Gå til innhold

Kvinner Ca.40+ med handlevogn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo. Stort sett bestandig mellom 07 og 22.alle dager.

Anonymkode: 3bff5...e10

Ha ha 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 42 og har brukt handlevogn to ganger i mitt liv tror jeg. Jeg bruker sånn plastkurv du også kan dra etter deg. 

Nå er du på kanotur ts. 

Anonymkode: b6792...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror at når vi blir eldre så svekkes syn og hørsel, noen får bedre tid, og kvinner er mer sosiale enn menn.

Men ja, jeg har merket meg at det er noen som «parkerer» midt i krysset mellom hyllene på butikken for å ta en telefon, slarve med en venninne eller bare tenke litt over livet. Når noen kommer bak og gjerne vil fram så må man be dem en og to ganger om å tre tl side.

Og disse er oftere kvinner på 45/50+ enn småbarnsforeldre.

Anonymkode: d70e6...31b

Det er så,men alle var vel ikke "68,hippie, loker på hasj " snart 60 år senere.  Her er det snakk om logikk,noe de fleste ikke har lengre. 

Ser folk i butikken som faktisk har både jobb,bil og familie. Må da pokker ha et våkent øyeblikk ute blant andre. Ikke bare stå med vogna på tvers å si Ø NAMM Ø NAMM Ø NAMM i ti minutter så andre kommer ut.

Anonymkode: 3bff5...e10

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i butikk både i by og på bygda, og disse er det mange av på begge plasser! Spesielt med en eller fire 6pk Pepsi max i vognene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er 42 og har brukt handlevogn to ganger i mitt liv tror jeg. Jeg bruker sånn plastkurv du også kan dra etter deg. 

Nå er du på kanotur ts. 

Anonymkode: b6792...de0

Der var du🥰 Bruker kun kurv selv,er 49. Men snubler og blir påkjørt, eller får mark av enkelte som ikke evner å trille ei vogn uten å lage kork i butikken for siden å sette seg bak rattet 💀

Anonymkode: 3bff5...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor går det 4-5 stykker i bredden på kjøpesenter slik at man må gå inn i en butikk for å ikke bli påkjørt??

Fordi man snakker med kjentfolk. 

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor settes handlevogn på tvers mellom frysedisken og kjøleskapet da kvinnemennesket er i helt andre enden av butikken??

Fordi man ikke gidder å kjøre med seg vogna overalt. 

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor står det ei klynge med skravlende damer forran panteautomaten,eller spritautomaten samt brødskjæreren??

Se punkt 1

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor samles dere både foran og etter kassa. Forran og utenfor butikkdøren. 

se pnkt 1

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor ikke trille inn den handlevognen i stedet for å la den trille inn i parkerte biler etter dere har lempet inn varene i en rusten rundbulket bil som dere ruser opp i 5000 Rpm for siden å kjøre i rundkjøringen uten både plassering og blinklys??

??

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Er det normalt å oppføre seg som man er drita full,uten å ha rørt en dråpe??

Anonymkode: 3bff5...e10

Nei. Men du hørtes kritisk og stressa ut. Er DET normalt? 

Anonymkode: d4884...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.32):

Dette må være på bygda 

 

Anonymkode: 20e7e...aae

Nei  vet ikke noe om dette jeg heller hilsen dame åå snart 50 fra bygda

Anonymkode: e53fc...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

  spritautomaten 

 

Anonymkode: 3bff5...e10

Hvilken kjede må jeg begynne å handle i? 

Anonymkode: 1464d...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor går det 4-5 stykker i bredden på kjøpesenter slik at man må gå inn i en butikk for å ikke bli påkjørt??

Hvorfor settes handlevogn på tvers mellom frysedisken og kjøleskapet da kvinnemennesket er i helt andre enden av butikken??

Hvorfor står det ei klynge med skravlende damer forran panteautomaten,eller spritautomaten samt brødskjæreren??

Hvorfor samles dere både foran og etter kassa. Forran og utenfor butikkdøren. 

Hvorfor ikke trille inn den handlevognen i stedet for å la den trille inn i parkerte biler etter dere har lempet inn varene i en rusten rundbulket bil som dere ruser opp i 5000 Rpm for siden å kjøre i rundkjøringen uten både plassering og blinklys??

Er det normalt å oppføre seg som man er drita full,uten å ha rørt en dråpe??

Anonymkode: 3bff5...e10

Jeg er 55 og har irritert meg over det samme de siste ti årene og det er gamle folk, ikke folk fra førti år og oppover.

Folk er egoistiske og tenker kun på sine behov!

Anonymkode: 54851...262

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 19.07):

Jeg tror at når vi blir eldre så svekkes syn og hørsel, noen får bedre tid, og kvinner er mer sosiale enn menn.

Men ja, jeg har merket meg at det er noen som «parkerer» midt i krysset mellom hyllene på butikken for å ta en telefon, slarve med en venninne eller bare tenke litt over livet. Når noen kommer bak og gjerne vil fram så må man be dem en og to ganger om å tre tl side.

Og disse er oftere kvinner på 45/50+ enn småbarnsforeldre.

Anonymkode: d70e6...31b

Jeg er riktignok 46 og har nedsatt hørsel (yrkesskade, ikke aldersbetinget), men eller kjenner jeg meg svært lite igjen. Er introvert og stressa så pleier aldri stå å skravle i butikken.

