Stor pike Skrevet 18. mars 2024 #41 Del Skrevet 18. mars 2024 Bager inn i treningssalen ja. Hos oss flyter det av bager og jakker, i enkelte deler er det ikke mulig å komme frem! Jeg putter forøvrig bagen min i skap og låser ikke. Vært heldig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 18. mars 2024 #42 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): En dag i fjor hadde jeg glemt lås til skapet, og tok sjansen på å legge igjen to nye håndduker i ulåst skap mens jeg trente. Da jeg skulle dusje var hånddukene borte fra skapet, men ikke sjampo, toalettsaker og hårbørste. For to uker siden hengte jeg håndduken på knaggrekken bak veggen ved dusjen mens jeg dusjet (ikke mulig å henge den i dusjen da den blir våt) og da jeg var ferdig var den borte, og jeg måtte tørke meg med tørkepapir. Forrige uke forsvant min drikkeflaske i stål av merket RAW fra Kitchn mens jeg trente, og navnet mitt stod skrevet med sprittusj på den. Lette overalt i treningssalen og den var borte! Nå har jeg kjøpt en Mummitroll flaske i stål som jeg håper ingen tar. Hva faen feiler folk som holder på sånn? Er det fjortisser med kleptomani, eller voksne folk med dårlig råd som ikke har råd til drikkeflasker? SKAM DERE!!!🖕 Anonymkode: 8dba4...391 Er det ikke låsbare skap der du trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #43 Del Skrevet 18. mars 2024 Man må ha hengelås ts Anonymkode: 8dba4...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #44 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg bruker bare en gammel Imsdal-flaske til vann. Ingen som stjeler den. Og skulle noen ha lyst til det så kjøper jeg bare ny. Det må jeg gjøre med jevne mellomrom uansett. Håndkle har jeg med meg inn i salen (bor i gåavstand fra senteret og dusjer hjemme). Anonymkode: ee2b0...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #45 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg tar som utgangspunkt at alt jeg ikke passer på, kan bli stjålet. Jeg har egne "til og fra treningssenteret"-sko som er så gamle og slitte at ingen vil stjele dem, og skulle det likevel skje, så er det ingen krise 😂 Drikkeflasker er jo nærmest som forbruksvare å regne, så der bruker jeg typiske sykkelflasker fra Tacx, Elite og Camelbak (Podium). Tror nesten aldri jeg har betalt mer enn rundt en femtilapp for en "treningssenterflaske". Det er nok mye mindre sjanse for at en sånn flaske blir stjålet, enn en flaske til flere hundre kroner. De dyre flaskene mine bruker jeg heller hjemme, på jobb eller på tur. De billige flaskene brukes mye og vaskes mange ganger i uka, så de blir jo slitt etterhvert. Anonymkode: 1b282...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå