Gå til innhold

Jeg har ikke behov for sosial kontakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som er slik? 

Jeg bryr meg ikke om venner eller familie. Jeg kan være alene hele tiden uten å være ensom. Å scrolle på nettet fyller opp hele sosial-o-meteret mitt, som ikke er så veldig stort i utgangspunktet.

Anonymkode: 817e7...28e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det når du må ut da? På butikk, hente post og andre dagligdagse ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (Akkurat nå):

Hvordan er det når du må ut da? På butikk, hente post og andre dagligdagse ting?

Hva mener du? Jeg føler meg helt OK når jeg gjør slike aktiviteter. Jeg har ikke sosial angst, hvis det var det du lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har grei kontakt med min mor, barn og kjæreste.  Har en jobb hvor jeg har en del kontakt med mennesker og andre ansatte.  Men ellers har jeg ikke hatt behov for så mange venner.. Er godt voksen i dag,  og tenker at jeg har det bra slik jeg har det.  Trenger en del tid for meg selv også.  Tidligere i livet har det vært litt flaut at jeg ikke har hatt mange venner.  

Anonymkode: 67f17...e2e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lever greit med det og ikke har sosial angst som hindrer deg, du bare velger å være for deg selv, ja så er det fint det. Jeg er mye alene inne i huset, har lite behov for sosial kontakt hverken med familie eller venner (det har jeg knapt). Men, nå har jeg naboer som er veldig greie og vi snakker som oftest litt når vi møtes utenfor og det holder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gode venner, og treffer de stort sett ukentlig. Snakker med min mor 2-3 ganger ila uka, hun bor langt unna. Men jeg er stort sett alene, og trives med det. Synes det er flaut at andre fremhever dette, og ønsker ikke fokusering på det. Er syk og lever med store begrensninger. Tror nok dette ville vært tøffere for en ekstrovert, sosial person å takle. Sånn sett er jeg «glad» for at jeg er som jeg er; takler ting litt annerledes tror jeg.

Anonymkode: de97d...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Noen andre som er slik? 

Jeg bryr meg ikke om venner eller familie. Jeg kan være alene hele tiden uten å være ensom. Å scrolle på nettet fyller opp hele sosial-o-meteret mitt, som ikke er så veldig stort i utgangspunktet.

Helt enig. I sommer reiste mann og barn bort i 2 uker. Den ene uken hadde jeg ferie. Jeg snakket nesten ikke med noen og jeg koste meg sånn 😉

Anonymkode: 6d503...769

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...