Tror muligens TS og du er litt aldersblinde, for det er pensjonistene på 65+ som er mest glad i å skravle mellom butikkhyllene og andre steder der folk ferdes. De over 70-80 er helt ekstreme. Når frontallappen begynner å svikte klarer man ikke tenke på så mye annet enn seg og sitt heller, så da er det bare å vrenge handlevogna sidelengs mellom hyllene og slå på skravla.
Middelaldrende damer i 40/50-årene er slitne og vil bare bli ferdige og komme seg hjem. Våre største aldersplager er periodevis introvertisme og kronisk mangel på tålmodighet. Vi snøfter minst like over handlevognmafiaen som dere "ungdommene", før vi sniker oss forbi gamle skravlesjura Borghild og vennene hennes på vei til selvbetjeningen, livredd for å bli tilsnakket og trukket inn i samtalen.

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 22.10):

Ser folk i butikken som faktisk har både jobb,bil og familie. Må da pokker ha et våkent øyeblikk ute blant andre. Ikke bare stå med vogna på tvers å si Ø NAMM Ø NAMM Ø NAMM i ti minutter så andre kommer ut.

Anonymkode: 3bff5...e10

Står folk så lenge og skravler at de begynner å spise av matvarene i vogna?

Anonymkode: 3e4e5...1c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over at folk møter 4-5 de kjenner når de er på kjøpesenter, og det ikke er på bygda, jeg. 
Bor i Oslo, og er neimen ikke ofte jeg møter kjentfolk på Storo-senteret selv om jeg bor like ved. Og hverfall ikke 3-5 stk med handlevogn. Det er det jo ingen som drasser rundt på. 

Anonymkode: 9bf8d...74e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk denne var litt morsom, for som grinebiter kjenner jeg meg igjen i irritasjonen over de som til stadighet stiller seg i veien og blokkerer for andre, tilsynelatende fullstendig intetanende om at det finnes andre mennesker i verden som en godt kunne ta litt hensyn til. Det kan virke som dette er noe mer utbredt blant enkelte grupper, kanskje typisk de som av forståelige grunner har redusert evne til å "opptre praktisk", men inntrykket er at det øker med alder og at kvinner kanskje er noe mindre "systemorienterte" i slike sammenhenger. Kanskje er det også en forskjell mellom gruppen som er opplært til at høfflighet er å gi plass og slippe kvinner foran, og de som mottar høfligheten. Eller kanskje er ikke forskjellen egentlig signifikant. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk aldri jeg har sett folk gå sammen på butikken med hver sin handlevogn. At folk sperrer veien ser jeg iblant, men det klarer man ofte med bare en vogn. Det mest irriterende med vognfolket er når en står i kø og den andre løper rundt og fyller på så du aldri rykker fremover i køen. Noen løper avgårde etter at de har begynt å legge på varer også. Vent med å stille dere i kø til dere har alt og er klare til å betale. 

Anonymkode: 0f7d1...c25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor går det 4-5 stykker i bredden på kjøpesenter slik at man må gå inn i en butikk for å ikke bli påkjørt??

Synes mange ikke gjør det, men noen gjør det,  uavhengig alder.

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor settes handlevogn på tvers mellom frysedisken og kjøleskapet da kvinnemennesket er i helt andre enden av butikken??

?? Kanskje hun bare skal hente noe?

Noen gjør kanskje dette. Hvis jeg ikke komer forbi, flytter jeg den bre litt.

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor står det ei klynge med skravlende damer forran panteautomaten,eller spritautomaten samt brødskjæreren??

Har ikke opplevd det.

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor samles dere både foran og etter kassa. Forran og utenfor butikkdøren. 

For å slå av en prat er vel greit hvis det er etter at man har vært i kassa ??

Er det før, så høres dette rart ut. Vet ikke. Har ikke opplevd at det er spesielle aldersgrupper som gjør det. 

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Hvorfor ikke trille inn den handlevognen i stedet for å la den trille inn i parkerte biler etter dere har lempet inn varene i en rusten rundbulket bil som dere ruser opp i 5000 Rpm for siden å kjøre i rundkjøringen uten både plassering og blinklys??

Tror det er mest de som ikke gidder å trille trillevognen på plass. Det er ikke aldersrelatert. 

Tror neppe det er vanlig for 40+ å ruse motoren sin. Tror det er noen som ikke helt kan reglene i rundkjøring.

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.24):

Er det normalt å oppføre seg som man er drita full,uten å ha rørt en dråpe??

Anonymkode: 3bff5...e10

Nei, det er ikke vanlig. Men noen har kanskje sykdom, eller hvis de har balansevansker, er det et problem, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 17.41):

Det ligger i den norske kulturen å ikke ta hensyn til andre. Når vi kommer f,eks til UK eller USA blir vi helt satt ut når noen unnskylder seg hvis de tror de har stått i veien for oss (noe de aldri har fordi de er oppdratt til å gjøre plass til andre.)

Anonymkode: c8239...806

Hehe, det er liksom flaut å vise hensyn, virker det som. 😅 for enkelte. De må ha hatt en crappy barndom eller noe. 

Anonymkode: cedff...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner i Norge har etter årevis med feminisme blitt ekstremt egoistiske

Anonymkode: 4408f...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter at jeg fylte 40 ble jeg så ustø at jeg må gå med handlevogn uansett om jeg bare skal ha en mango og kombucha. De er vanskelig å gå rett med og det synes også de to andre venninnene mine som alltid er med meg og går ved siden av med hver sin vogn. Sorry, men ikke hat på oss vi trenger love. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 15.32):

Dette må være på bygda 

 

Anonymkode: 20e7e...aae

Nei,nei...Ikke på bygda. Dette er damer på trygda 🤣

Anonymkode: de218...bd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei,nei...Ikke på bygda. Dette er damer på trygda 🤣

Anonymkode: de218...bd4

Oi, den var... tørr...

Anonymkode: fce67...eb7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...