dårlig dårlig råd, men med 34.000 i faste utgifter , så er 97.000 kr utbetalt vanvittig bra… De sparer nesten 14000 i mnd står det , nei de har ikke dårlig råd. De solgte huset og puttet største i campingvogn fordi huset de kjøpte ble for lite, det er bare trist når man nå ser inntekt . I tillegg kan de spare inn en god del på mat for der brukte de mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. januar #102 Del Skrevet 4. januar bullehurk skrev (På 12.12.2024 den 10.46): Dere "woke og havremelk"-folk vil aldri forstå rå, ramsalt bygdehumor uansett. Så se på Jan-Thomas og Sophie-Elise i stedet for du. 🙄 Fatter ikke hva som er så flott med den lothefyren. Å se skitten og ustelt ut med en sneip i kjeften, finnes ikke mandig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet 5. januar #103 Del Skrevet 5. januar Honey Dew skrev (16 timer siden): Fatter ikke hva som er så flott med den lothefyren. Å se skitten og ustelt ut med en sneip i kjeften, finnes ikke mandig. Helt enig. Jeg har alltid tenkt at han virker, og i ifølge han selv er han også, veldig uhygienisk. Jeg kan se sjarm i ei turbukse og en slitt ullgenser, og tenker mangfold er fint; alle gutter trenger ikke gå i hvite skinnyjeans og være glattbarbert for å være kjekk. Men en mann som knapt vasker seg og pusser tenner, røyker som en skorstein og generelt ser sjaber ut - det blir et pent nei takk herifra. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 5. januar #104 Del Skrevet 5. januar Bibbi_ skrev (18 timer siden): Hvordan klarer hun å få så mye utbetalt? Er hun stor på snap? Mannen har inntekt - pleiepenger. Hun tjener penger på noe og antar jeg. det hun tjener på snap tar de inn i firmaet, de betalte ut billånet med det. hun har egen tråd - idebank for småbarnsforeldre, siden hun drev den før er liksom den koselige venninna på snap som deler foreldretips, eget forum osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 5. januar #105 Del Skrevet 5. januar Ikke glad i Nina - mamma til 7, er noe merkverdig kynisk med hele dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå