Gå til innhold

Faen som folk stjeler på treningssenter😡

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kratt_ skrev (8 minutter siden):

Du skrev at du hadde kjøpt ny Mummitroll flaske etter at den andre ble stjelt.. 

Nei, da må du lese hva TS skriver på nytt. Hun hadde en annen flaske før. 

Anonymkode: c10f5...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det mest irriterende er folk som ikke låser skapene så man åpner 80% av skapene og tror de er ledige, men så er de egentlig opptatt. Lås det forbanna skapet!

Anonymkode: e2dcc...b9e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, da må du lese hva TS skriver på nytt. Hun hadde en annen flaske før. 

Anonymkode: c10f5...8fc

okei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har garderobe til treningssenter og badeland sammen, opplevde at handuken og sjampoen min ble stjålet fra badelandet en gang. Ene badevakta fant den klissvåt inni en hylle inne i badelandet etterpå, full med sjampo inni. Så kan være rett og slett at folk er ekkel også...

Anonymkode: 4aff8...a56

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe av det beste med jobben jeg har nå, er privat, velutstyrt  treningslokale. 
Slipper både klåfingrete folk og slibrige menn som #barevilsnakkelitt. Både meg og tingene mine får være i fred.

Anonymkode: f535b...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har jeg heldigvis aldri opplevd. På senteret mitt er det mange som har ulåst skap, har jeg observert, så det virker ikke som noe problem her (Oslo).

Anonymkode: bf318...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ta håndkleet inn i plastpose og ta den med inn i dusjen. Da slipper du at det blir stjålet. 

Anonymkode: a2b14...406

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bytt til et treningssenter der det går voksne folk. Ungjenter stjeler som ravner.

Anonymkode: 7d971...b15

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri sett at noen låser skap engang på sentret jeg trener på :vetikke:

Jeg henger bare bag og ting på en knagg. I gangen kan alle sette igjen innesko og flasker om de ikke gidder dra det med seg hjem.

Anonymkode: 1ed7e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk om det kommer tilsalgs på Finn. 

Anonymkode: a0d8a...585

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det mest irriterende er folk som ikke låser skapene så man åpner 80% av skapene og tror de er ledige, men så er de egentlig opptatt. Lås det forbanna skapet!

Anonymkode: e2dcc...b9e

Det er vel ikke akkurat verre enn å stjele.

Anonymkode: bf318...bd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på en stor Sats i Oslo, nesten hver dag. Har aldri blitt frastjålet noe. Låser som regel skapet, men det kan stå ulåst når jeg er på toalett eller i dusjen osv. Sko står på gulvet, ikke i skap. Aldri noen som har toucha de engang. Bytt treningssenter! Folk som stjeler brukte håndkle?!😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De hånklene er tatt for å være jævlige, enkelt og greit

Anonymkode: 65e87...35f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk stjeler. Å stigmatisere fjortiser eller de fattige blir jo bare feil. Nordmenn er jo blodkjent for å være super naive. I min familje er de vandt med at det som ikke er lenket fast,eller sikret på annet vis er gratis. Norge er ikke kardemomme by lenger. Vi har blitt innhentet av resten av verden. Sån er det for så og si alle andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk frastjålet skoene mine en dag.

Heldigvis hadde jeg selvsagt treningssko på som jeg kunne gå hjem i.

Det var litt trist fordi jeg hadde kjøpt dem dagen før. Etter det har jeg låst alt inn i skapene! Også når jeg dusjet!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som stjeler dessverre.. jeg fikk frastjålet mine treningssko i fra garderoben og en venninne glemte igjen en treningsgenser som lå i resepsjonen på Sats og plutselig var den forsvunnet. Så jeg sørger for å låse alt inn, også skoene jeg kommer i når jeg skal trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Kratt_ skrev (2 timer siden):

Du skrev at du hadde kjøpt ny Mummitroll flaske etter at den andre ble stjelt.. 

Jeg skrev at jeg kjøpte, men det var litt feil skrevet da jeg fikk en Mummitroll flaske i  gave (ønsket meg ny flaske)

Ts

Anonymkode: 8dba4...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor

Hmm... merkelig at noen vil stjeler andres håndkle og vannflaske. Kanskje hun/han glemte å ta med seg håndkle før hun/han dro og forsynte seg med ditt. Ingen unnskyldning, I know, men folk gjør faktisk slikt. En drikkeflaske kan vaskes i oppvaskemaskinen, og sprittusj kan lett fjernes med rødsprit (har jeg hørt) Jeg er alltid forsiktig når jeg er på treningssenter. Jeg låser ingenting inn i noe skap, har det heller i en bag som jeg har med meg inn når jeg trener. Mine ting skal dem ihvertfall ikke klare å stjele! :fornøyd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gikk på barneskolen med noen som alltid stjal (ja alle elever og lærere var klar over hvem det var).

Garderober måtte alltid låses.

Etter 7 år med dette, ja jeg vokste opp med å alltid anta at det finnes noen som stjeler og jeg går aldri fra noe som helst.

Anbefaler deg å lære av feil, alltid ha med deg lås. Alltid. 

Anonymkode: b9869...caa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På treningssenteret der jeg går henger faktisk skohornet fast til en av benkene med en liten kjetting. Nettopp fordi de har blitt stjålet gjentatte ganger tidligere. 

Men hvem pokker gidder å stjele skohorn liksom??! Dette burde vel ikke koste så mange kronene å kjøpe selv. Har man råd til å betale for treningssenter, så burde man selvfølgelig hatt penger nok til å kjøpe alle sånne ting selv altså! 

Anonymkode: bfd1c...453

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...