Bronto Skrevet 7. april #141 Skrevet 7. april Jeg slenger meg Kamilla og Lasse Lauvstad. Blir uvel av å se eller høre dem.
M.H85 Skrevet 18. april #142 Skrevet 18. april Bronto skrev (På 7.4.2026 den 21.55): Jeg slenger meg Kamilla og Lasse Lauvstad. Blir uvel av å se eller høre dem. Ble nyssjerrig. Aldri hørt om paret. Måtte dobbeltse på bildene. Er de et par? Hun må jo være 60. Han så ut som 35 40 år😅🙈
Bronto Skrevet 19. april #144 Skrevet 19. april M.H85 skrev (På 18.4.2026 den 12.02): Ble nyssjerrig. Aldri hørt om paret. Måtte dobbeltse på bildene. Er de et par? Hun må jo være 60. Han så ut som 35 40 år😅🙈 Han er 43/43. Hun er vel eldre enn han, men ikke så mye. Kanskje ti år eldre. Hun var en frodig dame før. Men er slanke operert. Tror de er åpne om dette, men om det går imot reglene får de bare slette. De er hyggelige men litt, eller mye, mye. Og status penger og merkeopphenget dems, er ganske spesielt. Ganske merkbart rart på et så lite sted. Man kan spekulere. Spesielt folk som kjenner til dem. Men det skal vi holde oss for gode til. 1
Julemarsipan Skrevet 19. april #146 Skrevet 19. april Bronto skrev (På 7.4.2026 den 21.55): Jeg slenger meg Kamilla og Lasse Lauvstad. Blir uvel av å se eller høre dem. Nei disse er jo så fine og gode 🥰 også den dialekten 🤩
Vintermåne Skrevet 19. april #147 Skrevet 19. april Bronto skrev (5 timer siden): Han er 43/43. Hun er vel eldre enn han, men ikke så mye. Kanskje ti år eldre. Hun var en frodig dame før. Men er slanke operert. Tror de er åpne om dette, men om det går imot reglene får de bare slette. De er hyggelige men litt, eller mye, mye. Og status penger og merkeopphenget dems, er ganske spesielt. Ganske merkbart rart på et så lite sted. Man kan spekulere. Spesielt folk som kjenner til dem. Men det skal vi holde oss for gode til. De virker ekstremt (altså EKSTREMT) materialistiske og jålete? Han ser ut som han har falske vipper eller noe 😅 men de virker jo på en måte søte også?!? 😅 1
Klump Skrevet fredag kl. 13:03 #148 Skrevet fredag kl. 13:03 Bronto skrev (På 19.4.2026 den 18.58): Han er 43/43. Hun er vel eldre enn han, men ikke så mye. Kanskje ti år eldre. Hun var en frodig dame før. Men er slanke operert. Tror de er åpne om dette, men om det går imot reglene får de bare slette. De er hyggelige men litt, eller mye, mye. Og status penger og merkeopphenget dems, er ganske spesielt. Ganske merkbart rart på et så lite sted. Man kan spekulere. Spesielt folk som kjenner til dem. Men det skal vi holde oss for gode til. Merkelig par. Han, liten, nett, ser egentlig ganske femi ut. Hun ser ut som hun kunne vært moren hans. Har de mye penger og hvor kommer de pengene fra i så fall? Eller er det bare det at de bor et sted der hus ikke koster 20 mill+++? 😂 1
Stavangebrud2012 Skrevet fredag kl. 14:59 #149 Skrevet fredag kl. 14:59 Sandra Lyng, hun er så selvopptatt, elsker å snakke om seg selv og hvor vanskelig hun har hatt det. Barndommen var dårlig, hun har vært i dårlige forhold osv. Greit det, men må hun ta på seg offerrollen hver gang! Snakker om dette i podcast etter podcast som hun gjester. Nå senest om at hun ikke følte seg god nok til mannen da de møttes. 8 8
Mardina Skrevet lørdag kl. 10:30 #150 Skrevet lørdag kl. 10:30 Stavangebrud2012 skrev (19 timer siden): Sandra Lyng, hun er så selvopptatt, elsker å snakke om seg selv og hvor vanskelig hun har hatt det. Barndommen var dårlig, hun har vært i dårlige forhold osv. Greit det, men må hun ta på seg offerrollen hver gang! Snakker om dette i podcast etter podcast som hun gjester. Nå senest om at hun ikke følte seg god nok til mannen da de møttes. Klarer ikke den dama jeg heller..... 😬 7 1
Gulline Skrevet lørdag kl. 11:41 #151 Skrevet lørdag kl. 11:41 Damen86 skrev (På 8.5.2024 den 14.29): Liker INGEN influensere..æsj altså..finnes det noe mer unødvendig, forsøplende dårlig påvirkende tidsfordriv?? de må jo samtlige ha en diagnose?? Og spesielt etter at de har begynt å tjene enda mer penger på spesielt snapchat, får jeg det enda mer opp i halsen. Altså, vi alle må bare slutte å sponse de folka med å se på de..!!🙈🙈 de er et samfunnsproblem rett og slett og jeg blir skremt og er dritt lei! Jeg tror at noe av feilen var å begynne å kalle dem influencere. Mange tenker ikke over hva de faktisk er. Hvorfor ikke kalle dem påvirkere? Bruk en norsk, enkel betegnelse for hva de faktisk driver på med - å påvirke folk. 1 2
Bronto Skrevet lørdag kl. 12:47 #152 Skrevet lørdag kl. 12:47 Klump skrev (23 timer siden): Merkelig par. Han, liten, nett, ser egentlig ganske femi ut. Hun ser ut som hun kunne vært moren hans. Har de mye penger og hvor kommer de pengene fra i så fall? Eller er det bare det at de bor et sted der hus ikke koster 20 mill+++? 😂 Hun er frisør. Men har en veldig dyr/overprisa klesbutikk som ho deler med ei venninne. Nå driver hu vel med noe smykkesalg og litt spesiell skjønnhetspleie hjemmefra. Hu var mer jordnær og vanlig før Han er vel frisør han og. Og er en av tre sønner til en som har en av de to bilforretningene i Seljord. Lauvstad bil. Men det går jo ikke så bra. Eller bra punktum. Farfaren hans fant opp den etterhvert kjente hjulsparken. Kanskje det kom noen penger derfra. Men tror de har hått inn for å ha en viss livsstil. Mye er fake it to you make it. Om det ikke er sånne ting man bare kan spekulere i..han har alltid vært femi.
Holger Pan Skrevet lørdag kl. 13:36 #153 Skrevet lørdag kl. 13:36 Så og si samtlige typiske varianter. Følger ingen. 3
Stavangebrud2012 Skrevet lørdag kl. 15:15 #154 Skrevet lørdag kl. 15:15 Mardina skrev (4 timer siden): Klarer ikke den dama jeg heller..... 😬 Godt vi er flere. Må bare skru av når hun kommer på. Orker ikke se på 1
Mardina Skrevet lørdag kl. 16:42 #155 Skrevet lørdag kl. 16:42 Stavangebrud2012 skrev (1 time siden): Godt vi er flere. Må bare skru av når hun kommer på. Orker ikke se på Jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva det er jeg ikke liker med henne 😄 Men jeg synes hele dama er slitsom liksom 😄 Så vi er absolutt flere som ikke liker Sandra 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå