AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Jeg og en kollega ble kjent, og på fest litt kyssing. Etterpå så spurte jeg hva han søker da sa han jeg vet ikke, litt usikkert. Så sa han om jeg ligger med deg så blir jeg attracted, men jeg vet ikke angående forhold. Han sa noe om flytting osv. likevel sa han etterpå: men jeg vil spise sammen med deg en dag lunsj på jobb. Hva vil han? Han sier han har avsluttet et ff forhold. Og at det var uvant med fysisk kontakt så tidlig. Så sa han men jeg er med på nach en dag han inviterer meg. Vil han bare ha en jobbflørt? Vet ikke en gang om han er singel, i og med jeg får ikke helt svar fra ham. Anonymkode: 3b638...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Vil du være i en slik relasjon? Anonymkode: c6863...0c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil du være i en slik relasjon? Anonymkode: c6863...0c3 Jeg har sagt til ham jeg søker et seriøst forhold, om han har dame så er det enda verre... han ville være hos meg og ikke hos han selv på nach. Anonymkode: 3b638...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vil du være i en slik relasjon? Anonymkode: c6863...0c3 Jeg liker ham godt Anonymkode: 3b638...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Dette hadde jeg droppet. Han er ikke interessert nok i deg så balansen blir skjev og det er lett å ende opp med å bli såret. Anonymkode: a8011...2dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Han vil bare ha deg til køys. Så fort han får det, er det over. Han er ikke interessert i noe mer. Han prøver ikke engang hardt nok til å få deg til køys. Dropp fyren og behold verdigheten din☺️ Anonymkode: 0b05b...422 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars 🏃♀️ ruN🔺 1.Får ikke svar 2.DU må spørre 3.Han er usikker og gir smuler... / Du er usikker før noe egentlig har startet, 🔺 Anonymkode: 91756...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette hadde jeg droppet. Han er ikke interessert nok i deg så balansen blir skjev og det er lett å ende opp med å bli såret. Anonymkode: a8011...2dd Men hvorfor spør han meg ute på lunsj da på jobb? Anonymkode: 3b638...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå