AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Uskikker på om jeg er 11 eller 12 dpo i dag. Tok test i går som var svaaaak. Hadde forventet en sterkere strek i dag, men synes den ser lik ut😔 Dårlig tegn? Anonymkode: 84dae...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Hcg fordobler seg ikke hver dag så man kan ikke forvente å se forskjell fra dag til dag. Slutt å stress. Gi kroppen tid til å jobbe så får du svar tidsnok. Testing hver dag er bortkastet. Anonymkode: 06f6f...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Du er nok enten gravid eller ikke. Bruk samletråden. Anonymkode: b08b7...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Uskikker på om jeg er 11 eller 12 dpo i dag. Tok test i går som var svaaaak. Hadde forventet en sterkere strek i dag, men synes den ser lik ut😔 Dårlig tegn? Anonymkode: 84dae...17c Hei😊 Jeg er i helt lik situasjon som deg. 12 eller 13 dpo, svake streker i går, like svake streker i dag. Anonymkode: 20cd3...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei😊 Jeg er i helt lik situasjon som deg. 12 eller 13 dpo, svake streker i går, like svake streker i dag. Anonymkode: 20cd3...a81 TS her. Hvilken test bruker du?☺️ Utrolig frustrerende… krysser fingrene for at vi begge får sterkere tester🙏 Anonymkode: 84dae...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er nok enten gravid eller ikke. Bruk samletråden. Anonymkode: b08b7...570 Tja, gravid eller ikke. Skjønner jo at dette spørsmålet handler mer om økning av hcg enn positiv eller negativ test. Anonymkode: 0b460...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars Gi det noen dager og test igjen ❤️ Anonymkode: 4d38d...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja, gravid eller ikke. Skjønner jo at dette spørsmålet handler mer om økning av hcg enn positiv eller negativ test. Anonymkode: 0b460...c92 Økning av hcg her kan ingen svare på da det er 100% individuelt hvordan hcg stiger. Hcg dobler seg ca hver 48t frem til den når 1200, etter det dobler den seg ca hver 96t.. Men alt er ca... så ingen kan si enten eller basert på 2 svake tester tatt innenfor samme doblingsvindu.. Og ingen kan si om det er dårlig tegn eller ikke.. Anonymkode: 06f6f...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her. Hvilken test bruker du?☺️ Utrolig frustrerende… krysser fingrene for at vi begge får sterkere tester🙏 Anonymkode: 84dae...17c Jaaa, veldig!!🫠 Jeg bruker «make sure» ikke tidlig test. Anonymkode: 20cd3...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå