AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #21 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er fin tankegang som dessverre ikke er applikabel i realiteten. Så og si ingen får til å tenke slik uten ekte, vanskelige følelser rundt livet sitt. Om man skulle tenke slik, så er det sikkert beroligende i 1 minutt, før følelsene blusser opp igjen. Anonymkode: 65655...526 For min del er dette nok en tankegang som varer lenger enn ett minutt, noe jeg også tror gjelder munker i Tibet og mennesker som betrakter livet i perspektiv uten å hive seg på "må ha"-tankegangen; om man skulle ha all verdens rikdommer - hvilken rolle spiller det når livet likevel har en slutt, og alt man måtte samle opp; all denne streben etter lykke som folk drømmer og slåss om, vil være glemt om 200 år ...? Livet blir så uendelig mye mindre komplisert når man tenker slik, og der andre sliter med angst, ser jeg på stjernehimmelen og vet at jeg er trygg i verden jeg lever i; at uansett hva som enn måtte skje, er det ingenting å være redd for. - B. Anonymkode: d3da8...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #22 Del Skrevet 17. mars 2024 Nei, dessverre Anonymkode: 67e86...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 17. mars 2024 #23 Del Skrevet 17. mars 2024 Ja, i grunnen. Hender jo iblandt at jeg føler jeg ikke strekker til, men da gjør jeg enten noe med det eller godtar at sånn ble det bare denne gangen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #24 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette er fin tankegang som dessverre ikke er applikabel i realiteten. Så og si ingen får til å tenke slik uten ekte, vanskelige følelser rundt livet sitt. Om man skulle tenke slik, så er det sikkert beroligende i 1 minutt, før følelsene blusser opp igjen. Anonymkode: 65655...526 Det sier ganske mye om hvor vanskelig du har det, når du ikke engang kan tro på at noen har det slik på ekte. Fine tankeganger kan vi alle få. Hjernen vår er laget slik at den kan forandre seg hele livet. Den blir til det du lærer og repeterer for den. Anonymkode: 057d5...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 18. mars 2024 #25 Del Skrevet 18. mars 2024 Nei absolutt ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #26 Del Skrevet 21. mars 2024 Nei til alt. Anonymkode: 0b3e2...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå