Gå til innhold

Vennegjengen holdt kontakt uten oss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken by bor dere i dere som sier at dette er vanlig?

Anonymkode: 1ecac...521

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På den ene siden sier du at dere «naturlig nok» har mistet kontakten, men på den andre siden sier du at dere er «på» når det gjelder å invitere. Har dere invitert disse? Og bor dere alle på samme sted?

Ellers er jeg veldig ening med dem som sier det er merkelig å invitere folk til vielsen, spesielt de man har mistet kontakten med. Det er kanskje sånn man kan si over gjerdet til naboen «har dere tid på lørdag, så kom gjerne i kirken», men jeg har aldri hørt om folk som sender ut invitasjon til det (bortsett fra kongebryllup).

Anonymkode: a3f4d...7e1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi er sosiale og utadvendte begge to - synes vi selv

Altså:
1) "synes vi selv".................... 
2) at dere eventuelt er sosiale og utadvendte betyr ikke at dere er omgjengelige, blir likt, er ønsket etc...

Anonymkode: 105ee...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har gikk meg noe å tenke på.

Det er vanlig her å invitere folk man ikke kjenner så godt bare til vielsen, men det som er litt spesielt her, er jo at vi var de eneste blant en tidligere vennegjeng som ikke var invitert til festen etterpå. Hvorfor da invitere oss i det hele tatt?? Det ble jo veldig tydelig, og nesten demonstrativt. Det har faktisk ikke falt meg inn før...

Flere spurte oss om vi trengte skyss til middagen (lokalet var et stykke unna kirken), og da de hørte vi ikke har bedt, ble de overrasket.

Anonymkode: 99a03...7ec

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er vanlig her å invitere folk man ikke kjenner så godt bare til vielsen, men det som er litt spesielt her, er jo at vi var de eneste blant en tidligere vennegjeng som ikke var invitert til festen etterpå. Hvorfor da invitere oss i det hele tatt?? Det ble jo veldig tydelig, og nesten demonstrativt. Det har faktisk ikke falt meg inn før...

Flere spurte oss om vi trengte skyss til middagen (lokalet var et stykke unna kirken), og da de hørte vi ikke har bedt, ble de overrasket.

Enig med deg: veldig rart å invitere alle studievennene til vielsen og ekskludere ett par..

De har nok måtte prioritere hardt og kutte ned på listen. Kan det hende at dere var enda flere i studiegjengen bare at du ser på de andre som mer perifere, som også var invitert til kun vielse-Og at disse ikke har tatt bryet med å komme. I så fall vil det for dere fremstå som at dere er de eneste , men at det egentlig er «mange»?

Om dere ikke inviterte til middag, så kan det også være grunnen..

Anonymkode: 754c4...9ce

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Off. høyrest fælt ut. Men var brudeparet invitert i ditt eige bryllup? Kanskje det er her skoen trykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...