AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Jeg har ikke så stort nettverk og er på AAP. I morgen har jeg funnet en film jeg kunne tenke meg å gå på, på dagtid. Kanskje kjøpe med litt smågodt. Tror det kan bli koselig, eller blir det bare ensomt tro? Anonymkode: 52ec1...c57 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Jeg er på kino alene hele tiden, ingen jeg kjenner vil se samme filmene som meg. Synes det er koselig jeg 😊 Anonymkode: 400b6...753 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Gjør det rett som det er Deilig! Kan ikke være sosial på kino uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Så klart. Du sitter jo ikke å prater med folk under filmen allikevel. Mange som går alene. Anonymkode: 34a3a...169 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Det har jeg gjort mange ganger, har til og med vært på konsert alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Gå og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars Det har jeg gjort mange ganger! Kos deg!0 Anonymkode: 7c5f1...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Jeg synes det er tragisk for meg selv å gå alene ut å spise, museum, utstillinger, kino, ferie osv. Men så lider jeg av å være singel da. Ensom, forlatt og sviktet, uelskbar. Trist og oppgitt. Motløs. X-en fant en annen etter 17 års ekteskap, og holdt på mens vi fremdeles var gift. Det største sviket som jeg kunne oppleve. Anonymkode: a0ebf...425 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars Det har jeg gjort flere ganger. Og på dagtid er det gjerne så få andre at det kjennes ut som en privatforestilling. Skikkelig luksus! Kos deg😊 Anonymkode: 4ad2e...2fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars Kino er en perfekt aktivitet å gjøre alene. Du kan jo ikke snakke med noen der uansett 🤷♀️ Anonymkode: 49a05...068 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars Ja helt innafor. Er selv i perm (de 3 ukene før termin) og benytter muligheten. Anonymkode: 76a18...463 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ndern Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars Helt innafor, har uansett enda til gode å oppleve å være den fullstendig eneste i salen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #13 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er på kino alene hele tiden, ingen jeg kjenner vil se samme filmene som meg. Synes det er koselig jeg 😊 Anonymkode: 400b6...753 Ja, det er nok en litt "smal" film jeg vurderer også. Fransk film om to menn som finner vennskap og ro i naturen. Anonymkode: 52ec1...c57 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 17. mars #14 Del Skrevet 17. mars Hundre prosent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #15 Del Skrevet 17. mars Hvorfor skulle ikke det være "innafor"? Man skal jo ikke snakke sammen på kino uansett, selv om mange par og gjenger tror man skal det. Anonymkode: ff287...b89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #16 Del Skrevet 17. mars Hvorfor må du spørre andre om det er innafor? Skjerp deg! Du må klare å ta egne valg....drit i hva andre synes om deg. Du er jo ikke alene, er nok fler som vil se film. Anonymkode: 6431f...2dc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #17 Del Skrevet 17. mars Jeg foretrekker å gå på kino alene. Bortsett fra hvis det er en barnefilm jeg har lyst til å se. Da inviterer jeg med et par tantebarn som alibi. Anonymkode: 0c440...6f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #18 Del Skrevet 18. mars Selvsagt! Det er bare digg. Anonymkode: 758c6...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #19 Del Skrevet 18. mars Det har jeg gjort mange ganger. Skjønner ikke hva som liksom ikke skulle være "innafor" med det? Du burde slutte å bry deg så mye om hva folk ser på som "innafor" og "utafor". Anonymkode: 6c800...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #20 Del Skrevet 18. mars Jeg går helts kun alene. Hater stresset rundt det å prøve å få til noe planlegging med andre. Blir alltid så mye styr, folk som også kommer for seint, og ingen som vil gå på den kino-lokalene jeg vil til. Det er bare et eneste styr, og går som oftest alene på kino. Da kan jeg spontant dra av gårde om jeg skulle føle for det Anonymkode: bdb85...2ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå