AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Del Skrevet 15. mars 2024 Jeg har prøvd å bli gravid et par måneder - men har ikke lykkes enda. Jeg er 26 år. For noen dager siden ble puppene mine skikkelig ømme. "Såre" liksom. Jeg har hatt det noen ganger før mensen tidligere. Men ikke på dette nivået. Det er vondt å løpe og jeg kjenner det hele tiden "hvis jeg kjenner godt etter" Kan det være et tegn på graviditet? Jeg er i så fall snart 4 uker på vei i følge sånn kalkulator. Men tenkte at det kanskje var litt tidlig å få noen psymtomer? Jeg har ikke lyst til å ta noen test før dagen etter at jeg skulle fått mensen. Det er på mandag.. Er litt usikker da jeg ikke kan så mye om dette Anonymkode: 25cef...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiLi Skrevet 15. mars 2024 #2 Del Skrevet 15. mars 2024 Hei. Jeg fikk ømme pupper ganske umiddelbart når jeg ble gravid med førstefødte, før jeg kunne teste meg 😊Men såvidt jeg husker så var det skikkelig ømt, jeg trengte ikke å kjenne etter 😄 Ønsker det all verdens lykke til, dette er kjempespennende!!! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Del Skrevet 15. mars 2024 Jeg fikk også ømme bryst noen dager før IKM dato. Men tenkte ikke så mye over det, da jeg som regel alltid har ømme bryst ca 1 uke før mensen. Så det er egentlig bare å vente å se om mensen kommer eller ikke😅 Anonymkode: 0d6b8...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. mars 2024 #4 Del Skrevet 16. mars 2024 Om det er pga gravid så vil du få positive test nå. Sp ta en test 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Del Skrevet 16. mars 2024 Om symptomene skyldes graviditet vil du få utslag på test. Anonymkode: c5426...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå