Gjest Maddy Skrevet 5. februar 2006 #21 Del Skrevet 5. februar 2006 Har du virkelig ikke mer å komme med enn dette tamme utsagnet baby-E ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #22 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er nok religionen troen på disse Guder som har startet all ondskapen.Av alle de religionene så er det ingen som er enige og da blir det bråk.Folk har lenge trodd på Gud(er) og har til og med ofret mennesker til Gudene,så all drepingen kommer fra folk som er religiøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James VI Skrevet 5. februar 2006 #23 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er uenig i din påstand men skal til min død forsvare din rett til og si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 9. februar 2006 #24 Del Skrevet 9. februar 2006 Om alle hadde fulgt Guds ord så ville det ikke vært noen kriger. Forøvrig kommer det aldri til å bli fred på jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 9. februar 2006 #25 Del Skrevet 9. februar 2006 sannere ord har jeg ikke lest på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #26 Del Skrevet 10. februar 2006 Om alle hadde fulgt Guds ord så ville det ikke vært noen kriger. Forøvrig kommer det aldri til å bli fred på jord. ← Problemet er at gudene sier så mye rart, og er ikke konsekvente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #27 Del Skrevet 10. februar 2006 Lev i fred. Vis kjærlighet Tilgi Døm ikke andre ja vanskelige ord og forstå må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 10. februar 2006 #28 Del Skrevet 10. februar 2006 Det er kun to bud i kristendommen. Elsk din Gud og elsk din neste. Når er Gud inkonsekvent i din mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midnatt Skrevet 10. februar 2006 #29 Del Skrevet 10. februar 2006 Religion er folkets opium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #30 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvis religioner er opphav til det vonde i verden så tror jeg dere har et religiøs naiv tro på menneskets evner til å leve i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #31 Del Skrevet 13. februar 2006 Er igrunnen enig med deg i dette. religion har laget endel kriger, ingen tvil om det, men det har andre ting også. Nå venter jeg på krigen om ferskvannet. Den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #32 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis religioner er opphav til det vonde i verden så tror jeg dere har et religiøs naiv tro på menneskets evner til å leve i fred. ← Enig. Religion kunne gjerne ha blitt avskaffet, men jeg tror ikke det hadde blitt slutt på all krig alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #33 Del Skrevet 13. februar 2006 Det vil aldri bli fred i verden så lenge det er religioner. ← Hvordan definerer du religioner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #34 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er kun to bud i kristendommen. Elsk din Gud og elsk din neste. Når er Gud inkonsekvent i din mening? ← Jøss, er det det? Hvor ble det av de åtte andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 13. februar 2006 #35 Del Skrevet 13. februar 2006 Jøss, er det det? Hvor ble det av de åtte andre? ← Om du følger disse to budene vil du automatisk følge de andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #36 Del Skrevet 18. februar 2006 Hvordan definerer du religioner? ← Ok,de 5 store religionene,kristendommen,jøde,muslim,buddhisme,hinduisme. Hva er den riktige? Alle de er uenige.De kristne sier dette er den riktige,muslimene sier at deres er den riktige.Og hva ble det av det....Bråk og hat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 19. februar 2006 #37 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er sannheter i alle sammen. Ingen av de er mer rett en den andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå