Gå til innhold

Kva er det finaste ein venn har gjort for deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, kva er det finaste ein venn eller ei venninne har gjort for deg? :) 

For meg er det ikkje noko grand gestures ala reise til Dubai eller noko, men: 

• tilga meg noko ekstremt dumt eg hadde gjort mot henne
  • gav meg gratis ved då eg var kald og fattig
  • ei anna lot meg bu på sofaen då eg var nyinnflytta (og forvirra!) i hovudstaden

Anonymkode: 62832...890

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk langt i prosessen om å bli fosterforeldre til sønnen min. Det ble ikke noe fosterhjem, men at de vurderte det var veldig stort. De ble besøkshjem til han istedet.

Anonymkode: 4650f...35b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sang til 30 årsdagen som min nærmeste hadde spilt og sunget inn til meg. 🥰

Anonymkode: de9f2...1ec

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et forhold jeg måtte ut av som ung mamma. Hun skulle kjøpe leilighet i den tiden, og for å hjelpe meg ut av forholdet kjøpte hun istedenfor en toroms, som planen var, en fireroms for å kunne huse meg og mitt barn også en periode, selv om det innebar at hun måtte betydelig ned i standard. Dette fordi hun visste at jeg måtte ut av det forholdet, men at jeg gruet meg fryktelig til det, fordi mannen ville klikke fullstendig. At jeg måtte bort var jo fordi han ikke var helt normalt skrudd sammen. 

Hun var fri og barnløs, og gjorde dette for en venninne med barn, selv om hun da plutselig fikk et barn i boligen også. Samt en crazy eks å forholde seg til. 

Jeg bodde med henne et år, til far til mitt barn roet seg ned med trakassering. Ikke bare bodde vi der, men hun støttet meg gjennom den vanskelige perioden. Det er så unikt og fantastisk gjort av henne at jeg aldri kommer til å glemme dette. ❤️

Anonymkode: 347f7...d36

• Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg var i et forhold jeg måtte ut av som ung mamma. Hun skulle kjøpe leilighet i den tiden, og for å hjelpe meg ut av forholdet kjøpte hun istedenfor en toroms, som planen var, en fireroms for å kunne huse meg og mitt barn også en periode, selv om det innebar at hun måtte betydelig ned i standard. Dette fordi hun visste at jeg måtte ut av det forholdet, men at jeg gruet meg fryktelig til det, fordi mannen ville klikke fullstendig. At jeg måtte bort var jo fordi han ikke var helt normalt skrudd sammen. 

Hun var fri og barnløs, og gjorde dette for en venninne med barn, selv om hun da plutselig fikk et barn i boligen også. Samt en crazy eks å forholde seg til. 

Jeg bodde med henne et år, til far til mitt barn roet seg ned med trakassering. Ikke bare bodde vi der, men hun støttet meg gjennom den vanskelige perioden. Det er så unikt og fantastisk gjort av henne at jeg aldri kommer til å glemme dette. ❤️

Anonymkode: 347f7...d36

Wow! 🤩

Anonymkode: 62832...890

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...