Gå til innhold

Kvinner Ca.40+ med handlevogn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har jeg aldri opplevd. Men hvis jeg første skal gjette så sier jeg at det er fordi de vet at det irriterer deg helt grenseløst og synes du fortjener det fordi du er så nedlatende.

Jeg står på handlevognmafiaens side.

Anonymkode: c8a8f...02e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, jeg føler deg helt! 😩 Det er utrolig frustrerende med folk som ikke tar hensyn til andre på kjøpesenteret.

 🤔 De er enten totalt ubevisste på omgivelsene sine, eller så tror de at de er de eneste som skal handle den dagen. 🙄

Kanskje de tror at det er en magisk portal som teleporterer dem til den andre enden av butikken? Eller kanskje de bare er late og gidder ikke å trille den tilbake til der de hentet den fra. 😑

 De har tydeligvis glemt at de ikke er på en kafé, men på et sted hvor folk faktisk prøver å handle.

De har vel en slags usynlig kraft som trekker dem mot disse stedene.  Eller kanskje de bare er sosialt anlegne og liker å stå i kø og klumpe seg sammen. 🤷‍♀️

De tror kanskje at handlevognene har magiske evner og kan fly tilbake til butikken av seg selv. Eller kanskje de bare er egoistiske og ikke bryr seg om at de kan lage bulker i parkerte biler.

Alt dette er selvfølglig satt på spissen 😃

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett eller hørt. Dame 43 år her. Sjeldent jeg går med handlevogn også. Bruker bare håndkorga. Ikke snakker jeg med så mange på butikken heller. Og de få gangene jeg bruker vogna så stiller jeg den inntil veggen hvis jeg skal hente en vare uten å ta med hele vogna. Jeg stor handler sjeldent. Har aldri vært flink til det. Jeg handler stort sett hver dag. Og jeg er klinke edru og ingen som trur jeg er full heller. 
Og slapp av. Nyt livet. Livet er herlig. 

Anonymkode: bad86...bfe

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor går det 4-5 stykker i bredden på kjøpesenter slik at man må gå inn i en butikk for å ikke bli påkjørt??

Hvorfor settes handlevogn på tvers mellom frysedisken og kjøleskapet da kvinnemennesket er i helt andre enden av butikken??

Hvorfor står det ei klynge med skravlende damer forran panteautomaten,eller spritautomaten samt brødskjæreren??

Hvorfor samles dere både foran og etter kassa. Forran og utenfor butikkdøren. 

Hvorfor ikke trille inn den handlevognen i stedet for å la den trille inn i parkerte biler etter dere har lempet inn varene i en rusten rundbulket bil som dere ruser opp i 5000 Rpm for siden å kjøre i rundkjøringen uten både plassering og blinklys??

Er det normalt å oppføre seg som man er drita full,uten å ha rørt en dråpe??

Anonymkode: 3bff5...e10

Spritautomat? Hvilket land er det du bor i? Dårlig med sprit i norske butikker, med mindre du mener på Vinmonopolet. 

Anonymkode: fa775...9e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor hater du kvinner i overgangsalderen lurer jeg på. 

Anonymkode: 19c11...42c

Jeg er 42 og er da ikke i overgangsalderen. Du vet at man ikke automatisk havner i overgangsalderen bare fordi man bikker 40? Kanskje lese deg litt opp på biologi? 

Anonymkode: fa775...9e2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spritautomat? Hvilket land er det du bor i? Dårlig med sprit i norske butikker, med mindre du mener på Vinmonopolet. 

Anonymkode: fa775...9e2

Mellom Sandvika og Kløfta er det mange sprit-automater. Det er noe man dusjer besuddlede puselanker med.  Ellers i landet brukes det hjemmebrent....

Anonymkode: 3bff5...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 her..nei. plassere meg alltid til siden

Helt ærlig så er dette folk 40-90 år som gjør dette. Det er så mange som ikke følger med og ofte tror de er alene i butikken. Menn og damer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det har jeg aldri opplevd. Men hvis jeg første skal gjette så sier jeg at det er fordi de vet at det irriterer deg helt grenseløst og synes du fortjener det fordi du er så nedlatende.

Jeg står på handlevognmafiaens side.

Anonymkode: c8a8f...02e

Er da måte på hvor klønete enkelte er. Klarer man ikke å trille ei vogn,har man ingen ting bak rattet å gjøre. 

Anonymkode: 3bff5...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor hater du kvinner i overgangsalderen lurer jeg på. 

Anonymkode: 19c11...42c

Jeg er 44, finnes ikke tegn til overgangsalder.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett eller opplevd. Vet knapt om jeg har vært på et kjøpesenter hvor det er fysisk mulig å gå 4 eller 5 i bredden med handlevogn.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i den norske kulturen å ikke ta hensyn til andre. Når vi kommer f,eks til UK eller USA blir vi helt satt ut når noen unnskylder seg hvis de tror de har stått i veien for oss (noe de aldri har fordi de er oppdratt til å gjøre plass til andre.)

Anonymkode: c8239...806

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor går det 4-5 stykker i bredden på kjøpesenter slik at man må gå inn i en butikk for å ikke bli påkjørt??

Hvorfor settes handlevogn på tvers mellom frysedisken og kjøleskapet da kvinnemennesket er i helt andre enden av butikken??

Hvorfor står det ei klynge med skravlende damer forran panteautomaten,eller spritautomaten samt brødskjæreren??

Hvorfor samles dere både foran og etter kassa. Forran og utenfor butikkdøren. 

Hvorfor ikke trille inn den handlevognen i stedet for å la den trille inn i parkerte biler etter dere har lempet inn varene i en rusten rundbulket bil som dere ruser opp i 5000 Rpm for siden å kjøre i rundkjøringen uten både plassering og blinklys??

Er det normalt å oppføre seg som man er drita full,uten å ha rørt en dråpe??

Anonymkode: 3bff5...e10

Du har så absolutt rett i enkelte punkter😆 

Søsteren min er ei sånn som drar med seg den svære barnevogna overalt (sportsvogn med tre hjul, den tar plass!) og det er ikke få ganger jeg har kommentert at den kan stå utenfor/bli igjen hjemme. Ungen går jo selv, så vogna brukes til oppbevaring av jakker, shoppingposer og matvarer. Kunne liksågodt brukt ei trillebår. Men nei, vogna skal inn på den trange kaffebaren den. 

Har ellers ved flere anledninger dyttet vekk handlevogner som står midt i veien i butikken, og jeg setter også på plass vogner og korger som står ensomme i parkeringskjelleren. 

Å droppe å blinke i rundkjøringer gjør både menn og kvinner, likefullt irriterende!

K30+

Anonymkode: eb57b...dd5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ligger i den norske kulturen å ikke ta hensyn til andre. Når vi kommer f,eks til UK eller USA blir vi helt satt ut når noen unnskylder seg hvis de tror de har stått i veien for oss (noe de aldri har fordi de er oppdratt til å gjøre plass til andre.)

Anonymkode: c8239...806

Jepp, jeg er fortsatt sånn, "excuse me, sorry" for jeg har bodd så lenge i UK :) I Singapore opplevde jeg heller ikke at folk breide seg ut så mye i butikker og var til bry. Syns det er verre med de som bare ignorerer folk rundt seg når de er på butikken, ikke flytter seg og breier seg ut. Det er så uhøflig. 

Anonymkode: fa775...9e2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jdz skrev (51 minutter siden):

Aldri sett eller opplevd. Vet knapt om jeg har vært på et kjøpesenter hvor det er fysisk mulig å gå 4 eller 5 i bredden med handlevogn.

Ta en tur til Storo,Årnes, Skarnes, Kongsvinger, eller Charlottenberg. 

Ganske sikker på at du hadde klippet av ditt eget hode med hagesaks etter fem minutter kun for å ta del i  galskapen...

Anonymkode: 3bff5...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1ur12r.jpg.83efef143e7894d8267c3de1b6f89ba3.jpg

Anonymkode: 8363b...90f

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Du har så absolutt rett i enkelte punkter😆 

Søsteren min er ei sånn som drar med seg den svære barnevogna overalt (sportsvogn med tre hjul, den tar plass!) og det er ikke få ganger jeg har kommentert at den kan stå utenfor/bli igjen hjemme. Ungen går jo selv, så vogna brukes til oppbevaring av jakker, shoppingposer og matvarer. Kunne liksågodt brukt ei trillebår. Men nei, vogna skal inn på den trange kaffebaren den. 

Har ellers ved flere anledninger dyttet vekk handlevogner som står midt i veien i butikken, og jeg setter også på plass vogner og korger som står ensomme i parkeringskjelleren. 

Å droppe å blinke i rundkjøringer gjør både menn og kvinner, likefullt irriterende!

K30+

Anonymkode: eb57b...dd5

Godt å høre!!! 

Skulle  bøtelegge de som ikke blinker,hadde nokk bidratt til 7000 ekstra sykehjemsplasser og lønn til 4000 ansatte. 

Anonymkode: 3bff5...e10

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja!! Er helt utrolig hvor "borte" enkelte er!

Anonymkode: 3bff5...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ta en tur til Storo,Årnes, Skarnes, Kongsvinger, eller Charlottenberg. 

Ganske sikker på at du hadde klippet av ditt eget hode med hagesaks etter fem minutter kun for å ta del i  galskapen...

Anonymkode: 3bff5...e10

Takk, det går bra. Jeg har Walmart i nærheten så jeg tror jeg skjønner hva du mener…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (4 minutter siden):

Takk, det går bra. Jeg har Walmart i nærheten så jeg tror jeg skjønner hva du mener…

Såppas ja,litt annen kultur der...   Ullared og IKEA er noe du bør teste🤪

Anonymkode: 3bff5...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at når vi blir eldre så svekkes syn og hørsel, noen får bedre tid, og kvinner er mer sosiale enn menn.

Men ja, jeg har merket meg at det er noen som «parkerer» midt i krysset mellom hyllene på butikken for å ta en telefon, slarve med en venninne eller bare tenke litt over livet. Når noen kommer bak og gjerne vil fram så må man be dem en og to ganger om å tre tl side.

Og disse er oftere kvinner på 45/50+ enn småbarnsforeldre.

Anonymkode: d70e6...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...