Gå til innhold

Møtte den nye typen til venninna mi, for første gang.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det din ekte venninne? 

Virker ikke god hu

Anonymkode: 58a15...eae

Ikke nå lengre. 

Anonymkode: 5485f...b7a

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannhetsøkende skrev (7 minutter siden):

Hva skal man med fiender når man har sånne venner?

Seriøst. Dropp den kjerringa. Hun er ingen venninne. Sånt sier man faktisk bare ikke. Høres faktisk ut som hun er sjalu. Hvordan ser venninna di ut?

Lyst hår, litt smålubben.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Han sa ikke noe spesielt der og da. Men dagen etter sa venninna mi at han hadde sagt til henne, at jeg var noe av det styggeste han hadde sett, j vel så syns han det. Men hva var poenget med å si det til meg? Det var ikke noe jeg hadde behov for å vite,

Mulighet: Det kan være at "typen" til din venninne sa noe fint om deg som hun kanskje ble sur og sjalu for, være seg personlighet, intelligens, utseende eller annet. Da kan din"venninne" oppfatte deg som trussel, og forsøker å få sin kjæreste til å fremstå i et dårlig lys overfor deg. Uansett har din venninne dratt opp det berømte røde flagget. Mvh, Mann.

Anonymkode: 9d3c0...fc7

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedregel: Hvis man lager en tråd med venninne i tittelen på kg, er det som regel ingen venninne. 

Anonymkode: fcdc8...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøh... Hva tenkte hun at du skulle gjøre med den informasjonen, for det første? For det andre, hvorfor gidder hun å være sammen med noen som snakker sånn om vennene hennes. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mulighet: Det kan være at "typen" til din venninne sa noe fint om deg som hun kanskje ble sur og sjalu for, være seg personlighet, intelligens, utseende eller annet. Da kan din"venninne" oppfatte deg som trussel, og forsøker å få sin kjæreste til å fremstå i et dårlig lys overfor deg. Uansett har din venninne dratt opp det berømte røde flagget. Mvh, Mann.

Jeg har alt en samboer. Så forstår ikke hvorfor jeg skulle være noen trussel.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan fortalte "venninnen" dette da? Beklaget hun på hans vegne, eller hvordan og hvorfor tok hun det opp? Hva var hennes tanker rundt det hun fortalte?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har alt en samboer. Så forstår ikke hvorfor jeg skulle være noen trussel.

Det stopper ikke tanker på villspor. Vrangforestillinger kan oppstå raskt, spesielt ved nyforelskelse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart vi menn blir usikre på hva vi skal gjøre og si rundt kvinner. En mann med denne typen oppførsel får seg altså kjæreste. Da høres det jo ut som det merkelig nok er innafor å si. Blir ikke klok på dette. Høres ikke ut som mye til venn ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

hvordan fortalte "venninnen" dette da? Beklaget hun på hans vegne, eller hvordan og hvorfor tok hun det opp? Hva var hennes tanker rundt det hun fortalte?

Ingen beklagelse. Hun bare sa det helt ut av det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 minutt siden):

Ikke rart vi menn blir usikre på hva vi skal gjøre og si rundt kvinner. En mann med denne typen oppførsel får seg altså kjæreste. Da høres det jo ut som det merkelig nok er innafor å si. Blir ikke klok på dette. Høres ikke ut som mye til venn ts.

Alle som svarer i tråden fordømmer det denne typen sa og venninnen som viderefortalte det...

...og du får det til å bli at det er innenfor å si dette?

Anonymkode: 72cda...9fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Majer said:

Hva er du usikker på? 

Anonymkode: f67e3...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er du usikker på? 

Hva som er bra oppførsel og ikke. En skulle tro at menn med dårlig oppførsel ikke drar damer og at menn med god oppførsel drar damer. På den måten kan man samle inn data for å finne ut hva som er god oppførsel

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alle som svarer i tråden fordømmer det denne typen sa og venninnen som viderefortalte det...

