AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Jeg har en kusine som jeg rett og slett ikke liker. Hun er snill, men fryktelig klengete, og jo mer jeg trekker meg unna, jo mer klengete blir hun. Vi bor i samme by så vi møtes i alt av bursdager, jul, osv, men jeg merker at jeg begynner å grue meg til å dra når jeg vet at hun kommer. Hun ringer ofte for å prate om ingenting, og samtalen består av at hun prater i vei og jeg svarer "hm", "ok", "jaha" osv, så jeg lar ofte være å svare når hun ringer. Nå har jeg fått henne helt i halsen, hva gjør jeg? Ps. Hun er gift og har mange venninner så jeg tror ikke hun er ensom. Anonymkode: e5bf2...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Ignorerer, er kald, avvisende, blokkerer, sletter, og om det ikke hjelper sier ifra at du ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Jeg synes du skal si dt som det er, ikke være kald som de over skriver. Vær ærlig og tydelig. Anonymkode: 470f9...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Hun liker deg sikkert bare, men jeg skjønner godt at det er slitsomt. Jeg har en del sånne som jeg har passe kjemi med/lite til felles med, men de vil gjerne ha kontakt. Jeg svarer ganske kort, tar ikke tlf hver gang, men er hyggelig. De har ikke gjort meg noe; det er bare veldig anstrengende. Hadde aldri klart å sagt bent ut at jeg ikke ville ha noen form for kontakt, med mindre de er helt pyton da. Anonymkode: 7ac98...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå