AnonymBruker Skrevet 4. januar #41 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 22.27): Jeg har et helt normalt utseende. Verken stygg eller pen. Er du feit? Anonymkode: 2cd71...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #42 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du feit? Anonymkode: 2cd71...c39 Hold kjeft. Anonymkode: ff644...520 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #43 Del Skrevet 4. januar Jeg hadde en kjæreste på vgs som sa at kameraten hans hadde sagt at han ikke burde bli sammen med meg fordi jeg var for stygg . Aner ikke hvorfor kjæresten fortalte det til meg 😳🙈 Anonymkode: daf38...25d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 5. januar #44 Del Skrevet 5. januar (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg hadde en kjæreste på vgs som sa at kameraten hans hadde sagt at han ikke burde bli sammen med meg fordi jeg var for stygg . Aner ikke hvorfor kjæresten fortalte det til meg 😳🙈 Anonymkode: daf38...25d Kanskje han sa det for å knekke selvtilliten din. Endret 5. januar av Sannhetsøkende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 5. januar #45 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 22.27): Jeg har et helt normalt utseende. Verken stygg eller pen. Anonymkode: 5485f...b7a Du er sikkert penere enn du tror. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #46 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 22.14): Han sa ikke noe spesielt der og da. Men dagen etter sa venninna mi at han hadde sagt til henne, at jeg var noe av det styggeste han hadde sett, j vel så syns han det. Men hva var poenget med å si det til meg? Det var ikke noe jeg hadde behov for å vite, Anonymkode: 5485f...b7a Jeg tenker han sa det motsatte. Du var noe av det peneste han har sett og hun ble pizzt. 2 kjemperøde flagg her. Anonymkode: 48eff...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #47 Del Skrevet 5. januar Han jeg var sammen med på videregående fortalte at alle vennene hans synes jeg var pen, unntatt en som syntes jeg var helt ordinær. Rart å fortelle, men greit nok. Men sistnevnte var kanskje ikke den beste vennen, for han prøvde seg på meg mens vi fortsatt var sammen 😅 Poenget er at noen sier motsatt av det de mener av forskjellige årsaker, ofte misunnelse eller sjalusi. Anonymkode: 7d60f...87f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #48 Del Skrevet 5. januar Han er kommende konemishandler. Hadde kuttet kontakt. Anonymkode: 30004...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5. januar #49 Del Skrevet 5. januar Sententia skrev (På 16.3.2024 den 22.19): Venninna di er en idiot av to årsaker: 1. At hun sier det til deg 2. At hun blir værende med en fyr som snakker sånn om vennene hennes Det vennskapet hadde jeg lett droppet. Tenker jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #50 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han jeg var sammen med på videregående fortalte at alle vennene hans synes jeg var pen, unntatt en som syntes jeg var helt ordinær. Rart å fortelle, men greit nok. Men sistnevnte var kanskje ikke den beste vennen, for han prøvde seg på meg mens vi fortsatt var sammen 😅 Poenget er at noen sier motsatt av det de mener av forskjellige årsaker, ofte misunnelse eller sjalusi. Anonymkode: 7d60f...87f Opplevd det samme. Var en som sa til meg en en annen venn at vi var helt ordinære. Han var ikke hyggelig mot meg ellers heller. Gikk mye bak ryggen min og slang dritt om meg. På en fest derimot hvor han var full fikk jeg mye skryt og han så på meg hele tiden. Anonymkode: b0e2d...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #51 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 22.14): Han sa ikke noe spesielt der og da. Men dagen etter sa venninna mi at han hadde sagt til henne, at jeg var noe av det styggeste han hadde sett, j vel så syns han det. Men hva var poenget med å si det til meg? Det var ikke noe jeg hadde behov for å vite, Anonymkode: 5485f...b7a Hva du hadde behov for, visste ikke den som sa det. Anonymkode: d2540...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 6. januar #52 Del Skrevet 6. januar Minner meg om en fyr jeg datet. Han virket grei og oppegående helt til han møtte bestevenninna mi. Hun er overvektig ja, men hva så. Han gjorde "stor ræv" tegn bak ryggen hennes og sa etterpå at "fyfaen, hun var feit". Jeg mistet respekten umiddelbart og dumpet idioten. Og jeg har ALDRI sagt grunnen til venninna mi. Det gjør man bare ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå