Gå til innhold

Innafor å gå på kino alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig :) 

Anonymkode: c9019...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har ikke så stort nettverk og er på AAP. I morgen har jeg funnet en film jeg kunne tenke meg å gå på, på dagtid. Kanskje kjøpe med litt smågodt. Tror det kan bli koselig, eller blir det bare ensomt tro? 

Anonymkode: 52ec1...c57

Det er da helt vanlig å gå alene på kino. Jeg har gått alene på kino siden 80-tallet. Mye bedre å gå alene, hvis man faktisk er interessert i film.

Anonymkode: e7950...b2d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr0ndern skrev (20 timer siden):

Helt innafor, har uansett enda til gode å oppleve å være den fullstendig eneste i salen...

det har jeg opplevd noen ganger 🙂

Anonymkode: e7950...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino, reise, restaurant, you name it. Jeg kjører mer enn gjerne solo på sånne ting. Fullt fokus på det man gjør/der man er, og man slapper av på en helt annen måte. Hadde det vært snakk om hver gang, og ufrivillig alene, ville jeg nok følt det annerledes. Men hey, det er ikke en kjeft som bryr seg om man kommer alene eller med en svær vennegjeng (eller jo, vennegjenger har en tendens til å være forstyrrende, ihvertfall på kino)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg går helts kun alene. Hater stresset rundt det å prøve å få til noe planlegging med andre. Blir alltid så mye styr, folk som også kommer for seint, og ingen som vil gå på den kino-lokalene jeg vil til.

Det er bare et eneste styr, og går som oftest alene på kino. Da kan jeg spontant dra av gårde om jeg skulle føle for det :) 

Anonymkode: bdb85...2ed

Så enig! 

Jeg har gått på kino, håndballkamper, spatur, konserter og andre forestillinger mange ganger alene. Synes det er så deilig. Kan gjøre akkurat det jeg vil og bare bestille uten masse planlegging og «ja, nei, vet ikke om jeg kan, må vente litt med å bestille» 

Anonymkode: d87d2...9ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor

Det går helt fint å gå på kino alene, det gjorde jeg ofte før (går sjelden på kino i dag) En gang hadde jeg hele kinosalen for meg selv, det var litt merkelig men samtidig morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går både på kino, kafé, museer osv alene. Synes faktisk det er minst like bra som å gå sammen med andre, spesielt på kino eller museum, der jeg tross alt er for å oppleve - ikke for å snakke med andre.

Jeg er ikke ensom, og dessuten er jeg introvert. Derfor setter jeg stor pris på å gjøre ting alene, fordi jeg får fylt opp det sosiale på andre arenaer.

Jeg forstår at det kan være vanskelig og sårt hvis situasjonen er en annen, men husk i alle fall at ingen bryr seg. I kinosalen er det mørkt og (i teorien) stille. Ingen tenker på om noen er der alene eller ei. Det er helt vanlig å gå alene på kino - og alle andre steder. Om det føles ensomt vil nok variere fra person til person, men prøv! 

Anonymkode: 9a233...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det beste av alt - konsentrere seg fullt ut om filmen. Er det helg, tar jeg gjerne med et par øl eller litt vin også i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så stort nettverk og er på AAP. I morgen har jeg funnet en film jeg kunne tenke meg å gå på, på dagtid. Kanskje kjøpe med litt smågodt. Tror det kan bli koselig, eller blir det bare ensomt tro? 

Jeg liker best kino alene, med mindre jeg liker personen jeg er på kino med veldig godt… 

Anonymkode: 290e3...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tragisk for meg selv å gå alene ut å spise, museum, utstillinger, kino, ferie osv. 

Men så lider jeg av å være singel da. Ensom, forlatt og sviktet, uelskbar. Trist og oppgitt. Motløs. X-en fant en annen etter 17 års ekteskap, og holdt på mens vi fremdeles var gift. Det største sviket som jeg kunne oppleve. 

Anonymkode: a0ebf...425

Å huffameg, du er jo ikke uelskbar fordi en mann sviktet deg. Prøv en hel dag å bare tenke gode tanker om deg selv og legg merke til hvordan du føler deg på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit hvis du ikke bryr deg om at andre vil se på deg som en særing, og mest sannsynlig trekke seg litt unna. Folk med normale liv holder jo som regel ikke på sånn. Kunne aldri tenke meg noe mer stusselig enn å fly rundt på kino helt alene. Nei, da koser jeg meg heller hjemme med et glass vin og litt god mat.

Anonymkode: 002b6...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 18.20):

Ha ha ha det er jo bare knas ! Kjøpe litt popcorn, litt brus, en smellende god liggestol og en knakende god film. Nytes aller best alene uten noen forstyrrelser og jeg har gjort dette mange ganger. Selv i forhold ! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit hvis du ikke bryr deg om at andre vil se på deg som en særing, og mest sannsynlig trekke seg litt unna. Folk med normale liv holder jo som regel ikke på sånn. Kunne aldri tenke meg noe mer stusselig enn å fly rundt på kino helt alene. Nei, da koser jeg meg heller hjemme med et glass vin og litt god mat.

Vi vet jo alle at det er en del mennesker som deg her inne på KG, du har det nok ikke så greit stakkar.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått på kino alene. Beste tiden jeg hadde. Jeg dro ei lang helg alene. Ei venninne skulle bli meg men trakk seg i siste liten. Jeg måtte dra fordi jeg fikk ikke pengene tilbake. Beste helgen jeg hadde. Kunne gjør alt jeg ville akkurat som jeg ville. Jeg bestilte pizza til hotellrommet også. Dro å så på byen og shoppa litt. Og kino. Var så godt. 

Anonymkode: 590a1...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geeez. Passer meg bra det. Sho sho. Muv it. Akkurat som på bussen. Sette opp et merkelig ansiktsuttrykk (Yo?) så ingen setter seg ved siden av meg. 🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg liker best kino alene, med mindre jeg liker personen jeg er på kino med veldig godt… 

Og det er også helt greit, men i en film skal man ikke prate og være sosial. Man skal holde kjeften sin og se filmen :) Det er jo hele poenget. En spennende god film kan man helt fint nyte alene også på Kino. Og det er ingen som reagerer på dette. Mange på hver forestilling som går alene og ser film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg var 12 første gang jeg gikk på kino alene. Det var en film jeg hadde lyst til å se og jeg så ingen grunn til å gå glipp av den bare fordi jeg ikke fikk med meg noen. 30 år senere har jeg gjort mye på egen hånd, har fortsatt samme tankegang og har aldri opplevd at noen har reagert på det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det en gang. Eksen hadde slått opp, og jeg måtte komme meg ut av huset. Var på teater én dag, og kino den neste. Var litt skummelt. Men gikk fint. Var godt å være med folk, selv om jeg ikke orket å snakke fordi jeg da bare hadde begynt å grine.

Nå i dag, hadde jeg nok heller sett på Netflix enn kino om jeg var alene.

Anonymkode: 79551...42d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino alene er jo knall. Synes det kan være veldig koselig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det noen ganger, men jeg føler meg så ensom da at jeg ikke gjør det mer. Føles så stusselig å sitte der alene på kino liksom. Da ser jeg heller film hjemme og koser meg.

Anonymkode: 50b02...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...