...og du får det til å bli at det er innenfor å si dette?

Altså han gjorde det og har kjæreste. Ofte forskjell på hva man sier man ønsker og hva man faktisk ønsker

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Majer said:

Hva som er bra oppførsel og ikke. En skulle tro at menn med dårlig oppførsel ikke drar damer og at menn med god oppførsel drar damer. På den måten kan man samle inn data for å finne ut hva som er god oppførsel

Altså han gjorde det og har kjæreste. Ofte forskjell på hva man sier man ønsker og hva man faktisk ønsker

Er vel dessverre sånn at mange kvinner, kanskje spesielt usikre kvinner, tiltrekkes av bad boys. Av ulik grad. Jeg er med deg, jeg. Jeg vil jo ha en partner som kan oppføre seg som folk. Har heldigvis det også. I TS sitt tilfelle - eller venninnen hennes sitt tilfelle, håper jeg at de ikke lengre er sammen. Hadde ikke kostet meg fem øre å bryte med noen som snakket om andre mennesker sånn, spesielt ikke noen jeg er glad i. Men hun venninna høres jo heller ikke helt god ut, hun hadde vel strengt talt ikke trengt å si noe til TS. Det er jo også ekstremt ufint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (6 minutter siden):

Det er tydelig at han enten ikke viste sine sanne sider før ts sin (eks)venninne var blitt sammen med ham... eller, han og dama har akkurat samme dårlige holdninger og derfor fant sammen.

Men du, du hadde vel ikke ønsket deg en dame som oppfører seg slik ts sin (eks)venninne behandler andre, gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lyst hår, litt smålubben.

Har du nevnt dette til samboeren din? Syns det er rart venninna di ikke ble sint på kjæresten sin for å si noe så stygt om venninna si. Eller så er det venninna di som er skada i hodet og lyver. Hvordan var ham mot deg da du møtte han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, xQueenKx said:

Øøh... Hva tenkte hun at du skulle gjøre med den informasjonen, for det første? For det andre, hvorfor gidder hun å være sammen med noen som snakker sånn om vennene hennes. 

Ja hvis jeg hadde vært TS så hadde jeg enten avsluttet vennskapet eller begynt å sette griller i hodet på henne så hun slo opp med tullingen :)

Anonymkode: 48589...0ae

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hva var poenget med å si det til meg? 

Kanskje du forstår det om jeg fortelle deg min tilsvarende historie. 

Jeg har vært populær blant menn, og har bestandig hatt svært attraktive kjærester, bortsett fra en jeg falt for fordi han var så snill. Traff ham gjennom syk venninne han stadig hjalp og støttet en vanskelig tid for henne. Dette imponerte meg, og jeg falt etterhvert for ham på grunn av hans gode hjerte. Mannen var ikke akkurat heldig med utseende, og folk var ærlig talt ikke så snille angående dette. Det kom en del kommentarer som jeg forstår at såret ham. "Henne klarer du ikke beholde!", "Du er ikke i hennes liga!", "Har du noen millioner vi ikke vet om?". 

Uansett, vi var forelsket likevel, og jeg møtte etterhvert hans bestekompisen som hadde vært bortreist en tid. Dagens etter sa han til meg "Kompisen min synes ikke du er noe pen. Du er ganske hyggelig mente han, men ikke noe pen." 

Jeg hadde ikke spurt hva kompisen mente om meg engang, og om dette var fakta burde han jo vært fintfølende til å ikke si det til meg. Det er jo bare å ha dårlige sosiale antenner. 

Så hvorfor sa han dette til meg? Og hvorfor sa din venninne dette til deg? Nøyaktig samme årsaken vil jeg anta, for slikt sier man ikke til folk, bortsett fra når man har....

Anonymkode: 00dae...22e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! 

Det var spesielt 

Anonymkode: 42f96...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke typen har sagt det. Men at din «venninne» er eiesyk og tror at alle andre synes typen hennes er fantastisk. 

Anonymkode: dfce7...4f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...