AnonymBruker Skrevet 17. mars #21 Del Skrevet 17. mars Jeg å bare stikker. Jeg hater å si ha det. Da skal det nei. Ikke dra. Også skal det klemming. Noe jeg hater. Så nei jeg bare stikker når jeg får nok. Så enkelt. Ikke noe mer enn det. Anonymkode: 0dd34...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #22 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg å bare stikker. Jeg hater å si ha det. Da skal det nei. Ikke dra. Også skal det klemming. Noe jeg hater. Så nei jeg bare stikker når jeg får nok. Så enkelt. Ikke noe mer enn det. Anonymkode: 0dd34...b0a Så ego. Anonymkode: be988...6d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #23 Del Skrevet 5. april Er man på byen så bør man gi beskjed, både så folk vet at det ikke har hendt en noe (særlig som kvinne) og at andre ikke bruker kvelden på å lete etter deg. Er man en stor gjeng så er det gjerne ikke like krise siden en ikke kan holde styr på alle, men er man få så burde man - særlig om en er den som hoster/inviterer. Koster en ikke mer enn et par sekunder å sende en melding om at en drar hjem. Har en venninne som har gjort dette så mange ganger nå. Jeg har null interesse av å være aleine på byen, jeg drar ut for å være sosial med vennene mine og hadde gjerne sluppet å vente en time på neste buss om hun hadde gitt beskjed når hun dro. Det typiske er at hun skal kjøpe øl eller gå på do for å så aldri bli sett igjen, eller at vi står i barkøen og plutselig er hun vekke. Jeg passer alltid på at vennene mine ikke blir etterlatt om vi ikke har sett dem en stund eller bytter utested. Hun gjør ikke sånt, og det er ille nok til at jeg tenker jeg ikke vil være med neste gang. Selv i bursdagen hennes ville hun heller henge med fremmede enn vennene sine som brukte hele kvelden på å prøve å finne henne for at hun så bare stakk igjen hver gang. Hvorfor invitere andre med deg ut da? Anonymkode: 2ef04...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå