AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Meg og min mann har nylig skilt oss, vi har 3 nydelige barn sammen som nå er 50% hos meg og 50% hos faren. Jeg har det helt perfekt! Siste tiden har jeg gått ned mye i vekt og begynt å trene, er godt utdannet så jeg er lykkelig. Jeg har kjempegod selvtillit. Jeg kan endelig leve livet❤️ Men trodde vennene mine ville være med å ha det gøy igjen 🙈 det er rart vennene mine holder seg borte.. har flere opplevd dette etter skilsmisse? Anonymkode: 0e513...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Meg og min mann har nylig skilt oss, vi har 3 nydelige barn sammen som nå er 50% hos meg og 50% hos faren. Jeg har det helt perfekt! Siste tiden har jeg gått ned mye i vekt og begynt å trene, er godt utdannet så jeg er lykkelig. Jeg har kjempegod selvtillit. Jeg kan endelig leve livet❤️ Men trodde vennene mine ville være med å ha det gøy igjen 🙈 det er rart vennene mine holder seg borte.. har flere opplevd dette etter skilsmisse? Anonymkode: 0e513...eab Er de også nyskilte og/eller single? Har de like mye tid som deg? Anonymkode: 8a413...b71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Ikke uvanlig at sånt skjer. Da samboer og jeg gikk fra hverandre så ble det rimelig stilt de fleste plasser. Ble aldri invitert på fest eller bursdager, har mista kontakten med de fleste som er par. Man må finne nye venner. Anonymkode: a6afa...b63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Noen i forhold/gifte å noen single 😅 Virker som de nærmeste bare forsvant.. Anonymkode: 0e513...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Du snakker om å "være med å ha det gøy igjen" - med andre ord andre typer aktiviteter og samvær enn dere har hatt mens du var gift? Husk at det bare er ditt liv og din tilværelse som har endret seg - det er ikke gitt at de har det samme behovet for å "leve livet" som du plutselig har fått. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars Dersom det er snakk om å dra på byen/feste, så er det kanskje ikke så interessant for dem som er gift eller dem som har vært langtidssingle. Mange av dem med mann og barn kan nok tenke seg andre aktiviteter, vil jeg tro. En annen ting er jo at når du har barna kun 50%, har du langt mer fritid, og kanskje større behov for å finne på ting med andre. Dem med mann og barn rundt seg 100% av tiden er det annerledes for, og de har kanskje verken tid eller mulighet (eller lyst?) til å henge rundt med venner hele tiden. Jeg har forøvrig også "venner" som ikke blir med på ting, men jeg er verken skilt eller singel. Har dog mye fritid, noe "vennene" mine mener de ikke har. Dvs de har fritid til å glo på tv hver ettermiddag og kveld, bare ikke fritid til å gå en tur. Anonymkode: b3aa0...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Noen i forhold/gifte å noen single 😅 Virker som de nærmeste bare forsvant.. Anonymkode: 0e513...eab De forsvant etter du ble skilt, og vil ikke lengre være med på det dere gjorde før du ble skilt? Hvor ofte var dere/de ute og fant på gøy ting før du ble skilt? Anonymkode: 8a413...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars Det du må spørre deg selv om er jo hvordan venninne du har vært mens du har vært gift. Flere av mine venninner har hatt alt fokus på familien as, partner, barn, partreff, parmiddager, "vi med barn", "vi mødrene i 2a" ect. og har helt nedprioritert oss uten barn, uten partner, vi som har lyst å finne på ting, så vi har funnet andre venner. Når de da blir skilt og plutselig får masse ledig tid, så tror de folk skal stå parat til å gjøre ting som før. Men sånn er det ikke, vennene du har nedprioritert har funnet seg andre venner og sosiale arenaer, og det må du også gjøre. Anonymkode: 165c3...f69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå