AnonymBruker Skrevet 19. mars #41 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 18.26): Jeg synes det er tragisk for meg selv å gå alene ut å spise, museum, utstillinger, kino, ferie osv. Men så lider jeg av å være singel da. Ensom, forlatt og sviktet, uelskbar. Trist og oppgitt. Motløs. X-en fant en annen etter 17 års ekteskap, og holdt på mens vi fremdeles var gift. Det største sviket som jeg kunne oppleve. Anonymkode: a0ebf...425 Klart du har det fælt hvis du ikke gjør noe for å glede deg selv! Jeg har gjort alt det der alene, OG sammen med andre. Hadde gått glipp av MYE hvis jeg skulle vært avhengig av andre hele tida! Ble du sammen med eksen veldig ung, slik at du ikke rakk å leve et selvstendig voksenliv? Anonymkode: 6f313...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #42 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 18.20): Jeg har ikke så stort nettverk og er på AAP. I morgen har jeg funnet en film jeg kunne tenke meg å gå på, på dagtid. Kanskje kjøpe med litt smågodt. Tror det kan bli koselig, eller blir det bare ensomt tro? Anonymkode: 52ec1...c57 Gjør det☺️ Anonymkode: 76633...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #43 Del Skrevet 20. mars On 3/19/2024 at 6:39 PM, AnonymBruker said: Har prøvd det noen ganger, men jeg føler meg så ensom da at jeg ikke gjør det mer. Føles så stusselig å sitte der alene på kino liksom. Da ser jeg heller film hjemme og koser meg. Anonymkode: 50b02...cf7 Hvorfor er det mer ensomt på kino alene enn film hjemme alene? Handler det kun om hvorvidt noen oppdager at man er alene? Anonymkode: ff287...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #44 Del Skrevet 20. mars Jeg har reisejobb og gjør dette relativt ofte. Går på kino, fotballkamp, svømmehall, konsert etc. Det eneste jeg ikke gjør er å spise ute alene, for jeg synes jeg er nokså stusselig 😕 Anonymkode: b9be7...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 20. mars #45 Del Skrevet 20. mars Gikk du på kino, TS? Har aldri prøvd det, og kommer nok ikke til å gjøre det. Men tenker at har du lyst så bør du gjøre det! Faktisk misunner jeg de som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #46 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 18.20): Jeg har ikke så stort nettverk og er på AAP. I morgen har jeg funnet en film jeg kunne tenke meg å gå på, på dagtid. Kanskje kjøpe med litt smågodt. Tror det kan bli koselig, eller blir det bare ensomt tro? Anonymkode: 52ec1...c57 Sist jeg var på kino med noen var i 1986, etter det har jeg sett 514 filmer på kino mutters alene. Har gått fint det. Anonymkode: 4bd47...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #47 Del Skrevet 21. mars Jeg skal på kino alene på tirsdag faktisk! Inspirert av denne tråden fikk jeg lokalkinoen til å sette opp enda en forestilling av en film jeg virkelig ville se (men har jobbet mye), og har tenkt til å kose meg med den helt alene. Anonymkode: 758c6...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå