AnonymBruker Skrevet 17. mars #41 Del Skrevet 17. mars Elsker min frisør! "samme som alltid?" er nesten det eneste hun sier ❤️ er ofte helt utslitt når jeg er der, og hun lar meg bare sove i stolen når hun vasker og kurer håret, eller lar meg bare lukke øyne og slappe helt av mens jeg ligger på benken og hun fikser øyenbrynene mine. Når hun klipper er hun helt stille og har på helt avslappende rolig musikk. Føler meg som en helt ny person når jeg drar der fra 🥰😂 hun flyttet arbeidsplass så jeg må kjøre 20 min ekstra, men 110% verdt det!! 😅 Anonymkode: 42b82...1b4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #42 Del Skrevet 17. mars 4 hours ago, AnonymBruker said: Liker å klippe meg hos en mann. Ikke så mye smalltalk da Anonymkode: b7bce...d0b De siste seks årene har jeg gått utelukkende til mannlige frisører, og observert andre mannlige frisører i salongene. Det er mye smalltalk da og. Anonymkode: c59a4...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #43 Del Skrevet 17. mars 10 hours ago, AnonymBruker said: Da kan du ikke forklare hva du vil ha heller om frisøren tar av i en annen frisyre. Jeg vil ikke ha mobil eller blad. Jeg vil ha fred og ro. Har opplevd å bli spurt om hva jeg skal i helga, til st.hans, til jul, har jeg bakt, er jeg gift, hvor mange barn har jeg. Jeg inviterer ikke til prat. Vil kun fikse håret, bli fornøyd, betale og gå derfra. Det er mange år mellom hver gang jeg drister meg dit, for min erfaring er dårlig. Kvinnfolk kjadrer for mye og sikkert enda mer sammen når jeg har gått igjen. Liker det virkelig ikke! Anonymkode: 87a54...445 Mannfolk snakker også. Som jeg skrev over. De siste seks årene har jeg kun blitt klippet av menn, og jeg følger med på de andre mannlige frisørene. De skravler i vei. Men mannlige frisører gjør mer spennende ting med håret mitt enn «beachy look» som en del damer ofte liker å gjøre. Anonymkode: c59a4...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #44 Del Skrevet 17. mars Jeg tester tempen ved å småprate litt først, man merker MED EN GANG om kunden er gira på å snakke eller ha det stille. Så blir det enstavelsesord-svar så snakker jeg ikke videre. Anonymkode: d60a2...fbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #45 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tester tempen ved å småprate litt først, man merker MED EN GANG om kunden er gira på å snakke eller ha det stille. Så blir det enstavelsesord-svar så snakker jeg ikke videre. Anonymkode: d60a2...fbe Så bra...du klarer å ta et hint. Jeg har møtt på frisører som et helt motsatt, legger seg borti ALT. Spør om alt... Nå har jeg funnet et sted der jeg går, uten masse spørsmål. Anonymkode: 28062...970 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #46 Del Skrevet 18. mars Jeg tar frem mobilen og begynner å spille, har funket for meg hver gang Anonymkode: d7fe5...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fillerye Skrevet 18. mars #47 Del Skrevet 18. mars Hater det jeg også. Spør alltid om ting de ikke har noe med. klipper heller håret selv. Så kan jeg heller gå litt oftere til tannlegen. Mye viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. mars #48 Del Skrevet 18. mars Jeg synes jeg er heldig, som har en frisør eller to, som jeg klikker godt med ^^, Var veldig stille før, men alltids greit å «utvide» seg selv litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #49 Del Skrevet 18. mars Som sagt jeg tilpasser meg. Man merker fort om dem vil snakke eller ikke. Vi snakker for å være hyggelig. Dere aner ikke hvor mange som er til frisøren for at dem er ensom. Man merker hvem som er her for å slå av en prat. Ikke bare for å stelle seg på håret. Og det er bare å si det. Jeg er litt sliten i dag. Vil bare fikse håret. Vi blir ikke fornærmet av det. Bare si det. Anonymkode: cc1cc...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #50 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Da kan du ikke forklare hva du vil ha heller om frisøren tar av i en annen frisyre. Jeg vil ikke ha mobil eller blad. Jeg vil ha fred og ro. Har opplevd å bli spurt om hva jeg skal i helga, til st.hans, til jul, har jeg bakt, er jeg gift, hvor mange barn har jeg. Jeg inviterer ikke til prat. Vil kun fikse håret, bli fornøyd, betale og gå derfra. Det er mange år mellom hver gang jeg drister meg dit, for min erfaring er dårlig. Kvinnfolk kjadrer for mye og sikkert enda mer sammen når jeg har gått igjen. Liker det virkelig ikke! Anonymkode: 87a54...445 Skal du bare sitte og glo på ditt eget speilbilde da? Jeg foretrekker å ikke snakke, men kan gjerne bruke mobilen litt mens de klipper bak/sider. Anonymkode: 7472a...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #51 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det som slår meg, er hvor uhøflige dere er. Hvor mye koster det å være litt hyggelig mot frisøren? Det er vel bare vanlig folkeskikk. Det jeg gjør, er at jeg velger frisører jeg liker, som jeg har noe å snakke om med. Anonymkode: 1c1d5...055 Men det er superkleint å bli spurt ut av frisøren, og så skal jeg sitte og legge ut om at jeg skal på påskeferie til hytta og hvem som skal være med og - når jeg vet at de gir blanke faen i påskeferien min og bare spør fordi de må. Anonymkode: 7472a...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #52 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal du bare sitte og glo på ditt eget speilbilde da? Jeg foretrekker å ikke snakke, men kan gjerne bruke mobilen litt mens de klipper bak/sider. Anonymkode: 7472a...3f7 Usikkerheten din som snakker....jeg følger med på klippingen og alt annet rundt meg Å se på mobilen er det siste jeg gjør. Men nå er jo jeg i 40-åra, så bruker ikke tid på den slags. Anonymkode: 28062...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #53 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva når du spør en ufrivillig barnløs eller en som har mistet et barn hvor mange barn de har, da? ... Anonymkode: 0a13a...7d8 Ja, der kommer den... man kan jo krenke noen.... "sukk" Anonymkode: 92662...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #54 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, der kommer den... man kan jo krenke noen.... "sukk" Anonymkode: 92662...741 Kanskje man ikke blir så krenket men veldig lei seg. Du mangler visst litt fintfølelse. Anonymkode: 0a13a...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #55 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Usikkerheten din som snakker....jeg følger med på klippingen og alt annet rundt meg Å se på mobilen er det siste jeg gjør. Men nå er jo jeg i 40-åra, så bruker ikke tid på den slags. Anonymkode: 28062...970 Jeg er i 60-åra. Er ikke sååå mye soennende å glo på i salongen, leser heller nyheter eller jobbsaker imens. Anonymkode: 7472a...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #56 Del Skrevet 18. mars Jeg synes det er koselig å skravle med frisøren. Hun forteller om seg og sitt, jeg jatter med. Jeg vet snart alt om hva hunden hennes har vært igjennom av sykdom, undersøkelser og behandlinger. Frisøren vet litt om meg også, men ikke på i nærheten av hva jeg vet om henne og familien. Anonymkode: 57fea...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. mars #57 Del Skrevet 18. mars Samme med taxisjåfører. Just saying. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 18. mars #58 Del Skrevet 18. mars Min mor og bestemor gikk til en «grå mus» av en frisør. Jeg føler mange frisører skal ha en veldig fresh frisyre, og være litt fremme, men hun her så veldig «vanlig» ut, i mangel på bedre beskrivelse. Hun var helt fantastisk ifølge mine familiemedlemmer 🥰 Ikke noe mas, stille og rolig. Perfekt for min mor å gå dit etter en stressende dag på jobben, for hun her var faglig veldig dyktig, men lite fokus på salg, og enda mindre på prating. Jeg aner ikke om dette går igjen, men en kunne nesten se på henne at hun var introvert. Det kan en jo ikke på alle, men mulig det er en løsning. Se etter grå mus 🤣🙈 Eventuelt kan en selvsagt si til frisøren at en har hatt en lang dag/uke, og ikke er så pratsom. Jeg vet om folk i serviceyrker som gjerne prater, men setter også pris på litt pause de også i hverdagen og gjerne tilpasser det til kundene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå