Gjest Frigg Skrevet 19. mars 2006 #141 Skrevet 19. mars 2006 Nå har jo Rory bursdag snart, så kanskje det går mot forsoning da? ← Kanskje, kanskje! Gleder meg til i kveld.
Gjest Rhoswen Skrevet 19. mars 2006 #142 Skrevet 19. mars 2006 En av de bedre episodene jeg har sett i kveld. Replikkene bedre enn på lenge, alle rollefigurene så endelig ut som de hadde litt puls igjen, etter å ha vært litt blodløst en stund. Digget Rory i samtale med pastoren, med referansen til "dyden er en gave" greia "Det gave-skipet har nok seilt. Er vel omtrent ved Fiji nå." Lorelai og Rory er veldig unnvikende... jeg er spent på om de kommer til å konflikten bare "gli over", eller om de velger ett av to mulige klimaks på konflikten - enten en gråtende hulkende gjenforening, eller et litt spenstig oppgjør. Etter en så langvarig friksjon er det nesten unaturlig hvis det ikke freser litt før det roer seg igjen.
pusla Skrevet 19. mars 2006 #143 Skrevet 19. mars 2006 Først må jeg snike inn en til Rhosween. Jeg storkoste meg også med episoden i kveld. Den beste på lenge synes jeg, har ikke vært så begeistra i det siste. Det var veldig spennende når de skulle møtes igjen da, jeg tror også det blir noen ekstra runder før de blir venner igjen, men jeg håper det skjer snart!!!
Gjest Frigg Skrevet 20. mars 2006 #144 Skrevet 20. mars 2006 Åhhh! Kan de snart bli venner igjen! Jeg holder ikke uuut! Og hvorfor må Emily være så slem med Luke? Åh! Altså!
Gjest Rhoswen Skrevet 20. mars 2006 #145 Skrevet 20. mars 2006 For ikke å snakke om mot sin egen datter. Det er motbydelig det hykleriet hun legger for dagen, med å degge for Rory og være ekkel mot Lorelai. Ikke rart Lorelai er en smule merkelig.
Gjest Frigg Skrevet 20. mars 2006 #146 Skrevet 20. mars 2006 "Det gave-skipet har nok seilt. Er vel omtrent ved Fiji nå." ← Og enig om det andre du sa også!
Gjest Frigg Skrevet 26. mars 2006 #147 Skrevet 26. mars 2006 Så var det den tiden av uken igjen! Jippi! Gleder meg! Lurer på hva de finner på i dag! Håper de endelig skal begynne å snakke sammen igjen!
Malama Skrevet 26. mars 2006 #148 Skrevet 26. mars 2006 Gleder meg. Masse! Middagen er snart klar, min samboer haded et øsnke om at vi skulle spise før Gilmore Girls.
Gjest Rhoswen i.i. Skrevet 26. mars 2006 #150 Skrevet 26. mars 2006 Bra episode - endelig begynner trådene å samles. Glimrende trekk å la Jess være Rorys reality check, og ved å se nærmere på seg selv ser hun også snart hva moren har måttet tåle. Det går i riktig retning. Lorelai har irritert meg mer og mer, men i dag virket det mer normalt - Paul Anka og det skrullete oplegget der som halvhjertet surrogat for alt det sprø og lenke forholdet til Rory. Argh, jeg kunne spyttet på Logan slik han oppførte seg... og Emily er helt motbydelig når hun er på sitt verste. Blir spennende videre nå da!
Malama Skrevet 26. mars 2006 #151 Skrevet 26. mars 2006 Ja... Jess som den som får henne til å tenke var genialt. Nå gleder jeg meg big-time til neste helg!
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #152 Skrevet 26. mars 2006 Hun moren i serien er så fjerne...og hun faller bare for uintelligente menn..
Aquarius Skrevet 27. mars 2006 #154 Skrevet 27. mars 2006 Bra episode! Håper Jess blir i serien noen episoder Selvom jeg tror han blir fort borte igjen..
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #156 Skrevet 27. mars 2006 Er det bare jeg som synes det er slitsomt med de hjernedøde samtalene deres? Så tilfeldigvis litt innom Girlmore Girls igår. jente18
Daria Skrevet 27. mars 2006 #157 Skrevet 27. mars 2006 Er spent på neste episode Virket som om Rory plutselig skjønte ett og annet -"To follow the rules, I'll have to live in the house"...
Gjest Frigg Skrevet 27. mars 2006 #158 Skrevet 27. mars 2006 Hun tok opprør! Men ikke mot moren, men mot bestemoren! Kanskje liksågreit, moren er jo egentlig ganske grei!
Linselus Skrevet 27. mars 2006 #159 Skrevet 27. mars 2006 Jeg håper så innmari at Jess får være der noen få episoder til bare...syns de spiller så bra mot hverandre han som spiller Jess og hun som spiller Rory. Samt at selvom jeg ikke likte rollefiguren hans tidligere, så syns jeg han er litt mer morsomt levende enn det Logan er -vrangLinselus-
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #160 Skrevet 27. mars 2006 Jeg håpet at Paul Anka skulle dø, men desverre. Det med den hunden er bare helt patetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå